לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים

The OpenG

מה זה משנה אם אני כאן או במקום אחר, אם אני תמיד יודע להוציא מזה את הטוב ביותר?

Avatarכינוי:  ™OpenG

בן: 34

תמונה



פרטים נוספים:  אודות הבלוג


מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    אפריל 2007    >>
אבגדהוש
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930     

 
הבלוג חבר בטבעות:
 
4/2007

קישקושיא בילבוליא


טוב הערב הגעתי להחלטה שאני לא יוצא הערב (יותר נכון לא עד מאוחר). אני רוצה להסדיר את השעות שינה שלי לפני שנגמר החופש כדי לא לדפוק עוד מבחנים כמו אזרחות.

אז מה אם אני מדבר על בית ספר לפני שחזרנו אליו? אף אחד לא הכריח אתכם לקרוא פה! אז מה אם נרשמה לכם כניסה כבר, על חשבוני!!

טוב טוב שבו בשקט

 

אתמול שמרנו מסורת בכך שהתכנסנו אצל דניאל יום לפני סוף החופש ונשארתי עד 7 בבוקר, והם (!! לא אני!! גוייס!) אכלו פיצה ברוב חוצפתם. אז מה אם את הפיצה אני הבאתי? מה יש לי לעשות מול בכי נשי? זובי אם לזכי מותר להשתמש בתירוץ הזה גם לי מותר

בכל מקרה התחלנו בזה ששיחקנו את משחק הטאקי הכי טוב שהיה אי פעם, אפילו ניצחתי כי לואי הנעל לא אמר אחרון ☺☺

בין הנושאים מסביב לשולחן היה פרק של קופיקו (לא נפרט ☺) ואיך לעזאזל מדליקים את התנור?! ואז גם היה למה הדלקנו את התנור בלי להכניס את הפיצה?!?!

אחד הערבים המבורכים ☺

בכל מקרה אחרי שסיימנו עם הטאקי הוזמנו (אנחנו) בנדיבות אין קץ לחדר של נטע כדי שהיא תוכל לנתח את כולנו, שונית לא הרגישה טוב כי היא גרועה (ומוזר שהיום היא מרגישה נפלא!!), ועליזה ונטע שאלו אותי אם יש לי גדול, ואז ניסו להפשיט אותי באכזריות...

גם ניסו לאפר את לואי בפעם השלישית אבל הוא איכשהו התחמק מזה

 

נטע ניתחה אותי בצורה שדיי..... אין לי מושג איך להגיב, אם היא ניתחה נכון או לא נכון וכל זה, היו הרבה דברים שאני בדרך כלל לוקח כמחמאות.

אני שונא לקבל מחמאות. קודם כל אני לא יודע איך לענות עליהן, וזה גם פתאום עלול להציג את הבנאדם באור לא יפה או יפה מדיי.

והכי גרוע שאנשים לא יורדים עליי. הם קוראים לי בשמות גנאי כמו "גבוה".

מה נדפק קיבינימאט?!?!?!?

אבל אהבתי את הניתוח הזה. האופי שהוא תיאר היה יפה. בלמצוא קווי דמיון לעצמי בתוך זה קצת קשה לי...

 

וכמובן שלבסוף נשארנו אני דניאל עליזה ולואי ועשינו שטויות על הבמפר המפורסם, והפלקנו אחד לשני ולשלישי ולרביעי על הישבן עד 6 וחצי בבוקר... Free For All Spank Contest

יום אחד עוד כמה עשורים כולנו נחזור לפה, נסתכל על הבמפר ונעלה עליו זכרונות. אולי גם נשחק גומי ☺ (וכמובן שנפליק לעצמינו ☺)

 

אז הלכתי הבייתה, קמתי ב2, דיי נורמלי לחופש פסח...

והיום סאדו ביקרה אצלי לתקן כל מיני שטויות בסוציולוגיה... המקצוע הזה נראה לי דיי מטריד...

סגרנו את הסיפור הזה, ראינו FAMILY GUY על המחשב, וסגרנו גם את הסיפור ההוא.

ועכשיו אני פה.

 

לפני כמה שבועות כתבתי להנאתי (כמובן שלהנאתי!! העולם הזה נברא להנאתי!!! ☺☺) שאני מרגיש טוב.

אני לא יודע למה, אני לא יודע איך, ואני לא יודע עוד כל מיני מילות שאלה, אבל זה השתפר. ברמות.

בחיים לא הרגשתי יותר טוב. איכשהו אני שלם עם עצמי לגמרי. יש לי הרבה יותר אמון בעצמי. אני חושב שאני עושה דברים נכון.

כמות השטויות שאני מוציא מהפה לא בדיוק יורדת, אבל גם זה לטובה, מי אוהב שטויות יותר ממני?

 

אפילו הסתכלתי במראה אתמול וגיליתי שאני לא באמת שמן...

מה הדבר אומר?

 

הדבר אומר שבוידעם אינו קיים, ודניאל תצטרך להביא לי ילד שהיא הבטיחה לי לפני זמן רב בדרך הקשה!!!

אבל לא עכשיו, אני מקליד...

 

אבל אפשר לחשוב שזה מפריע לי ☺

 

אנשים יקרים ואף חביבים, הייתי רוצה שתתנו לי רעיון ללחצנ\ים חדש\ים, שישעשעו במידה מסויימת (לפחות כמו אלה שקיימים) ☺

מי שייתן לי לחצן שווה יזכה בפרס!!! ולא עיגול ירוק כמו בפעם הקודמת ☺

 

רן שואל אותי מה אני עושה כשמגרד לי ב"אני יודע מה" (לאנשים בורים כדוגמת אופס פרצוף מוציא לשון: רן=האח הקטן שלי, בן 11 עם שכל של ילד בן שנה).

 

לסיכום פסח: היה טוב.

להשוות בין פסח שעבר לזה, אי אפשר. שניהם היו מעולים בצורה משלהם. פסח זה חג כיף אם צמים בו. ☺

טוב סיימתי פה היום

העיקר הבריאות ☺

 

מדברים על הבריאות, לא הייתי חולה כל החורף! לא כאילו מצונן עם קצת נזלת, אבל לא הייתי חולה בצורה שלא תתן לי לזוז מהמיטה... ☺

 

איזה כיף לי!!

טוב טוב שתקתי

נכתב על ידי ™OpenG , 9/4/2007 19:14  
14 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   1 הפניות לכאן   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של kaFkaFiM ב-15/4/2007 00:22



20,960
הבלוג משוייך לקטגוריות: צבא , האופטימיים , החנונים
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות ל™OpenG אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על ™OpenG ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)