לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים

The OpenG

מה זה משנה אם אני כאן או במקום אחר, אם אני תמיד יודע להוציא מזה את הטוב ביותר?

Avatarכינוי:  ™OpenG

בן: 34

תמונה



פרטים נוספים:  אודות הבלוג


מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    נובמבר 2006    >>
אבגדהוש
   1234
567891011
12131415161718
19202122232425
2627282930  

 
הבלוג חבר בטבעות:
 
11/2006

..."The More I Think, The More I Wish I Could Push Stop, Then Hit Rewind"


אי פעם קרה לכם, שפשוט נתתם לעצמכם לשים זין על כל העולם, ואז קלטתם מה עשיתם?

זה קרה לי כמה פעמים. וגם עכשיו. מסתבר.

 

קטע כזה שבאיזשהו מקום אני עושה את הקטע שלי יותר מדי, עד שזה נהיה מציק. מציק בלי גבול. עד כדי פגיעה. ואז כשאני תופס את עצמי בידיים אני קולט איזה בנאדם מפגר אני. חושב על הפספוס. פספוס עם הרגשה של הפסד.

כמו לשחק את כל המשחק, להוביל את כולו, לא לשמור ב10 שניות האחרונות ולתת לקבוצה היריבה לקלוע סל נצחון.

אולי הדימוי מחורבן, אבל רמת התסכול זהה.

 

אז בדרך כלל אני לוקח לי תקופה קצרה של חופש להרגע. אבל אני לא עושה את זה הפעם. הגיע הזמן שאני אלמד לתפוס את עצמי. מה שאני עושה היום הופך אותי למה שאני אהיה מחר. ואולי האני הזה לא יהיה טוב כמו שהייתי רוצה.

 

מה אני עושה בעצם? נרגע קצת. פשוט נהיה פחות מציק. בזמן האחרון נתקפתי דחפים מטורפים להציק לכל מה שזז. נראה לי שהספיק לי. נחזור למוטב... ☺

 

אז מה עשיתי מאז הפוסט האחרון? צרבתי את התמונות וצינזרתי שני סרטים [עוד לא העברתי את הדיסק ☺], אמרתי לדני שאנחנו נוותר על התחרות, כי זה נראה לנו גדול מדי. עלינו לפחות.

 

הסיפור מאחורי זה מטריד אותי. אמרתי לדני שאנחנו לא מעוניינים. הוא הודה לי כי חסכנו ממנו את הכאב ראש.

בשיעור פיזיקה שלפני זה תומר סיפר לי שדני מזלזל בו והוא עצבני עליו. דני אמר לי לעומת זאת, שעכשיו הוא מפחד שתומר ינסה לתפוס את מקומינו. במילים אלה. בלי שהזכרתי את תומר או משהו. הוא ביקש שזה ישאר בינינו. אבל זה נראה לי קטע ממש מסריח. אני לא זוכר למה הוא לא רוצה, אבל משהו פה ממש מכוער. ואני לא מדבר עליי לשם שינוי... ☺

 

חוץ מזה למדתי בטכניון משהו שאני כבר יודע שנה וחצי, ומה שכל השאר לומדים עכשיו בתיכון.

המרצה: "תחזרו לתיכון תלמדו את זה שוב... בעצם יש כאלה שחוזרים לשיעור ב2 ככה, כמה מהם פה?"

המרצה הזה כזה מלך!!

אז מה עוד עשיתי... אהה... התקנתי פיפוש על המחשב?

משחק אדיר!! יצרו אותו גיליוטין, שזה חברה "למען צמחונות גלובלית ומשחקי מחשב תמוהים" אז נותן לך הרגשה של "יש, הצלתי בעל חיים" כשאתה משחק. אפילו שבארוחת צהריים אכלת 3 המבורגרים וסטייק [אלמנט אמנותי - הגזמה].

אולי מחר אני אלך להסתפר...

בשעה טובה... אני לא רוצה עוד פעם קבסה כמו מפולין... ☺

 

סיימתי להיום.

אני מניח שלא יזיק לי לבקש סליחה מסויימת ממי שהבאתי לו את החלסטרה בזמן האחרון. ואני מצטער.

יום טוב

העיקר הבריאות ☺

 



נכתב על ידי ™OpenG , 12/11/2006 16:05  
7 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של ™OpenG ב-15/9/2009 02:20



20,960
הבלוג משוייך לקטגוריות: צבא , האופטימיים , החנונים
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות ל™OpenG אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על ™OpenG ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)