לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים

The OpenG

מה זה משנה אם אני כאן או במקום אחר, אם אני תמיד יודע להוציא מזה את הטוב ביותר?

Avatarכינוי:  ™OpenG

בן: 34

תמונה



פרטים נוספים:  אודות הבלוג


מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    דצמבר 2006    >>
אבגדהוש
     12
3456789
10111213141516
17181920212223
24252627282930
31      

 
הבלוג חבר בטבעות:
 
12/2006

להקיא...


מה זה להקיא?

להקיא זה להוציא את כככככללל האוכל המגעיל שאכלת כל היום!!! בעעע

לא הקאתי זה בסדר

 

לפני שעה חזרתי הבייתה בפעם הראשונה מאז 8 בבוקר

אני מרגיש זוועה.

HOMESICK, כמו שאומרים

כאילו, היום קמתי ב7, היה גשם אז לא רציתי ללכת לבית ספר, הלכתי לשיעור השני במקום הראשון. שעה מכטרוניקה... שעה להתעצבן על תוכנה מטופשת וחלקי לגו מתפרקים. וכמובן שעבודת הצוות מחולקת בצורה יוצאת מן הכלל! אני ועידו עובדים, ותומר מגרד בביצים! שיקפוץ לי המטומטם... אני תוהה איזה בוחן יעביר אותו. אני מקווה שאין כזה. זה מכוער, זה מגעיל, זה אפילו ילדותי מצידי. אבל בחיי שקטע כזה מסריח יכול להעלות לי את החלסטרה.

אחרי זה היו שעתיים של אזרחות שהיו בזבוז מוחלט, "משוב" עלק... סתם מורה לוקחת מישהו לצד, אומרת לו כל מיני בולשיט (אם היא אומרת לכל כך הרבה אנשים אצלי בכתה שהם נבונים, בחיי שאני צריך להרגיש נבוך שגם לי היא אמרה את זה) ובינתיים כל הכתה עושה שום דבר מוחלט. זה כמובן עדיף על ללמוד, אבל זה מיותררר... אבל זאת ויקי והיא מלכה אז מילא...

אחרי זה נסעתי לטכניון, לבד, בפעם הראשונה

האמת שהסתדרתי יפה, אפילו הצלחתי להבין מה אני צריך לעשות כשיש לי בוחן, אין לי תעודת זהות ואין לי מושג איפה אני נבחן

המוסכניקיות של המצויינות אמרו לי "תתישב בחדר בקומה חמישית ותראה מה יקרה" "נו יש צעירים פה שעוד לא בני 16 שאין להם תעודת זהות" "אההה קרן? אוי היא לא נמצאת היום! [היא לא נמצאת א-ף פ-ע-ם]" "או! הנה אתה! בדיוק שלחנו לך מכתב!!"

טוב נו את האחרון לא באמת...

בכל מקרה עשיתי מה שהן אמרו לי. התיישבתי באיזה חדר, אפילו דיברתי עם אנשים [!!] ואז בא בוחן רוסי גדול עם זקן וזרק אותי משם... אבל מצאתי את האחראית והיא סחבה אותי למקום אליו אני שייך... אז נבחנתי

ישבתי 3 וחצי שעות על 5 שאלות, מתוכן פספסתי 3 סעיפים (13 נקודות) והשאר אני ממש לא יודע איך הלך לי. לא יודע אם צדקתי, לא יודע אם טעיתי, לא יודע אם יבינו את הכתב שלי בכלל. ולא אכפת לי. כולה מגן. למבחן אני אהיה פי 654165 יותר מוכן. בכל מקרה מי שמבין בטח שואל "רגע, אם ההרצאה מ12:30 עד 14:30 והבוחן התחיל ב17:30, איפה נעלמו 3 שעות?"

3 שעות נעלמו באכילה, וישיבה קשה מאוד על הטוסיק בספריה של הפקולטה למתמטיקה. בעצם 4 שעות, המרצה שחרר שעה יותר מוקדם כי הוא קלט שאף אחד לא באמת מקשיב לו. מסתבר. [אפילו שאני כן מקשיב!]

כלומר הייתי בטכניון מ12:00 בצהריים עד 21:00 בערב. 9 שעות.

ואני בוכה על 8 מתוכן... ההרצאות תמיד בסדר איכשהו

 

אה ומתישהו תומר אמר שהוא רוצה שמישהו יכתוב פוסט על זה שהיינו אצל אילנה בחנוכה...

אז הנה, מוקדש בהערצה חסרת גבולות [לכיוון השלילי של הציר] למר תומר:

"פוסט על זה שהיינו אצל אילנה בחנוכה."

תודה רבה!

 

אה וסאדיזם הציעה לי ללכת לנשף... אמרתי לה שאני אחשוב... יותר נכון שונית אמרה לה שאני אחשוב, אני לא יודע מה הולך... כזה, הנשף עוד מלאאא זמן, וכזה להתחייב עכשיו זה יהיה נורא נורא קקי...

עם כל הכבוד והאהבה שיש לי לסאדיזם ♥

 

מסתבר שהיו לי המון שעות הרהורים היום, בזמן שפתרתי תרגילים. הגעתי למסקנה לא קשורה.

כותרת: מסקנה לא קשורה

כעת נכתוב מסקנה לא קשורה.

טוב חלאס ברבורי ויקי, היא האחרונה שמגיע לה...

אהה... זה הולך ככה

לכל פעולה יש סיבה ותוצאה. לטוב או לרע. תמיד יש תוצאה לכל דבר. מה שלא תעשו היום יתקע לכם בתחת מתישהו.

למשל קנו שווארמה היום, שחררו גזים שיספיקו לבית שלכם לשנה שלמה תוך שעתיים. אז לפני שאתם עושים משהו, תשקלו טוב את הסיבות. ואת התוצאות.

וזו הייתה המסקנה הלא קשורה להיום.

 

עוד שעה, 29 דקות ו19 שניות לדניאל יש יומולדת ☺☺☺

החלטתי לשאול אותה מה היא רוצה אבל במקום לענות לי תשובה נלהבת "אותך!! רק אותך!! עכשיו!!!" היא הסתובבה בצורה של "זו הייתה הפעם האחרונה שראיתי אותה"...

זה היה נורא קקי! אני שונא קטעים כאלה שאני אומר דברים שגורמים לי להתחרט עליהם!! אני אומר שטויות לפעמים, אין לי טאקט אף פעם, אבל תנו לי להתמודד עם זה לבד!! למההההה....

 

ושונית החליטה לכתוב פוסט פאסימי וביקורתי על עצמה כי היא החליטה שהיא שמנה ומכוערת

אני באמת חושב שהיא לא צריכה לחשוב מה אחרים חושבים עליה. אני בעצמי מנסה לאמן את עצמי להתעלם ממה שחושבים עליי. יעני לעשות את הקטע שלי, ושיזדיין העולם. הולך לי לא רע בתכלס...

כאילו, לא התעלמות מוחלטת, לא ללכת לאנשים ולהגיד להם בפנים דברים לא נחמדים, פשוט לא לחשוב "הא... הנה היא חושבת שאני סוטה מין מכוער" או "יו, היא בטח מסתכלת על הזקפה שלי עכשיו... זה סימן טווווב"...

שישמרו את המחשבות שלהם לעצמם. אני מי שאני. ואני אשאר מי שאני. ושום דבר שמישהו יחשוב לא ישנה את זה. אף אחד לא יגיד לי איך אני צריך להראות. אף אחד לא יגיד לי מה אני צריך לעשות. כשאני עושה משהו, הסיבות והתוצאות קשורות אליי.

אני עושה דברים כי אני מי שאני. כנסו לי לראש ואני אכנס לכם לתחת.

"חושבים שתוכלו להגיד לי מה לעשות?

חושבים שתבחרו לי מילים?

אני עכשיו כבר יכול לראות,

אני שובר את כל החוקיייייים

 

נמאסה עליי הביקורת,

נמאסו עליי הכללים

אני מפצף על התקשורת

מה אכפת לי שהם לא מרוצים

 

כולם אומרים הוא מגאלומן

הרסו לי תקריירה

אז פתאום חשבתי

חבל על הזמן!

ואני אומר כולרעעעעע

 

עזבתי כדי לשכוח

רק רוצים לברוח

לי כבר יגידו מה לעשות

יש רק דרך אחת שאומרת הכללללל..."

 

זה היה קטע מוזיקלי מפיפוש. מדהים כמה אני מזדהה עם שיר ממשחק סאטירי

עוד שעה, 19 דקות ו10 שניות לדניאל יש יומולדת ☺☺☺

 

טוב קראתי את הפוסט עוד פעם וקלטתי שהקדשתי אותו להרבה אנשים... אז למה לא נעשה איזה קטע נחמד כזה ונצחק על כולם באותו פוסט

 

אהה... אתמול דולבי בשיעור פיזיקה קפץ כזה ונתן בעיטה ללוח ונחת!! זה היה כל כך מאגניב!!

איזה שבת אני אתפוס אותו מהאוזן ואלמד אותו לשחק כדורסל... נחדיר בילד קצת בטחון!!! אהא! אהא! והוו!

טוב תתעלמו מהשלוש מילים האחרונות

 

ומה יש ללואי... לא ראיתי את לואי היום!! ראיתי רק את המחנכת המופלאה שלו (ויקי ☺)

לואי האפס והגרוע עדיין לא סיים את JEDI KNIGHT ACADEMY. זו הייתה הכרזה פומבית. ☺

בעצם אולי כן אני לא יודע... ☺

 

על מי עוד לא צחקתי... נווווו

 

עוד שעה ו15 שניות יש לדניאל יומולדת!!!

 

אהה ואור! אור הלך את כל שורה 12 ודרך על מאות רגליים!! חההח החה חה חה הח הח הח

 

אה!! עומר קוף!! הבנתם??? חה חה חה חה חה הח חהחהחהח החה הח החה חה הח ה חה הח החה חהחח חהחח לא.

 

טוב נגמרו לי היציאות של הילד המפגר שמישהו בטח היה מחקה אותו "אה בִוִבִ" ☺

 

אההה!!! לדניאל יש יומולדת!!! אהההההההה ♥

 

אני סיימתי להיום

יום טוב אנשים

העיקר הברי (כולם ביחד) -אווות!!!

יהההה

שימו לב - הטקסט בצבע אחד - משמע 1) לא רציתי להפריע לכם לקרוא כי אולי יש מסר סמוי, או 2) לא היה לי כוחן להתעסק עם זה... ☺

 

נכתב על ידי ™OpenG , 26/12/2006 22:08  
8 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של kaFkaFiM ב-27/12/2006 18:43



20,960
הבלוג משוייך לקטגוריות: צבא , האופטימיים , החנונים
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות ל™OpenG אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על ™OpenG ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)