לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים

The OpenG

מה זה משנה אם אני כאן או במקום אחר, אם אני תמיד יודע להוציא מזה את הטוב ביותר?

Avatarכינוי:  ™OpenG

בן: 34

תמונה



פרטים נוספים:  אודות הבלוג


מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    ינואר 2007    >>
אבגדהוש
 123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
28293031   

 
הבלוג חבר בטבעות:
 
1/2007

טררם


טוב בפעם הראשונה מאז פתיחת ה... חורבה הזאת קיבלתי הודעות מהסוג של "תעדכן כבר". אז רק רציתי למסור לאותם אנשים שהיה בכוונתם, בין אם ממשו אותה ובין אם לאו, לכתוב הודעה שכזו, לקפוץ לי.

תודה מראש, אוהב אתכם.

 

ירד היום גשם... טררם... הריח של זה מרגיז. כולם אוהבים ריח של גשם (ושל תחנות דלק) ורק אני שונא את הריח של הגשם (ושל התחנות דלק). ש... בלאט.

 

אני יושב כאן וזקוק נואשות למשחק מכובד כזה, סיימתי את Ace Combat 5 שהיה אדיר... אני פתוח להצעות

אפשר לדלג על השורה הזאת

 

לא בעצם אי אפשר! תקראו הכל עצלנים!

 

יום שישי האחרון התבוננתי באור. לא משהו חריג, עד כדי ראוי לציון בחור הזה, אבל הפעם זה היה יותר מעניין. כעיקרון אני מעריך את אור (שומע?? חמור!), אבל הפעם החלטתי לנסות להסתכל מבלי לחשוב.

ההרגשה הייתה מדהימה. להסתכל על בנאדם מקשקש ובמקום לחשוב בראש מחשבות כמו "אוח איזה אידיוט" או "יו נכון..." או כאלה, פשוט לא לחשוב. ראש חלק. מדהים כמה זה מרגיע, לרוקן את הראש.להרגיש את הראש. לדעת שאפשר לחשוב כל מיני דברים, אבל פשוט לא לעשות את זה.

תכלס לחשוב זה כמו לדבר לעצמך רק "בלב" (יעני כמו לקרוא בלב). בעצם לקרוא בלב עכשיו שאני חושב את זה זה לתרגם כתב למחשבות, ולפענח אותן. אז פשוט הפעם "שתקתי". הרגשה משגעת. מומלץ בחום.

 

יש סוג מסויים של אנשים שאני מעריך, וזה אנשים שיודעים להודות בטעות שלהם. לא במובן שילד מטומטם ילך ברחוב, יתחלק על בננה ויגיד "אויש נפלתי", אלא במובן הפחות ברור. יעני להודות בטעויות שלהם, ולקחת אחריות, לא להטיל את האשמה על אדם אחר. לא להכחיש את הנפילה שלהם. כי אם הם מכחישים אותה, משמע הם לא נפלו, ואם הם לא נפלו, הם לא יכולים לקום. וככל שהם ישארו יותר על הקרקע, באופן טבעי בעצם, יהיה להם יותר קשה לקום. וגם אם הם יקומו, הרגליים יהיו תפוסות להם.

אז למה אנחנו נופלים, ברוס? <באטמן מתחיל>

 

כדי שישרקו אופנסיב!

 

אכן...

 

*אופנסיב - עבירת תוקף= יש בכדורסל הגנה והתקפה, בדרך כלל המגינים מבצעים עבירות כדי למנוע סלים, אבל שחקנים ברוטאליים מדי בתקפה עלולים לחטוף עבירת תוקף. זה ממש מבאס לקבל אחת. ממש. הביא לי את החלסטרה פעם והורדתי למישהו גרזן על היד... בקושי את הזריקות עונשין הוא הצליח לזרוק... ☺

 

יש לציין ששני הקטעים האחרונים לא נכתבו בהקשר למישהו או משהו ספציפי, אלא במסגרת השטויות העוברות והשוות (☺☺) בראשי המהולל.

 

השגתי סוף סוף את הפלאג המזויין ההוא של הטכניון שנותן לי לראות הרצאות דרך האינטרנט. אבא שלי החליט לקום בבוקר וללכת להפוך על הגברת קרן שולחן. כולי תקווה שהיא לא מבקרת פה. ואם כן, שתקפוץ לי. אוי היא בדיוק שלחה לי מכתב...

 

רן החליט לבקש ליומולדת שלו דגים. יעני אקווריום ושות'. אישית אני לא אוהב את הרעיון של דגים באקווריום. דגים צריכים להיות בים (או באגם לדגי מים מתוקים), חופשיים. גם במצפה התת ימי באילת לא אהבתי את הרעיון. זה כמו לשים ציפור בכלוב. מה זה ייתן??? שתאכיל אותה ותנקה את החרא שלה?? אם היא לא יכולה להתרוצץ בבית ואתה לא יכול לתת לה תשומת לב ישירה, מה זה שווה? להאכיל ציפור בצורה עקיפה זה הרבה פחות שאווה מללטף כלב. נגיד.

נכון שאני אוכל בשר וכל זה, אבל אני לא מדבר על צרכי אכילה, אני מדבר על סתם קטנוניות...

אז בינתיים כל פעם שאנחנו עושים על האש אני אוהב לקרוא לרן כי יש דגים מוכנים על המנגל ☺

מהנה ביותר.

 

במסגרת האווירה הדכאונית השוררת ברחבי הבלוגים שאני מבקר בהם בקביעות (חוץ משל תומר ☺) עוד אדם אחד שהייתי רוצה לרכל עליו הוא נהג מוניות חביב ביותר, שיצא לי לנסוע איתו פעם אחת לפני חודשיים, אחרי חודש התקשרנו שוב ונסענו עליו עוד כמה פעמים. הבנאדם שרוט על כל הראש.

מבין יציאותיו האינטליגנטיות יותר:

 

"בואנה, אחי, תל אביב אי אפשר לנהוג!! אני נוסע כזה, וההוא שהסעתי שמע, לא אומר לי איך לצאת! אז מה אני יוצא ופתאום אני על נתיב רק לאוטובוסים!"

 

"אתה יודע, יש עיר גדולה כזאתי בסין שמביאים לשם את כל הפלסטיקים בעולם ושורפים אותם! מה שזה עושה לאוויר... ואחרי זה יורד גשם עם מוטציות וכולם חולים בשפעת... זה קורה, יכול לרדת גשם עם מוטציות, זה מהזיהום אוויר הזה שמה..."

 

אני ועומר נוסעים איתו, עומר (לא אח שלי) חזר כמה ימים לפני מחופשת סקי

"הזיהום הזה ידפוק בסוף את כל העולם אחי, הנה עכשיו מלא אתרי סקי נמסים שמה באירופה..."

אני: "למה, איזה חבר שלי היה שם לא מזמן ואמר שהיה סבבה!"

"אההה לאידע..."

עומר: "בטח עבד עלינו הפושטק הזה..."

 

<מסמן לשומר בשער של הטכניון> "להסתובב!! אני רק רוצה להסתובב!!"

<השומר בטכניון אומר לו לפתוח את הבגאז'>

"רק להסתובב אני רוצה אחי!!"

<בינתיים השומר פותח את הבגאז', מסיים והולך>

"בואנה, ראיתם איזה שרוט זה אחי?? אני אומר לו אני רוצה להסתובב והוא לא שומע!!"

 

"ראית אחי? היום חניתי לו רחוק מהשער שלא יבדוק לי עוד פעם את הבגאז'..."

 

"אחחח שיט אחי, פספסתי את הפניה אה? טוב נו זה קורה, זה קורה..."

 

"ראית אחי? הוא עבר באדום!"

[יש לציין שהנהג הזה אינו טורח לחגור חגורת בטיחות, נוהג לדבר בטלפון במהלך הנסיעה (בלי דיבורית), והאוטו ידני.]

 

"אתה יודע אחי? הייתי אמור גם ללמוד שמה בטכניון אבל נסעתי לארה"ב וזה אז פספסתי את הסמסטר..."

 

נראה לי שבזאת חתמתי עוד פוסט, שכולי תקווה שלפחות קצת פיפי ברח לכם במכנס.

העיקר בריאותכם אנשים! (בדיוק אחי! תזהרו מגשם מוטאנטים!)

נכתב על ידי ™OpenG , 28/1/2007 23:01  
11 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של danny ב-1/2/2007 22:55



20,960
הבלוג משוייך לקטגוריות: צבא , האופטימיים , החנונים
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות ל™OpenG אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על ™OpenG ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)