לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים

The OpenG

מה זה משנה אם אני כאן או במקום אחר, אם אני תמיד יודע להוציא מזה את הטוב ביותר?

Avatarכינוי:  ™OpenG

בן: 34

תמונה



פרטים נוספים:  אודות הבלוג


מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    ינואר 2007    >>
אבגדהוש
 123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
28293031   

 
הבלוג חבר בטבעות:
 
1/2007

עננים


שמתי את הדיסק של מיידן במערכת היום אחרי הרבה זמן שלא שמעתי אותם

בינתיים הדיסק הגיע לRime of the Ancient Mariner, שעם הזמן הצטרף לפייבוריטים שלי

אז שמעתי איזה שני חתולים מייללים בחוץ והסתכלתי לראות

לא ראיתי חתולים אבל הסתכלתי לשמיים.

 

מעונן לגמרי. הכל. אין פיסה אחת של כחול בשמיים האלה. תמיד יום כזה יתארו כ"קודר", "מכוער", ושות', אבל הפעם באמת התבוננתי, לא סתם העפתי מבט. בינתיים השיר מגיע לקטע הזה

 

"And by the light of the moon

He prays for their beuty, not doom

with heart he blesses them

God's creatures all of them, too"

 

ופתאום ראיתי כמה זה יפה. שמיים מלאים חיים. מלאים צורות שונות. מלאים בדברים שאין בשמיים הבהירים. מלאים, שפשוט יפה לראות. ובחתיכה אחת של השמיים ראיתי אור שמש יוצא מתוך העננים. נגנבתי. מכמה שהשמיים יפים כשהם מעוננים, לעומת השמיים הבהירים, המונוטוניים. ועננים נמוכים זה בכלל נוף מגניב.

 

אף פעם לא באמת ניסיתי לחשוב אם הם יפים או לא. תמיד הלכתי עם הקטע של "רואים שמיים מעוננים, זה התחלה של רעיון רע" (וכשרואים אדם עם עפרון בכל נחיר ותחתונים על הראש, זה באמת רעיון רע. פיפוש 3D).

אני אוהב את המצבים שיש לי את ההארות האלה, שאני באמת מתעמק בדברים ושואל את עצמי אם אני מתייחס אליהם נכון, ואז פתאום אני קולט שאני מפספס דברים שלמים. פעם אחת שאני זוכר היה זה כשהתחלתי לשמוע את מיידן...

שוס.

 

הלקח הוא לא להכנע לסטריאוטיפים שאמא שלכם מטמיעה בכם מגיל 30-. ☺


יום שלישי עברתי תיאוריה טררם, והיה בגרות באנגלית שהיה קל... והייתי מת לסיים את כל ה5 יחידות עכשיו

אתמול היה אזרחות שאני מקווה שלא חירבנתי, לשם שינוי

ויום רביעי פיזיקה שאין סיכוי שאני לא אחרבן.

בינתיים אני הולך לעדכן את הציטוטים, אחרי שהתעצלנתי כבר הרבה זמן...

 

מילא ☺

 

נראה לי שסיימתי להיום ☺

 

העיקר הבריאות



נכתב על ידי ™OpenG , 20/1/2007 19:45  
21 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של ™OpenG ב-16/11/2008 00:32



20,960
הבלוג משוייך לקטגוריות: צבא , האופטימיים , החנונים
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות ל™OpenG אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על ™OpenG ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)