לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים

The OpenG

מה זה משנה אם אני כאן או במקום אחר, אם אני תמיד יודע להוציא מזה את הטוב ביותר?

Avatarכינוי:  ™OpenG

בן: 34

תמונה



פרטים נוספים:  אודות הבלוג


מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    נובמבר 2006    >>
אבגדהוש
   1234
567891011
12131415161718
19202122232425
2627282930  

 
הבלוג חבר בטבעות:
 
11/2006

Orpheus


קמתי היום בבוקר לצלילי השעון המעורר של הפלאפון שכיוונתי ל8

ראבאק! קמתי ב8:20 והשיעור מתחיל רבע שעה אחרי! זה תמיד קורה לי!

זה מזכיר לי את כתה ח' שהתעוררתי פעם ב11 במקום ב7 וכולי נלחצתי, והתקשרתי לאבא והגעתי לשיעור תנ"ך לחוץ כמו טמפון... [בשביל שעה תנ"ך ושעה מתמטיקה אז זה רלוונטי] אבל למזלי הרב ציפי [המורה לספרות לשעבר וברוך שפטרנו] הייתה המרכזת והמחנכת, אז מי כמוה דוגל בגישה של לשלם לעובדים גם על השעות שהם לא נמצאים... היא הבריזה מאיזה 90% מהשיעורים בכתות ט' וי'... זה היה ממש נוח ☺

נחזור לקטע

 

התעוררתי ב8 כאילו, אבל המיטה הייתה נוחה מדי. הרבה יותר מדי נוחה.

ושאלתי את עצמי אם באמת שווה לי לקום, אם מה שאני אמצא כשאני אקום יהיה טוב לי יותר מלהשאר במיטה? [במקרה הזה מסתבר שלא, עוד בזבוז זמן בצורת שיעור אנגלית...]

אז הבנתי.

אין לי משהו ספציפי לקום בשבילו. אין משהו שמניע אותי לקום מהמיטה כמו פנתר. אני קם מהמיטה כדי לעשות את הקטע שלי ומה שאני צריך וללכת. לא בשביל מטרה מסויימת. לא בשביל משהו שבאמת חשוב לי. כי אין כזה.

באיזשהו מקום זה לטובה, אין לי שום דבר שיושב לי על הלב, אבל מצד שני זה חסר לי. אין משהו שייתן לי את המוטיבציה הזאת. למה לי בעצם לקום מהמיטה? במיטה הרבה יותר נוח. בשביל מה לקום? כדי ללמוד עוד פרק בתנ"ך? כדי להוסיף עוד חתיכת לגו לפרוייקט במכטרוניקה? עדיף להשאר במיטה. מבחינתי לפחות.

אז מה אני צריך בעצם?

משהו לקום בשבילו. מישהו לקום בשבילו. מישהו שיוכל לגרום לי לקום גם אחרי חצי שעה של שינה ולהקיף את הבלוק 3 פעמים. מישהו שייתן לי השראה. מישהו שאני אוכל להחזיר לו אותה.

אבל מי זה לעזאזל?

 

זו תאלץ להשאר תעלומה לזמן הקרוב

 

בינתיים, אני שומע שיר שנורא מזהה אותי עם המצב.

 

Orpheus

That summer I did nothing
Just sleeping, thinking and hanging around
Left the dark streets of September
As the air was cooling down
Woah yeah it was cooling down

,I need the sunshine in the morning
I'm heading for the open road
,Sunshine in the morning
Lord you gotta let it go

Ever since I lost her
Seems the more I learn, the less I know
Everyday I think about her
But if I look back I'm gonna turn to stone
To stone, woah yeah gonna turn to stone

I need the sunshine in the morninng,
I'm heading for the open road
,Sunshine in the morning
Lord you gotta let it go

,I need the sunshine in the morning
Yeah I gotta feel its glow
,Sunshine in the morning
Lord you gotta let it go

I'm a headin' for the open road x8

It hit me without warning
I was left out on my own
The sad times they were forming
I went through them alone

But A new day it is dawning
And I feel the pain is gone
The open road is calling
And I am moving on

,I need the sunshine in the morning
I'm heading for the open road
,Sunshine in the morning
Lord you gotta let it go

,I need the sunshine in the morning
Yeah I gotta feel its glow
,Sunshine in the morning
Lord you gotta let it flow

 

 

מחשבה קפצה לי לראש

עומר חייב לפתוח בלוג. יצא לו משהו בנזונה!

 

הרבה בריאות

ובהצלחה בלקום מהמיטה ☺

נכתב על ידי ™OpenG , 16/11/2006 21:48  
10 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של פלונית אלמונית ב-29/9/2015 21:30



20,960
הבלוג משוייך לקטגוריות: צבא , האופטימיים , החנונים
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות ל™OpenG אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על ™OpenG ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)