לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים

The OpenG

מה זה משנה אם אני כאן או במקום אחר, אם אני תמיד יודע להוציא מזה את הטוב ביותר?

Avatarכינוי:  ™OpenG

בן: 34

תמונה



פרטים נוספים:  אודות הבלוג


מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    דצמבר 2006    >>
אבגדהוש
     12
3456789
10111213141516
17181920212223
24252627282930
31      

 
הבלוג חבר בטבעות:
 
12/2006

November - No Rain


לפני 14 וחצי שעות חזרתי מהטיול. היה ממש כיף.

האריזה הייתה דיי מאולתרת אבל היה לי בדיוק כמה שהייתי צריך, חוץ מאוכל שהיה לי יותר מדי, אז פיזרתי אותו לרחבי התפוצות [יעני נתתי לעדי(♂) ☺]

מה שכן היה לקח חשוב:

לטיולים לא לוקחים MP3 של רק 128 MB!! לא נכנס שם כלום!! ראבאק!!

 

אז אני עכשיו אחפור איזשהו תקציר של מה שהלך שם ☺

 

ביום הראשון לטיול [שני] באנו ב4 בבוקר לבית ספר, כמובן שיצאנו ב5 או משהו... השלטים יצאו ב"ז ☺

עשינו איזה מסלול או משהו, באיזה 5 הגענו לאכסניה...

נכנסנו לנו לחדר, החלטתי להתקלח אחרון כי אני לא אוהב להיות בלחץ ☺ אז בינתיים הלכתי לבלות בחדר של הבנות[=דניאל, שונית, סאדיזם, ליטל, מאי ועדי(♀)]. מסתבר שגם הן היו בתהליך של המקלחות, אבל החלטתי במקום להיות קוץ בתחת להסתובב ולהפגין נאמנות... מסתבר שהנוכחות בחדר לא הפגינו כלפיי אמון מלא כמו שהייתי רוצה, אבל מילא, לא כל יום יוצא להתקל בסיטואציות כאלה. חשבתי על זה במהלך הטיול. אפילו דיברתי עם חלקן. איזשהו צד בי היה רוצה לחזור לאותו רגע ולהסתובב. אבל ידעתי שאני לא אעשה את זה. לא סתם נותנים בי אמון.

או לא נותנים בי אמון.

בכל מקרה אחרי שהסתובבתי למען צניעותן ופרטיותן של סאדיזם וליטל [אין לכם מושג כמה אני הייתי רוצה לדעת מה עבר להן בראש באותן רגעים... לא בהכרח מהזוית ראיה ☺] חזרתי לחדר כדי להתקלח בשעה טובה, היה לי מספיק זמן להתקלח וגם לשים את המשחה שלי שצריכה חצי שעה כדי להתייבש, ואז הלכנו לארוחת ערב באכסניה. האוכל בטיול באמת היה בסדר. אין לי תלונות על האוכל. אחרי זה הלכנו לIMAX שזה אחד הדברים המפגרים ביותר שקיימים בעיר הזאת. אבל זה מה יש. בין הארוחת ערב והIMAX חזרנו לחדר אני לואי ושונית, ושמנו מוזיקה בפול ווליום.

אחרי כמה זמן גילה הגיעה לחדר ואני אצטט:

"אה... שונית? אה... את אה... מוכנה... להחליש בבקשה את ה... אה... המוזיקה? פשוט קלאב הוטל ממול התלננו על הרעש..."

כל כך מזכיר לי את הקטע עם פיקוד העורף!! גדול!!

אחרי זה הלכנו לישון ☺

 

ביום השני [שלישי] עשינו איזה מסלול נחל נטפים משהו וסיימנו באחת בערך, משם הלכנו לחוף שניקרא הVILLAGE אבל המורים והמדריכים התעקשו לקרוא לו הוויליג' [VILLIJ] וזה הצחיק אותי או משהו...

אז התנחלנו על החוף ואכלנו סנדוויצ'ים מגעילים יחסית, ואז החלטנו לעשות המון המון שטויות עם המצלמות, יש לי סיפור פורנו לערוך ולהעלות, ויש המון תמונות שחצי עולם צריך לשלוח לי ☺. היה ממש כיף. בערב הלכנו למצפה התת ימי - עוד מקום מטומטם להחריד... כאילו, אכלנו ארוחת ערב שלא הייתה רעה בכלל, ואז הלכנו לאושנריום שזה אחד הדברים הכי מטומטמים שקיימים בערך, אני אצטט "קפטן, קיבלנו נזק כבד!" "יופי, הגבירו מהירות!"

[מגלגל עיניים]

חוץ מזה הסתובבנו שם קצת באיזור של האקווריומים וצילמנו כמה תמונות פורנוגרפיות, ואז היה דיסקו! בואו נקפוץ!! כןןן..

לא.

בהתחלה היה קצת יהודים ומשינות, אבל בסופו של דבר זה התחלף לקקה...

אז היה אוטובוס שיצא מוקדם אז עלינו עליו.

התנחלתי בחדר של הבנות [חזרו איתי דניאל, עדי וסאדיזם] ונשארתי שם קצת, ואח"כ ליטל מאי ושונית באו. רצינו להשאר קצת אבל מאי קיבלה קריז... יו זה היה מפחיד... אבל אפשר להבין, הם התעכבו במסלול המחורבן 10 שעות... אאוץ'...

אז סגרנו את היום.

 

ביום השלישי [רביעי] עשינו את הר יהורם או איך שלא קוראים לו, ציפיתי לבעיות בדרך בגלל שמאי וליטל נתקעו שם 10 שעותף אבל סיימנו בשעה סבירה, וב2 הייתי במול הים ואכלתי סבארו. אחרי זה הלכנו להסתובב בטיילת ולמצוא לי משקפי שמש. מצאתי כאלה שאני אוהב, אבל אין לי מושג איפה הם עכשיו... אני חושש שהם הלכו לסיור אינטראקטיבי במכונת הכביסה בטעות... התעודת זהות שלי גם עשתה את זה, הצלחתי גם לאבד אותה בטיול...

בכל אופן אחר כך לואי התעקש שנלך איתו לחנות של הכלי זמר שמה של גיטרות ושות', אז הלכנו את כל הדרך עד לשם [שזה חצי מהשדה תעופה] ואז מצאנו את החנות שהייתה סגורה.

אז בדרך צילמתי את כולם שרים את השיר של האגוזים של הקוקוס, יצא מצחיק ברמות...

אחרי זה הלכתי לחנות צילום כדי לצרוב את תוכן המצלמה שלי שהייתה מפוצצת, ואחרי זה הלכנו לאכסניה.

באכסניה אני דולב ולואי התקלחנו והלכנו לצלם את לואי הופך לחניתה, היה כזה גדול! צריך לדבר עם מאי בשביל לחבר את כל הקטעים ולערוך...

אחרי זה הלכנו לארוחת ערב ב"וויליג'"(!) ואחרי זה היה... איזה הפתעה! דיסקו!! אבל בינתיים שידרו בתוך הפאב של המקום איזה משחק של מכבי חיפה, היה מצחיק לראות את זכי שם ☺

הפעם חזרתי מוקדם שוב ודיברתי עם דניאל (♥) סוף סוף ☺.

והתכוונתי לכל מילה שנאמרה שם.

בחודש חודשיים האחרונים איבדתי את הראש... פשוט הייתי ניג'ס, נתתי לכל מיני מחשבות מטופשות להכנס ולצאת, ובסוף עשיתי דברים שאני נאלץ להתחרט עליהם. אבל זהו.

אני בידיים שלי עכשיו.

אחרי שליוויתי את דניאל לחדר הלכתי לחדר שלי, מצאתי שם את שונית לואי וכו' שומעים מוזיקה בפול ווליום ☺

אחרי זה הלכנו לישון.

 

ביום הרביעי [חמישי, אתמול] קמנו ב6, לשם שינוי [במקום 5 בכל הימים הקודמים] ארגנו את החדר, איכשהו עברנו את הביקורת, אכלנו ארוחת בוקר ויצאנו למסלול קצר אחרון. משם נסענו לאיזה דיונות לעשות ס"א כזה ויצא בנזונה, ומכאן המשכנו הבייתה.

 

עשיתי טריילר!

http://www.youtube.com/watch?v=f8CWKFO4tc0

 

אגב, שמתי לב שהייתי במרחק פוסט אחד מלסיים את החודש הקודם על ממוצע של פוסט כל יומיים. זה מפחיד.

החודש אני ארגיע קצת.

 

בזאת אני סיימתי את דבריי.

העיקר הבריאות [ולשלוח לי תמונות ☺] אנשים

נכתב על ידי ™OpenG , 1/12/2006 11:54  
10 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של kaFkaFiM ב-2/12/2006 11:46



20,960
הבלוג משוייך לקטגוריות: צבא , האופטימיים , החנונים
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות ל™OpenG אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על ™OpenG ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)