לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים

The OpenG

מה זה משנה אם אני כאן או במקום אחר, אם אני תמיד יודע להוציא מזה את הטוב ביותר?

Avatarכינוי:  ™OpenG

בן: 34

תמונה



פרטים נוספים:  אודות הבלוג


מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    ינואר 2007    >>
אבגדהוש
 123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
28293031   

 
הבלוג חבר בטבעות:
 
1/2007

תמונות


אני אוהב תמונות.

הגעתי למסקנה הזאת. אני לא מתכוון לתמונות שאני או מישהו אחר מופיע בהן, וגם לא לפורנו הפעם, אלא לציורים הממוסגרים האלה. הם שאווים.

לאחרונה מצאתי את עצמי מוציא את השני אלבומים שמלווים אותי מגיל 0 פעמיים(!) למען יראו וייראו. בכתה ד' היה לי שמוק נורא קטן מסתבר ☺. ואמא שלי הדביקה שם כל מיני כיתובים כאלה שמתאימים לגיל -200... נורא משעשע האמת. הייתי מכניס את התמונות מפולין אם הייתי מופיע בהן יותר... ואולי זה גם לא ממש מתאים.

האמת שהאלבומים האלה מראים כולה איך נראיתי. הם לא מראים מעבר לזה. אולי זה מראה באיזה מקומות הייתי, מה עשיתי לפעמים אבל זה לא מראה את מה שחשוב. זה לא מראה מי אני או מי הייתי. זה לא מראה מה עבר לי בראש. זה לא מראה איך התבגרתי מנטאלית (אם בכלל). אי אפשר להראות את זה לא בתמונות, לא בקסטות וידאו, לא בשום דבר. גם לא בבלוג. כמובן שהדבר לא אומר שאני אראה את האלבום הזה לכל אחד (שמעתן אמהות של חניתה?! אתן מיוחדות!!) ☺.

מה שכן לראות את אותה תמונה כל הזמן משגע אותי!! אני לא מסוגל להחזיק! כל פעם אותה תמונה מחורבנת! נמאס!

בגלל זה אני משנה פה את הלחצנים, בגלל זה צבעתי את המקום מחדש לפני כמה חודשים ושוקל עוד פעם, בגלל זה הצורה בה אני מבלה את סופי השבוע שלי מתחילה לעצבן אותי.

בא לי לשנות את התמונות האלה. לא יודע מה איתכם.

 

בכלל בזמן האחרון למדתי להעריך אמנות. לא יודע למה ואיך, פשוט יצא ככה. זה שוס. אולי חוץ מספרות... ☺

 

חוצמזה אני פסיק להבריז לזכי. בשעה טובה. אחרי המבחן האחרון קצת אכלתי אותה... אז אני צריך להגיע לשיעורים ואז הוא יעשה לי מועד ב' ☺

שוס!

 

חשבתי עוד קצת על הצו ראשון שהיה לי לפני שלושה ימים. על כמה שטויות שעשיתי...

כששאלו אותי אם אני רוצה ללכת לקרבי אמרתי שלא, ואז שאלו אותי מה קורה אם שולחים אותי לקרבי נגד רצוני. אמרתי שאני לא אלך. גם במחיר כלא. למה? (את זה לא שאלו אותי) כי אני לא בנאדם של להרוג. בין אם אני אצטרך ובין אם לא. לא נועדתי להיות בשטח פתוח ולהחזיק נשק. לא אני. אולי זאת הייתה שטות, אולי לא. מה שכן, אמרתי אמת.

עוד יצא לי לחשוב על הפרופיל שלי... כלומר, עם כל זה שיש לי כמה בעיות קשות מנשוא, זה ירגיש ממש לא נעים אם אני אקבל פרופיל נמוך. לא משנה התפקיד שאני רוצה. זה יצא שאני מין בנאדם כזה עם בעיות או משהו... זה עשוי להיות מטריד.

מילא ☺

 

אתמול היה נורא מצחיק, עשינו הצבעה חוזרת על הנושא של הספר מחזור בכתה שלנו, בין להצטלם כמו מפגרים במסעדות וכל אחד יהיה סוג של אוכל, לבין שכל אחד ימציא לעצמו גיבור על כזה ואז נהיה מפגרים. מתוך 28 מצביעים, 14 בעד רעיון אחד, ו14 בעד השני. רק בכתה שלנו. בלבול ביצים אני אומר. כאילו מישהו שם על הנושא של הספר מחזור... ראבאק תצלמו ותכתבו חרוזים ונסגור עניין...

 

אבא שלי מכר את המסך לאיזה אידיוט גמד שהסכים לקנות, עכשיו נקנה איזה דק כזה 20" או משהו... יהיה שוס

 

ולסיום יש לי סימולטור טיסה חדש ☺

צריך לעדכן את הרשימה שם למטה של הילדים...

מילא

 

בזאת סגרתי עוד פוסט

 

העיקר הבריאות יקיריי



* אם טעיתי בהגדרה של התמונה של הטרנפורמציה הלינארית או משהו אתם מוזמנים לתקן אותי ☺

נכתב על ידי ™OpenG , 13/1/2007 17:03  
8 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   1 הפניות לכאן   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של DBJ ב-20/1/2007 19:28



20,960
הבלוג משוייך לקטגוריות: צבא , האופטימיים , החנונים
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות ל™OpenG אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על ™OpenG ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)