לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים

The OpenG

מה זה משנה אם אני כאן או במקום אחר, אם אני תמיד יודע להוציא מזה את הטוב ביותר?

Avatarכינוי:  ™OpenG

בן: 34

תמונה



פרטים נוספים:  אודות הבלוג


מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    דצמבר 2006    >>
אבגדהוש
     12
3456789
10111213141516
17181920212223
24252627282930
31      

 
הבלוג חבר בטבעות:
 
12/2006

קטע מסריח - במלוא מובן המילה


יש כוחות בעולם הזה, שאי אפשר להשתלט עליהם. בשום אופן, בשום צורה. לפעמים זה גם פועל לרעה.

ואכן, אותם כוחות גרמו לי לקטע מסריח, שמתוכו הבנתי את המסקנות.

ולכן אני מעוניין להתנצל בפני השלושה שנאלצו להיות נוכחים.

אני מעוניין לבקש סליחה מלואי, מאור ומטל.

עכשיו אני יודע שאסור לי לאכול אפילו חתיכה אחת של פיצה דומינוס, בעיקר לא עם בולגרית. ואם אני אוכל אז להתמודד עם התוצאות לוואי בעצמי ולא לכפות אותן על אחרים.

אגב זה יכולה להיות סיבה ממש מטומטמת להפוך לטבעוני אבל מילא ☺

אבל רק פסיכיים יחשבו על דברים כאלה, נכון?

אני מעוניין להתנצל על אותה נפיחה קולנית שנשמעה ברחבי הסלון של עומר אתמול.

בחיי שהייתי בטוח שזה יהיה שקט! הרועשים שלא מריחים זה הכי מרגיז! גם הפלצת בציבור, גם כולם שמעו, וזה אפילו לא מסריח!


בכל מקרה היינו אתמול אצל עומר וראינו 2 מתוך 3 סרטי שר הטבעות, (הראשון והשלישי, השני, לצערינו, (מנגב דמעות) לא עבד). ולא הלכתי ב4 במקום ב5 כי רציתי לחזור הבייתה ולדבר במסנג'ר, באמת הייתי עייף אבל כשחזרתי מצאתי מחשב דולק אז אמרתי יאללה נעשה אגדה אורבנית. בניגוד למה שאולי חשבו. ולא דיברתי עם אף אחד. סתם הדלקתי כדי לראות מי מחובר.

אז אחרי שנגמרו הסרטים כווווולם התנחלו בחדר של עומר ואני נותרתי לבדי עם לואי ודולב ישן בסלון.


אני לא יודע מה תחשבו על זה, אבל כשאדם אחד מספר לאחר את העבר שלו, החיבור שלהם מתחזק. וגם אם הם יריבו או לא יודע מה, החלק הזה ישאר אצל האדם השני. כלומר, החיבור קיים מהתחלה, אבל כשמצרפים אל ההווה את העבר, זה משאיר על החיבור סימנים לעתיד.

אני את שלי אמרתי בנושא. ואף אחד אחר לא ☺


היום קמתי ב2 ועשיתי עבודה באזרחות ואיזה כמה תרגילים בפיזיקה. יום שלישי בוחן באלגברה א' ואין לי מושג מה נסגר איתי. במקום ללמוד את זה הלכתי לאינטרנט ועשיתי שני דברים. אחד זה להרשם לאתר לימוד תיאוריה חינמי, עשיתי מבחן סימולציה בלי ללמוד גרוש וטעיתי ב7 שאלות, לא יודע כמה זה טוב, והשני זה הלכתי למדריך HTML ולמדתי מחדש את השפה. אני יודע אותה עכשיו קצת פחות מהרמה שידעתי בסוף כתה ח'. יעני טבלאות ורשימות ופריימים אני לא ממש זוכר, ג'אווה סקריפט אף פעם לא ממש ידעתי וכנראה גם לא אדע, אבל למדתי מלא דברים חדשים. משהו פגז.

 

וככה חלפה לה עוד שבת, וחלף לו חנוכה. חנוכה מאוד מבוזבז.

דיי מפתיע, החגים האחרונים שהיו לי היו שונים לחלוטין מאלו שהיו לי לפני שנה. לא בצורה שחגגתי אותם, אלא באיך שהעברתי אותם. ההבדלים עדיין מדהימים אותי. הגודל של השינוי... מטריף.

באיזשהו מקום היה לזה מחיר, אבל התמורה הייתה שווה. ☺

 

אני סיימתי להיום. לעוד יום.

העיקר הבריאות ☺

 

נכתב על ידי ™OpenG , 23/12/2006 23:40  
6 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של ™OpenG ב-15/9/2009 02:50



20,960
הבלוג משוייך לקטגוריות: צבא , האופטימיים , החנונים
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות ל™OpenG אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על ™OpenG ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)