לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים

The OpenG

מה זה משנה אם אני כאן או במקום אחר, אם אני תמיד יודע להוציא מזה את הטוב ביותר?

Avatarכינוי:  ™OpenG

בן: 34

תמונה



פרטים נוספים:  אודות הבלוג


מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    ינואר 2007    >>
אבגדהוש
 123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
28293031   

 
הבלוג חבר בטבעות:
 
1/2007

סיפורם המרגש של שני רוסים והביצים שלי


עוד אחד מהפוסטים האלה שאני כותב הרבה הרבה על שבועיים שלא עדכנתי או משהו ו... טוב טוב תקשיבו

יום שישי היינו בחדר הסגול, היה סרט שוקולד משהו משהו, וסאדו ושונית עשו כדורי שוקולד באותו הקשר, מילא היה מטריף

 

יום ראשון הלכתי למלא סוף סוף את הצו ראשון אצל הרופא שלי, חיכיתי רק חצי שעה בתור (!!) ונדהמתי לגלות שהמשרד שלו ממותג לחלוטין!!! כל המשרד אותו מותג מזדיין. במלוא מובן המילה ☺. היה שם ראי, שעון, כרטיסי ביקור, פוסטרים, ונראה לי שגם המסך ממותג שאני מקווה שאני לעולם לא אזדקק לו. וויאגרה!!! וויאגרה מזדיינת!! קיבינימאט! כל המשרד מפוצץ וויאגרה!! "קשיים בתפקוד? פנה לרופא שלך! וויאגרה." איייכ מילא

 

יום שני היה מבחן בפיזיקה שחרבנתי, אחרי זה הלכתי לעשות תעודת זהות אחרי שהראשונה החליטה להתנקם בי על תנאי הקיום המחפירים שעוללתי לה. אחרי שכיבסתי אותה, הטחתי אותה בקיר ושמרתי עליה בתנאים תת אנושיים, היא החליטה לנטוש אותי לטובת טיול מורחב באילת, ולא טרחה לחזור... אולי עוד שנתיים מי שמצא אותה ישתמש בה בשביל לשתות ולעשות שמונצס או משהו... מילא

 

למחרת החלטתי להבריז מהטכניון! למה? כי אין לי כוח!! גם ככה הם לא שמים זין על מי נמצא ומי לא... מילא אז במקום לבכות את ההרצאה שהפסדתי החלטתי לעצבן את עומר ולעשות לו מסיבת פרה-גיוס כזאתי שיהיה שאווה, ואז הטיפש החליט לעשות לי פרנציפים אז אמא נכנסה בו או משהו, היה מעניין... מילא

 

והיום, הגיע היום הגדול, היה לי צו ראשון!! מוחע! איכס.

בכל מקרה באתי ב7:30 עם הכרמלית וזה ואפילו מצאתי את המקום בעצמי! עד פה הכל ב"ז הביאו לי איזה כרטיס מגנטי כזה שיתקע לי בתחת עד סוף היום. אפילו נכנסתי ראשון!! (יש ♫ יש ♪ יש ♫) אחרי זה חרטטו לי בשכל על הבגרויות ושות', נשמעתי כמו ילדה מטומטמת וחרשנית שעוד לא סיימה כיתה ד'. אחרי זה שלחו אותי לכל מיני מבדקים רפואיים, המציאו לי פלטפוס ולא יודע מה עוד, ירדתי מהרעיון לנסות להבין מה הם עושים שם... ואז היה שעתיים של מבחן פסיכוטכני, עם עוד פרק.... ועוד פרק... ועודדדד.... זה היה בערך כמו פסיכומטרי רק הרבה יותר מציק וכן תפסו לי בביצים, ולא רוסי אחד, שניים!! כן כן רבותיי! שני רוסים ביום אחד!! לא יאמן!

ועכשיו אני פה.

עומר התגייס לטירונות וזה... לבד לי... מילא

מעבר לזה, המחשבות האחרונות שעברו לי בראש זה שדברים הולכים לי הרבההה יותר טוב כשאני רגוע. אני חושב יותר בהגיון, אני עושה דברים נכון, אני לא מבזבז זמן ואנרגיות מיותרים, ובכללי, אני מרגיש טוב. אז למה לא לנסות להשאר רגוע כמה שיותר? יאללה, ננסה. אולי אני אעדכן פה מתישהו אם יהיה משהו מעניין...

עד אז

 

יום טוב

העיקר הבריאות.

נכתב על ידי ™OpenG , 10/1/2007 14:10  
11 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של kaFkaFiM ב-6/4/2007 21:09



20,960
הבלוג משוייך לקטגוריות: צבא , האופטימיים , החנונים
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות ל™OpenG אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על ™OpenG ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)