לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים

The OpenG

מה זה משנה אם אני כאן או במקום אחר, אם אני תמיד יודע להוציא מזה את הטוב ביותר?

Avatarכינוי:  ™OpenG

בן: 34

תמונה



פרטים נוספים:  אודות הבלוג


מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    נובמבר 2006    >>
אבגדהוש
   1234
567891011
12131415161718
19202122232425
2627282930  

 
הבלוג חבר בטבעות:
 
11/2006

אלגברה להמונים


שמתי לב שבחודשים האחרונים התנתקתי מהעולם באיזשהו מקום. כאילו פעם היו לי קשרים ממש חזקים ופתאום הם נעלמו, עכשיו הם סתם כזה...

זה לא כיף. אני מתגעגע לזמנים ההם. לא שאני נותן לזה להפריע לי להיות מרוצה מעצמי.

אני לא יודע למה זה קרה. או מתי. זה פשוט קרה. ואני לא מרוצה מזה שנתתי לזה להגיע לידי כך.

ועכשיו אני לא יודע איך לתקן את זה.

לפעמים אני חושב על המבנה של החברה שלנו. חברה מלאה כל מיני חוקים מפגרים והגבלות מטומטמות שרק מפריעות לקשרים בין אנשים. אבל אי אפשר להתנתק מהם. למה? כי כולם כבר קיבלו אותם...

 

היום הייתי בהרצאה השנייה שלי בטכניון. המרצה ממש בסדר. הגעתי יחד עם עומר [לא האח שלי], תפסנו טרמפ בצורת שיעור נהיגה... עוד לא יצא לי לראות אחד. עד עכשיו.

יצא לי לחשוב על זה, וקלטתי שמכל הזמן שאני מכיר אותו, מהיסודי, ומהחטיבה, ומעכשיו, אף פעם לא הצלחתי להסתכל עליו באור שלילי. הוא בנאדם ממש בסדר. מעורר הערכה.

 

אני לא יודע אם אני אשאר בעסק של הטכניון, ההרצאות אדירות, ואני מוצא בהן עניין ומבין אותן, אבל הקטע של ההסעות סוג של בעייתי, 3 פעמים בשבוע...

וגם זכי יושב לי על המצפון...

 

אבל עדיין לא התחלתי עם השיט הזה. יש הרבה זמן.

כל הזמן שבעולם בעצם.

ואלו היו דבריי להפעם

והעיקר -

העיקר זה בריאות.



נכתב על ידי ™OpenG , 7/11/2006 23:24  
2 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של kaFkaFiM ב-8/11/2006 23:39



20,960
הבלוג משוייך לקטגוריות: צבא , האופטימיים , החנונים
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות ל™OpenG אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על ™OpenG ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)