לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים

The OpenG

מה זה משנה אם אני כאן או במקום אחר, אם אני תמיד יודע להוציא מזה את הטוב ביותר?

Avatarכינוי:  ™OpenG

בן: 34

תמונה



פרטים נוספים:  אודות הבלוג


מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    נובמבר 2006    >>
אבגדהוש
   1234
567891011
12131415161718
19202122232425
2627282930  

 
הבלוג חבר בטבעות:
 
11/2006

"לאנשים שמגרדים באוזן יש... ארוך"


משפט שנכתב בשיעור מכטרוניקה על הלוח.

על ידי המורה.

 

ואני אצטט משפט נוסף מאותו שיעור:

"חברים, מי שמגיש לי בלי מספור עמודים אני אתלה אותו מה..."

[פותח את הדלת, מציץ החוצה וסוגר את הדלת]

"מהביצים!! הבנתם?!"

 

הציעו לקבוצה שלנו להשתתף בתחרות ארצית בירושלים, שממנה אפשר גם להגיע לתחרות בין לאומית, וזה בתנאי שהפרויקט יהיה גמור בפברואר. הרגשתי רע עם זה כי זה נראה לי יותר מדי יחסית לפרויקט שלנו. איפה הם היו כשעומר בנה את שלו??

בנוסף הציעו את זה לנו ולקבוצה של דולב. מהשאר קצת התעלמו... הרגשה של פרוטקציונר אבל עם מצפון...


באותו שיעור יצא לי לבדוק את הציון שלי בפסיכומטרי.

727.

ראבאק!! קיבלתי 132 באנגלית!! זה 2 נקודות פחות ממה שצריך בשביל פטור לכל החיים!!! יימח שמם וזכרם!!

אבל קיבלתי 150 בכמותי. נגנבתי!


...Memories

עד היום אני לא יודע מה התשובה לזה... ☺


גם את היום טרחתי להעביר בגירוד ארוך ומתמשך. והפעם לא הייתי צריך לדאוג לאיך לעזאזל אני נוסע לטכניון היום?! היה קצת פחות... לחוץ ☺


בגלל שאני אדם חרוץ ומלא מרץ עוד לא צרבתי את התמונות מהיומולדת של עומר. אני אצרוב מתישהו... עוד כמה דקות... עוד קצת... תכף...

בואו נודה בזה שפשוט אני לא אצרוב וזהו?


אני צריך להסתפר כבר!!!


עלה לי רעיון ענק ללחצן חדש. בקרוב...

 

אלה היו דבריי להערב.

עכשיו נגמרו לי צורות מקוריות להגיד שהעיקר בריאות אז אני פשוט אגיד העיקר הבריאות.

העיקר הבריאות.

תודה.

 

נכתב על ידי ™OpenG , 9/11/2006 21:33  
4 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של kaFkaFiM ב-10/11/2006 17:32



20,960
הבלוג משוייך לקטגוריות: צבא , האופטימיים , החנונים
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות ל™OpenG אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על ™OpenG ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)