לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים

The OpenG

מה זה משנה אם אני כאן או במקום אחר, אם אני תמיד יודע להוציא מזה את הטוב ביותר?

Avatarכינוי:  ™OpenG

בן: 34

תמונה



פרטים נוספים:  אודות הבלוג


מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    נובמבר 2006    >>
אבגדהוש
   1234
567891011
12131415161718
19202122232425
2627282930  

 
הבלוג חבר בטבעות:
 
11/2006

לשקר...


,Betrayed one more time

 But somewhere down that line

 You're gonna get what's coming to you

 

,Pull the knife from my back

,Soon I'm the one that's on attack

Can't wait to return the favour

!Look at me now

[Bullet For My Valentine - 4 Words To Choke Upon]


מה זה לשקר בעצם?

לשקר זה לחפות על משהו שאני לא שלם איתו, או לחילופין, מה שאחרים לא יוכלו להשלים איתו. לשקר זה לקחת משהו שאני לא שלם איתו, ולשים משהו שכן הייתי שלם איתו.

אני בדרך כלל לא מסתכל על מה אחרים חושבים עלי. שיחשבו מה שהם רוצים - אני בשלי. באיזשהו מובן אני מאמן את עצמי להתעלם ממחשבות של אחרים. גם אם אני אדע אותן, להתעלם מהן.

 

ושיקרתי. ההוא שבשמיים נתן לי כישרון לשקר בפנים בלי למצמץ ובלי להראות סימן חיצוני. למה שיקרתי? כדי להגן על משהו אחר. שיותר חשוב לי מהאמון של מי ששיקרתי לו. אפילו שאם זה יוצא, אז גם מה שניסיתי להגן עליו, וגם האמון שהרסתי - שניהם מתפרקים.

 

הפעם לא שיקרתי מתוך חוסר שלמות עם מצב - אלא מידיעה שמי שידע לא יוכל להשלים עם המצב. זה הימור שלקחתי. ובסופו של דבר אני מניח שאני אחטוף את מה שמגיע לי.

 

אבל בדרכי שלי.

 

אני לא מביע חרטה. אני לא מרשה לעצמי להתחרט על משהו שעשיתי. אני רוצה לדעת שכשאני מסתכל אחורה, אני שלם עם כל רגע בחיים שלי. אם הוא שגוי - לדעת לתקן אותו.

 

לפעמים תמיד חושבים "אם הייתה לי מכונת זמן, הייתי חוזר לרגע הזה והזה, ועושה דברים נכון". אני חושב על רגע אחד כזה.

אימון כדורסל, בכתה ו'. קיבלתי כדור מחוץ לרחבה. היה לי כדרור. לא השתמשתי בו ועשיתי צעדים. המאמן ירד עליי. הקבוצה קצת התעצבנה אבל המשכתי בשלי.

 

אם רק הייתי יודע כמה הסגנון שלי ישתנה אחרי שנה...

 

רגע קטן? יכול להיות. אבל אם הייתי חודר לסל... אם הייתי עושה מה שהייתי עושה היום... איך זה היה משפיע עליי?

איזה טיפוס הייתי היום אם הייתי לוקח את ההזדמנות הקטנה הזאת?

נותר לי רק לשבת ולתהות. אני עושה את זה הרבה בשנה האחרונה.

 

The More I Think The More I Wish I

...Could Push Stop, Then Hit Rewind

[בפעם המיליון - Curses]

 

מחרתיים מבחן בפיזיקה, אני לא יודע גרוש...

אולי נתחיל ללמוד סוף סוף ☺

 

בוקר טוב שיהיה לנו.

השעה 12, אני מניח שהרגע חלקכם קמו.

 

העיקר הבריאות ☺

נכתב על ידי ™OpenG , 18/11/2006 11:46  
2 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של ™OpenG ב-15/9/2009 02:28



20,960
הבלוג משוייך לקטגוריות: צבא , האופטימיים , החנונים
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות ל™OpenG אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על ™OpenG ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)