לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים

The OpenG

מה זה משנה אם אני כאן או במקום אחר, אם אני תמיד יודע להוציא מזה את הטוב ביותר?

Avatarכינוי:  ™OpenG

בן: 34

תמונה



פרטים נוספים:  אודות הבלוג


מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    נובמבר 2006    >>
אבגדהוש
   1234
567891011
12131415161718
19202122232425
2627282930  

 
הבלוג חבר בטבעות:
 
11/2006

כותרת בשם "טררם", איך זה?



פוסט זה שוחזר מכיוון שישראבלוג אתר משובח.


 

ברגע ספציפי זה אני מרוצה מעצמי מאוד.

ומה קורה כשאני מרוצה מעצמי??
אי לכך ובהתאם לזאת אני מציג לפניכם את...
איך נקרא לסיפור הזה?
אהה אני יודע!! האנימה דוש [יעני כמו האליש אבל יותר שאווה] - סיפור מרגש המשלב גברים מתקלחים והרפתקאות מטורפות...

צהריים יפים אחד [מה אני אמור לרשום???], לאחר יום מלבב מלא אוויר צח [של חיפה, אלא מה?] והנאה מעוררת תדהמה בבית הספר [לאחר 8 שעות כיף לא נורמלי], מתקשרת לעופר סבתא!
כן כן!! סבתא!

עונה בתדהמה עופר המופתע והנרגש, בתשובה חסרת תקדים ומעצורים!
"הלו?"
"עופר? אבא שלך רוצה את המזרקה ההיא אז אני אבוא ב6 וחצי ככה להשאיר אותה אצלכם!"
נפלא! מרגש! מדהים! קפץ עופר בכל רחבי הבית!!

עבר הזמן והגיעה השעה 6... החליט עופר שהוא הולך למקלחת!!

הלכה אמא להביא את רן מאימון, הלך עומר התמים והקט לתפוס חרופ לא נורמלי, ורק עופר נותר בבית...
נכנס עופר למקלחת, ואז במפתיע, לאחר שעופר הרטיב את גופו השופע, צלצל הטלפון. קפץ עופר!
"זו בטח סבתא! איזה נאחס!"
זינק עופר החוצה מהמקלחת כפנתר, רץ לענות לטלפון ואז...
המנעול לא נפתח! זנות!!
פתח עופר במהרה את הדלת אחרי מאבק מתמשך, מיהר אל הטלפון...
וסבתא ניתקה.
"טוב", חשב עופר, "לפחות נסיים להתקלח!"
נכנס עופר למקלחת, שם סבון...
שוב מצלצל הטלפון!
זינק עופר כפנתר החוצה מהמקלחת, חטף את המגבת, ורץ אל הטלפון.
הרים עופר את הטלפון, ואז...
עוד פעם סבתא ניתקה!!
"טוב", חשב עופר, "לא נורא, פעם באה בטח אני כבר אהיה בחוץ"...
חזר עופר למקלחת, הסתבן ואז...
עוד פעם טלפון!!!
זינק עופר כצפרדע מיוחמת [זה יותר טוב מפנתר!!] והרים את הטלפון!!
"הלו?"
"עופר? זאת סבתא, אני לא אבוא בסוף. אני אבוא אחרי החוג שלי, בסביבות 8 וחצי. זה בסדר?"
[שתיקה קלה.]
"כן סבתא, זה בסדר גמור."
"טוב, ביי".
חזר עופר בעוגמת נפש קשה אל המקלחת, הסתבן, חפף את ראשו...
וצלצל ה... ה... הדבר המקולל הזה... ה...

האינטרקום?
אבא בא! ישועה וגאולה לכל דורות ישראל!

ושרידי השמפו נותרו על ראשו של עופר עד עצם היום הזה.

למרות שעופר ניתר כפנתר וכצפרדע בעירום בכל רחבי הבית, יצר שלולית ענקית בין המקלחת לחדר שלו והרטיב את הטלפון קצת עם אזנו המדגדגת, אף טלפון, עופר או סבתא נפגעו במהלך הסיפור.

הסוף?

 

בזאת אני מאחל לכם, תהיו בריאים, ותמנעו מלפתוח בלוגים בישראבלוג.

יום טוב והעיקר הבריאות.

נכתב על ידי ™OpenG , 8/11/2006 23:14  
8 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של ™OpenG ב-15/9/2009 02:15



20,960
הבלוג משוייך לקטגוריות: צבא , האופטימיים , החנונים
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות ל™OpenG אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על ™OpenG ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)