לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים

The OpenG

מה זה משנה אם אני כאן או במקום אחר, אם אני תמיד יודע להוציא מזה את הטוב ביותר?

Avatarכינוי:  ™OpenG

בן: 34

תמונה



פרטים נוספים:  אודות הבלוג


מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    דצמבר 2006    >>
אבגדהוש
     12
3456789
10111213141516
17181920212223
24252627282930
31      

 
הבלוג חבר בטבעות:
 
12/2006

The MWH Award Goes To... 2006!!!


 

יו איזה סמיילי מסכןןן...

 

פרו זה גרוע! עוד יומיים נגמר... ☺

 

MWH = Most Wasted Hannukah

 

זה לא יאמן באיזה יעילות מדהימה בזבזתי את החופש הזה

יעני יום שישי שעבר...

מה עשיתי אז? אה! יומולדת לדולבי! היה מקורי++ ודולבי אשכרה הצליח להיראות מופתע, חצי עולם הבריז לו אבל אולי זה לטובה

אז רגע מה הקשר? זה לא היה מבוזבז!

נו מילא

חצי חופש בזבזתי על הטכניון, נורא מרגיש כאילו אנחנו מנצלים שם אנשים בקצב, יעני שכנה של עומר שמסיעה אותנו כל בוקר יום ד' (הזברה קמה)... והמורה לנהיגה של עומר, ושקד, ואבא שלי מדי פעם, וסטודנטים שאנחנו מנג'סים להם מדי פעם כדי שנדע מה הולך {מי היה מאמין?! לכל מרצה יש איזה משרד בגודל של המזה"ת לפני שהיו בו מוסלמים, אני שונא גזענים, צבועים ומוסלמים, הבנתם?) וליחידה למצויינות (שאמורה לדאוג לנו) יש מוסך! מוסך!! עכשיו כל פעם שמגיעים לשם המשיגנעס (ביניהם גברת קרן הנכבדה)(זאת הפעם הראשונה והאחרונה שאני מפרסם שמות משפחה, אבל רק כי השם משפחה והפרטי זהים ☺) שם מסתכלות עליך בחשדנות כאילו הן מחכות שתצא בשביל להפסיק להעמיד פנים שהן עושות משהו, כזה סוגרים את הדלת פתאום נדלקת המוזיקה ויוצא השולחן ביליארד מתוך הקיר ושות'... נגיד פעם ראשונה שהיינו שם הן אמרו לנו שהן בדיוק שלחו לנו מכתב! איזה קטע! איזה חפירה דפקתי בתוך סוגריים, יותר מכל הפוסט! טוב חאלאס}.

 

לא ראיתי הרבה אנשים כמו שהייתי רוצה, לא הלכתי לRC ההוא כי היה לי תרגול על הבוקר (ממה שהבנתי לא הרבה הלכו גם ככה בגלל גורמים שבשליטתם או לא בשליטתם) (רגע... שתבינו מה כתבתי פה, שיירד האסימון) וביקרתי את דודיי היקרים כד לשיר את כל 2823892347 הבתים של מעוז צור... תודה לאיריתקי על התמיכה (אני השני הכי טוב באסהול! מוחע! רק נועה קורעת את כולם...)

 

מה שכן ראיתי הרבה סרטים!


ראיתי סרט אחד שקוראים לו Hit Me, כזה מספר על גאון מתמטי שנשכר על ידי איזה אחת כדי לספור קלפים ולזכות בבוחטות בלאס וגאס. כעיקרון הסרט ממחיש יפה את השיטה. ממש גאוני, מצא חן בעיניי... אפילו הרגשתי איזה הזדהות עם הדמות, כל החיים שלו מונוטוניים וכשהציעו לו משהו מחוץ לשגרה הוא קפץ על ההזדמנות... גם מגניב שיש לו תואר שני במתמטיקה גבוהה וכימיה... נשמע כיף

אבל כמובן שאין סרט כזה שאפשר להגיד שהוא טוב, אז הוא מת בסוף. איכככ

 

ראיתי עוד סרט אחד שמספר על הנכד של זה שהוריד את הרד בארון ממלחה"ע הראשונה (Manfred Von Richtofen) שכאילו יש לו מטוס צעצוע שנבנה מהחלקים של המטוס המקורי של הרד בארון ואז הרוח של הרד בארון חוזרת כדי לנקום ומשתלטת על המטוס...

בחיי שהרבה זמן לא ראיתי סרט כל כך מטומטם!!!

קודם כל מי שהוריד את הרד בארון היה קפטן קנדי בשם רוי בראון, ושמו לא היה בשום אופן "ספנסר"... ובנוסף, הוציאו אותו אדם רשע מרושע, שמנסה להתנקש במשפחה תמימה זו! בולשיט.

הרד בארון בסך הכל היה טייס גרמני ששירת את המדינה שלו כמו כולם. הוא לא נלחם כדי להרוג (לפחות ככה אני חושב, ומקווה). והסרט החליט שהוא לא גבר מספיק כדי להודות בתבוסה אז הוא חוזר לנקום. סרט ממש אידיוטי.

מזכיר לי את הפרק של סנופי שהוא מתחפש אליו... אין על סנופי... יש לי תחתונים שלו עם חור ענק באיזור הביצים... אבל נעזוב את זה! בטח סאדיזם רוטטת עכשיו אם היא קוראת את זה ☺

 

חוץ מזה ראינו אצל שונית את וונדטה או איך שלא קראו לו... זה לא היה סרט רע אבל לא הבנתי מה רצו ממני. כאילו, בריטניה פשיסטית, ניסויים ושות'... מה הקטע פה?

אני תוהה איזה עם של אידיוטים צריך להיות עם כדי לוותר על החופש ביטוי שלו בשביל צנזורות ושות'... סתם טמטום. אני מניח שאני מתייחס לסרטים האלה קצת יותר מדי ברצינות, פשוט תסריטאים בלי רעיונות טובים שמוציאים את זה עלינו...

 

אה ולבסוף ראיתי אתמול עוד פעם את באטמן מתחיל.. נו אתם יודעים... "למה אנחנו נופלים, ברוס?" "כדי שישרקו אופנסיב!"

ואפילו הסרט הזה נראה לי מטומטם. כל מיני גישות דיי עלובות של להאשים ולהרוג ולחיות ו... בולשיט...


וזהו. מה קורה במדינה הזאת? תפסו רוצח, הרוצח מודה, הרוצח מתחרט אז הוא לא רוצח... אולי במקום לחפש על מי להפיל את האשמה שייקחו אחריות. לא מעניין אותי שזה לא משהו שהם עשו. שימו את ההוא בכלא. מה זה נתן?

כלומר אני לא אומר שישאירו אותו חופשי. הוא מסוכן אחרי הכל. אבל אי אפשר פשוט לכלוא אותו ולהגיד "עשינו".

חבל על הילדה. בחיי שחבל. יהי זכרה ברוך.


אני מקמבן כמה דברים פה למטה במקום מה שהיה מקודם (או עדיין, תלוי איפה אתם חיים) סלוטים ריקים...

 

אני סיימתי פה

העיקר הבריאות... ולמצוא תסריטים שווים לסרטים ☺

 

נכתב על ידי ™OpenG , 20/12/2006 17:44  
6 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של ™OpenG ב-15/9/2009 02:48



20,960
הבלוג משוייך לקטגוריות: צבא , האופטימיים , החנונים
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות ל™OpenG אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על ™OpenG ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)