לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים

The OpenG

מה זה משנה אם אני כאן או במקום אחר, אם אני תמיד יודע להוציא מזה את הטוב ביותר?

Avatarכינוי:  ™OpenG

בן: 34

תמונה



פרטים נוספים:  אודות הבלוג


מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    ינואר 2007    >>
אבגדהוש
 123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
28293031   

 
הבלוג חבר בטבעות:
 
1/2007

אלפיים ושוס


נדבקתי למילה הזאתי... עצוב... עצוב...

 

יו החזקתי שבוע בלי לעדכן או משהו... זה שיא או משהו... או משהו...

החזקתי שבוע כמעט שקט, יום שישי התכנסנו אצלינו ועשינו מרתון Star Wars כזה שהסרטים האלה ממש יפים, אבל באמת שלא הייתי שם אותם בערב שישי בתור בילוי לחברה... גם לא את שר הטבעות...

בכלל נמאס לי מסרטים, נגמר לנו מה לעשות בחיים?

 

אז נשארנו מאיזה 9 עד 4 או משהו כזה, אחרי זה עשיתי עם עומר שיחת נפש על כמה העולם מבחיל, והלכנו לישון

למחרת [שבת] קמתי ב2 ובזבזתי עוד שבת על עבודה של הטכניון בניתוח עבודה בסגנון של לנתח מערכות של 4 משוואות ו4 נעלמים מתי יש\אין\אינסוף פתרונות, נו הזה שעשיתם ב005 שבגללו קיבלתי רק 93 רק במקום עם משוואה אחת אז עם 4

האמת היא שאת רוב התרגילים ביקשתי עזרה משקד...

 

האמת שאני לא בטוח ששקד מבין כמה אני מעריך אותו בתור בנאדם... אולי כי אף פעם לא יצא לי להגיד את זה, אולי כי אי אפשר להבין אותי, אולי כי אני סתם אידיוט, ואולי כל ה10... כי בחיי שהוא נשמה טהורה... נו זה לא הכוונה כזה

הבנתם אותי כן? לא נורא...

מסוג האנשים שכשהם עוזבים בניין הגשם יפסיק פתאום

אז אם הוא קורא את זה כל הכבוד לו ☺

 

אתמול היה טכניון ואז חזרתי ב4 לביקור בית של שונית, כל המרבה י\תבורך ☺

היה מעניין

 

היום קמתי ב9 וחצי או משהו והגעתי לבית ספר כדי לגלות שהתבטל לי השיעור הראשון ולא ידעתי מזה כי תורכים פרצו לאתר של בית ספר... אופייני ביותר

בכל מקרה היום הזה נכנס מאוזן אחת ויצא מהאוזן השנייה

שמעתי הכל, ראיתי הכל, אבל לא הקשבתי. כמו שאני עושה בחיים מחוץ לבית ספר. שומע ולא מקשיב.

מטריד באיזשהו מקום. אותי לפחות.

 

אז בכל מקרה לפני כמה זמן חזרתי הביתה מהקריון כי עשיתי בדיקת עיניים, יצאתי שפוי, ועוד נשאר לי ללכת לרופא האידיוט שלי כדי שהוא יגיד לי שאני צריך להתאשפז ☺

ככה הלכו 3 שעות מהחיים שלי כדי לחכות לו בתור... טוב נו צריך לעשות את זה מתישהו עם הצו ראשון ושות'...

אפילו דניאל הלכה איתי!! יצאה לי תמונה כאילו אני בדרך לאברבנאל... עשוי להיות מרתיע

 

אי פעם הרגשתם כאילו ניסיתם לחזק איזשהו קשר, ונכשלתם?

אני לא מדבר על חברים חברות נישואין גירושין, אני מדבר על מערכת יחסים נורמלית. "להכיר יותר מקרוב".

זה עשוי להיות מרגיז, אבל זה מראה את הלקחים. ☺

איך מרגישים את זה? שואלים שאלה, התשובה יכולה להיות מתחמקת, מטופשת, לא הגיונית, שות'...

מילא.

 

אהה והחלטתי לעשות שינוי קטן. לטובה או לרעה, תחליטו לבד.

 

אנשים יקרים, אנשים חביבים, קוראים, מכרים, מכרים לשעבר, אנשים זרים ומשועממים ואור:

אני לא סומך עליכם ב100%.

זהו.

אני מעדיף לסמוך כמה שיותר על עצמי. תודה.

זה שום דבר אישי, פשוט הגעתי למסקנה שככה יהיה הכי טוב. להשאר תלוי בעצמי מה שיותר. לא לתת לכמה שהעולם מגעיל לגרום לי להתלות על משהו. להשאר עם עצמי ולהתמודד עם זה.

זה לא אומר שאני אפסיק לתקשר עם העולם, זה פשוט אומר שאני אהיה קצת יותר... עצמאי.

 

זה יוצא שסיימתי את הפוסט בצורה דיי מכוערת אבל...

זהו זה להיום

העיקר הבריאות

 

משהו תמיד מרגיע אותי בנופים האלה מ shiftedreality.com... מוזר שמציאות מדומה עושה לי יותר טוב מהאמיתית...

למה מוזר בעצם?

 

*זה שוס שיראבלוג העלו את המגבלת העלאת תמונות ל250KB! שוססס!!!

נכתב על ידי ™OpenG , 1/1/2007 18:24  
14 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של kaFkaFiM ב-9/2/2007 11:47



20,960
הבלוג משוייך לקטגוריות: צבא , האופטימיים , החנונים
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות ל™OpenG אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על ™OpenG ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)