לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים

The OpenG

מה זה משנה אם אני כאן או במקום אחר, אם אני תמיד יודע להוציא מזה את הטוב ביותר?

Avatarכינוי:  ™OpenG

בן: 34

תמונה



פרטים נוספים:  אודות הבלוג


מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    אפריל 2007    >>
אבגדהוש
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930     

 
הבלוג חבר בטבעות:
 
4/2007

כדורי שינה מישהו???


טוב כעיקרון אני 0.8 מסטול אבל לא הצלחתי להרדם, אז...

 

אני בהתלבטות דיי מעצבנת.

הציעו לי להרשם למסלול חדש של עתודה שיש לו תואר בהנדסת תכנה וכל הקורסים לתואר שני במדעי המחשב חוץ מהתיזה, כל זה ב4 שנים, יש לי את כל הפרוטקציות וזה של הפסגות, משכורת שנתית יותר גדולה, אבל אני לא אקום מהשולחן 4 שנים... השוו את זה לתואר כפול של הפיזיקה וחשמל...

מישהו מבין בזה משהו???

תיארתי לי שלא... ☺

 

אם כבר אופטימיות, בתור בלוג שנחנך כאופטימי לפני כמה זמן (יעני עונד טבעת המציינת זאת) הוספתי רשימה חדשה במקום הלהקות השוות שכנראה אני לעולם לא אעמוד בקצב שלהן. היא לא נועדה להצחיק או להיות שנונה, היא אמורה לתת השראה למי שמחפש דרכים לשפר אווירה במצבים מתוחים ☺

 

חשבתי קצת והגעתי למסקנה שיש מישהו בשמיים. למה? כי כתבתי שאני אוהב אותו ברשימה בצד, לא יכול להיות שאני אוהב משהו שלא קיים! ☺

 

עוד מעט נגמר בית ספר ב"ה, אין מאושר ממני באדם. וקצת לפני יש איזה "אודישן" למשחק בטקס סיום, ואני רוצה!! זה יהיה בזבוז לשים אותי מהנהן ומחייך באיזה קליפ!! יש לי פרצוף תחת דאמיט!!! זדיינו!! "אני שחקן!! יש לי קפריזות!!" חזי פיפוש

 

שמתי לב שמתוך ה35 יחידות בגרות שאמורות להיות לי, כבר סיימתי 23. איזה גבר אני. אבל אלה היו הבגרויות הקלות, מחכים לי חלקים כיפיים של אזרחות תנ"ך ספרות חיבור ו... אנגלית!!! מקצוע מזויין שתקוע בתחת!!! זה כמו היתושים האלה שמזמזמים (לא ממזמזים, יש הבדל) בתוך האוזן כשמנסים להרדם!!

אבל כאמור, נו מילא ☺

 

יש מלא אנשים שנלחצים על אירועים שעתידים לקרות והם לא יודעים להסתדר איתם ואז הם מוצאים את עצמם במצבים לא נעימים. אני לא חושב שתמיד צריך לחשוב מה יקרה מחר, כי אז נפספס את היום. אבל בלי קשר, גם אם זה אירוע קובע עתיד, אף אחד לא ימות אם הוא לא יצליח במשהו...

מתכונת במתמטיקה למשל... ☺☺

תראו אותי! מתכונת ראשונה ציון שואף ל20, מתכונת מועד ב' 100!! ראיתם מה זה?! ☺

 

יש לי רעיון חדש לשדרוג לארכיון של הבלוג הזה, לעשות אינדקס לכל חודש בפוסט האחרון, ולשים קישורים לכל הפוסטים. ככה אני לא אצטרך להתחיל לדפדף במיליוני עמודים... ☺

 

אני וסאדיזם זקוקים לכל הארצות שקיימות ומתחילות בד'. שיהיה איך להעביר את הדרך הבייתה. ☺

 

קצת כדורסל - יש כל מיני ליצנים שטוענים שמיאמי תיקח אליפות שנייה.

שתבינו - מיאמי היא קבוצה שיש בה בנאדם אחד (דווין ווייד) שעדיין בשיאו, כל השאר בני 1904328 שהשתפשפו יותר מדי... נורא משעשע אותי אבל לחשוב איזה ברייקדאנס שאקיל יעשה אם הם יזכו שוב, באול סטאר הוא הרג אותי... ☺

http://www.youtube.com/watch?v=P9LmHXXWiJs

כן זה שאקיל באול סטאר... ☺

 

משעמם לי, שמתם לב? ☺

 

אללה סיימתי עוד פעם

מעניין כמה נטחן הפוסט הזה היה... נו מילא ☺

סיימתי את כל הפסקאות עם סמיילי אז הכל בסדר... ☺

 

העיקר הבריאות

...

...

 

נכתב על ידי ™OpenG , 21/4/2007 02:53  
10 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של kaFkaFiM ב-23/4/2007 12:23



20,960
הבלוג משוייך לקטגוריות: צבא , האופטימיים , החנונים
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות ל™OpenG אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על ™OpenG ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)