לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים

The OpenG

מה זה משנה אם אני כאן או במקום אחר, אם אני תמיד יודע להוציא מזה את הטוב ביותר?

Avatarכינוי:  ™OpenG

בן: 34

תמונה



פרטים נוספים:  אודות הבלוג


מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    ינואר 2007    >>
אבגדהוש
 123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
28293031   

 
הבלוג חבר בטבעות:
 
1/2007

משרד הפנים=בית זונות


שמתי לב למשהו מוזר אצלי...

יש לי שני צדדים.

צד אחד מחפש את האנשים, מחפש איפשהו לתת, את המשהו הזה להקים אותי מהמיטה...

אבל צד אחר נהנה להיות לבד. צד מסויים רוצה להפסיק להסתובב עם אנשים מוכרים שאין לי על מה לדבר איתם. בלי לאלתר כל מיני שיחות מפגרות על סתם נושא שיוצא. אולי מחוסר טאקט, אולי מהרגל, לא יודע למה. אבל איכשהו, זה הרבה יותר טוב בשבילי. בעובדה, שכשאני לא תלוי באחרים אני מתפקד הרבההה יותר טוב. בלי להעליב כמובן.

יש זמנים שאני רוצה לעזור לעצמי וגם לאחרים, ואת זה אי אפשר לעשות בלי לתקשר איתם (מן הסתם). יש זמנים שאני רוצה לעזור לעצמי בעצמי ואחרים מנסים לעזור לי. יש זמנים...

היו זמנים...

 

ואני דיי בטוח שגם יהיו זמנים...

 

אבל חאלאס עם הנוסטלגיה למסוממים...

 

נסעתי היום לחיפה בעצמי כדי לחדש את התעודת זהות שלי, שיצאה לטיול מורחב באילת ולא טרחה לחזור. נסעתי בעצמי, מצאתי את הדרך כמו גדול, והגעתי לזה שלהם, מילאתי את הטופס המחורבן, ואז נחשו מה? אני עדיין קטין, צריך נוכחות של אחד ההורים!!! כולרעעעע!!!! 3 וחצי שעות הלכו לי על החרא הזה!!! משרד הפנים זה בית זונות!!! איכככ

אבל הרווחתי פאנל חדש לפלאפון, הקודם קצת נשחק. כמובן שבקשתי אותו לבן, הוא היה ממש יפה עם הלבן, אבל בעקבות תקלות מצערות עם המקלדות המעפנות, קניתי משהו אחר... אני לא אטרח לפרט בשביל האלמנט של הסקרנות...

אבל יצא ב"ז...

 

קבעתי תור לרופא המהולל שלי בפעם הראשונה בחיי הקצרצרים, אולי הפעם אני אצליח להכנס בלי להתווכח עם כל הבית אבות שמתגודד לו על הכניסה... מילא

 

עוד שבוע צו ראשון. לא ציפיתי שאני אחשוב על זה כל כך הרבה, אבל העובדה שאין לי ת.ז, לא מילאתי את הטופס, ויש לי כולה שבוע לא יכולה להשאר מודחקת. וגם המחשבה על זה שרוסי יתפוס לי בביצים לא מועילה במיוחד (כן, קיבלתי את זה שזה יהיה רוסי, זה בסדר, תצחקו עליי, אני אצטרף גם ☺). וממה שהבנתי עושים שם בדיקות שתן בכוס!! נס משמיים! במקום האצבעוני הזה שיש בקופת חולים... הקטע הוא שזה יהיה קצת יותר מסוכן בשביל הרופאים... כמו הקטע באוסטין פאוארס (שזה אחד הסרטים הכי הכי טובים שיש) בגולדממבר שהוא היה צריך לעשות בדיקת שתן כשהוא עמד על מיני מי ואז מיני מי ירק מיץ תפוחים לתוך זה ובגלל שהוא עמד על מיני מי הוא שפך חצי כוס על הרופא.... סרט שולטט...

 

הגברת קרן (Please, Call Me Keren) מציעה כרטיס סטודנט ב190 שקל במקום 370 אבל בלי מנוי לבריכה... כאילו עמדתי לשחות שם ממילא... אני תוהה עכשיו אם זה נהיה שווה הרבה יותר... בטח! 5% הנחה בחנות מכלול!! חלומו של כל גבר עלי אדמות!!

יום שני יש איזה כנס של כל התיכוניסטים שמשתתפים בזה שמה... אני תוהה אם לבוא או לא... אולי בשביל הכיבוד הקל ☺

 

מחר יש שביתה!! אהההה ☺☺☺☺☺

 

הפרוייקט במכטרוניקה זז יותר מהר משל כוווולם ☺ ואנחנו בדרך לסיים אותו. יש סיכוי שעד סוף החודש אני לא אצטרך לבוא לשיעורים האלה יותר.

 

ראיתי בYnet (אני יודע שזה לא מעניין אתכם אבל יש פואנטה) שמייקל ג'ורדן מתגרש מאישתו אחרי 17 שנים. עכשיו עם כל זה שהוא זכה ב5 אליפויות ו6 תארי MVP... להתגרש? למה להתגרש?? התחייבתם למשהו לפני 17 שנים! דאמיט! אתם לא מסוגלים לעמוד בהתחייבויות שלכם?!? חתונה זה "עד שהמוות יפריד ביניכם"! מה אתם עושים, אידיוטים?!

טוב נו לפחות הילדים כבר גדולים (14,16,18)

בכל מקרה להתגרש זה גועל נפש, זה כאילו להתחייב למשהו ולעזוב באמצע. לא, בעצם זה בדיוק זה. זה אומר שלמילים שלכם אין ערך, זה אומר שאין לכם איפוק, זה אומר שאתם עדיין ילדים קטנים וטפשים...

אז אל תתגרשו... עם זה שעכשיו צריך לחיות בלה בלה אחד עם השני בלה בלה. התחייבתם למשהו? תעמדו בו כמו גברים, או יותר טוב, כמו פולניות(♥)!!

קצת מחשבה לפני שמתחייבים למשהו לכל החיים, בחייכם... אם התכוונתם לחרבן לעצמכם את הנישואים, אל תתחילו עם זה בכלל... יחסוך הרבה נטל רגשי ואבנים על הלב...

אני לא אומר שאפשר לשלוט בכל מה שעובר בראש, אבל אם יודעים שמשהו עשוי להשתנות, אי אפשר להמשיך עם זה הלאה, שיבוא מתי שבא לו.

תשנו על זה...

 

אהה יש עוד משהו שיושב לי בחריץ...

תשימו לב שיש דברים שהגוף שלכם ירצה אבל אתם לא. זה עשוי להיות מטריד. נגיד תחשבו שאתם קמים בבוקר ובאותו יום יש יומולדת למישהו. אבל לכם לא בא ללכת. לכם בא להשאר במיטה. למה? כי ככה האינסטינקטים הבהמתיים שלכם פועלים. ככה אתם מאז ימי המערות.

אז אני החלטתי לנסות ולהשתלט על הדחפים האלה. לנסות להציב את עצמי בסיטואציות שדורשות איפוק חזק, נגיד לצאת מהמקלחת שבפנים חם ובחוץ קר, לצאת מבלי לחכות שעה. כאלה שטויות. להראות שהנפש חזקה יותר מהגוף. וכמובן, כמו רוב הדברים בחיים - הגודל אינו קובע ☺.

למה סמיילי בעצם?? זה לרעתי!

 

עכשיו אני יודע שאתם לא בקטע של כדורסל (חוץ מעומר וממני) אבל אתם חייבים לראות את זה.

http://www.youtube.com/watch?v=mt001pBcwjM

זה עכשיו גם בפייבוריטס שלי ביוטוב (Video HQ)

 

הפוסט הזה יצא כל כך מופע סטנד אפ... ☻

 

נראה לי סיימתי פה... נכון תתגעגעו אליי? נכון? נכון??

באמת?! מטומטמים!!

 

נו ידעתי שתגידו לא ☺

 

יום טוב

 

העיקר הבריאות.

 

 

אהה עדכון קטן... חשבתי לעשות מהקטע הזה עם משרד הפנים איזה משהו מקורי כזה... אמנות מודרנית סטייל ☺ אני עודי בהתלבטות קשה מאין כמוה

נכתב על ידי ™OpenG , 3/1/2007 22:07  
7 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של danny ב-10/1/2007 21:39



20,960
הבלוג משוייך לקטגוריות: צבא , האופטימיים , החנונים
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות ל™OpenG אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על ™OpenG ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)