לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים

The OpenG

מה זה משנה אם אני כאן או במקום אחר, אם אני תמיד יודע להוציא מזה את הטוב ביותר?

Avatarכינוי:  ™OpenG

בן: 34

תמונה



פרטים נוספים:  אודות הבלוג


מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    פברואר 2007    >>
אבגדהוש
    123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728   

 
הבלוג חבר בטבעות:
 
2/2007

כותרת מקורית ומצחיקה במיוחד


טוב נו, פברואר. מה כבר יש להגיד? אחלה חודש, כל הכלים נולדו בו ☺

 

מדהים איך כל השבוע אני מתרוצץ עם מחשבות כמו "או, על זה אני אכתוב הפעם" ואז כשאני מגיע הכל בורח. לא יאמן.

בכל מקרה היום אני אכתוב על משהו מעניין.

 

המשהו הזה הוא מה שעוצר את האנושות מלהתפתח. עוצר את החברה מלהתקדם. עוצר את כל העולם, נותן לזמן להעביר לנו את החיים בדרך שבה נתקענו.

 

אוי ווי נראה לי שזה נהיה מסקרן!

 

בכל מקרה הדבר הזה הוא לא אחר מצורת החשיבה שלנו.

 

עכשיו אתם תוהים "מה המפגר הזה רוצה? שלא נחשוב??" לא.

לאדם יש צורת חשיבה, שלשם הדיון נכנה אותה "חשיבה קונבנציונלית". למה קונבנציונלית?

כל הדברים הנורמליים האלה, שתמיד יעברו לנו בראש. למה דברים עובדים ככה? כי ככה אמרו לנו שהם עובדים.

חשיבה קונבנציונלית תמיד תחפש שימוש בדרך שכבר נמצאת בראש. הדרך שכבר נלמדה והוטמעה. הדרך שעוצרת אנשים מלהשתמש בהגיון הבריא.

איפה למשל? במתמטיקה (כן שונית אני מכיר את המילה הזאת סתם עבדתי עלייך והצלחתי כי האמנת לי מוחע אני הורג עת עצמי פה). תמיד תחפשו את הדרך שהמורה הראתה בכתה, את הנוסחה הקבועה,את המכניזם, האלגוריתם הקבוע והמעצבן. אבל!

יש דרכים אחרות, מהירות, שאוות. אולי הן לא יתקבלו במבחן, אבל הן בהחלט יעזרו לבדוק את התשובות.

איפה עוד? השירותים. איך השירותים עובדים? על מים! זהו! נגמר! אי אפשר להחליף! זה עובד (ותוך כדי מבזבז את המים הנקיים המעטים שנותרו בארץ הזו) וכולם משתמשים בזה! אז למה לחפש תחליף קשה ומסובך? (האמת שחשבתי איך יראו שירותים פניאומטיים, זה יהיה כזה מגנייבבבבבב)

 

איפה חושבים לא קונבנציונלי?

בכל ההארות האלה, שפתאום אתה מתחיל ליצור עמדה משלך, שפתאום הדעה היא שלך, ולא נובעת ממשהו אחר. משהו שאתה יצרת, ולא הלכת עם העדר ובמקרה החלטת לאמץ משהו.

בכל היוזמות האישיות שלך, של משהו חריג ויוצא דופן.

 

ומה קורה כשאתה מתחיל להתרגל לדרכים בלתי קונבנציונליות?

הן נהיות קונבנציונליות, כמובן!! ושוב, אתה לא מסוגל להשתחרר מהן, למה? כי התרגלת, כי כולם...

 

ומה יש לעשות כדי להפסיק לחשוב קונבנציונלי?

לנסות.


אחרי מספר חודשים עם הצהוב שתינה הזה אני שוקל מאוד להפוך את המקום, כחול משך את עיניי, גם דברים רבים משכו את עיניי  מוחע פשוט להוציא את האוכל מהאף מרוב צחוק מה שהולך פה המקום נהיה שכונה לגמרי פחע!

 

טוב סיימתי להשתגע היום

קישטא

 

העיקר הבריאות

נכתב על ידי ™OpenG , 3/2/2007 03:45  
12 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של kaFkaFiM ב-20/2/2007 23:35



20,960
הבלוג משוייך לקטגוריות: צבא , האופטימיים , החנונים
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות ל™OpenG אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על ™OpenG ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)