לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים

The OpenG

מה זה משנה אם אני כאן או במקום אחר, אם אני תמיד יודע להוציא מזה את הטוב ביותר?

Avatarכינוי:  ™OpenG

בן: 34

תמונה



פרטים נוספים:  אודות הבלוג


מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    מאי 2007    >>
אבגדהוש
  12345
6789101112
13141516171819
20212223242526
2728293031  

 
הבלוג חבר בטבעות:
 
5/2007

פוסט אבנורמלי


 

טוב היה בגרות באנגלית היום, היה מלוכלך

קיבלתי מגן 95 כי "אין לי בונוס 5 נקודות נוכחות".

מה זה השיט הזה???

שיעורי ספורט מתחילים להביא לי את החלסטרה, בעוד אני תוהה לעצמי איך אלה שהמציאו את המילה פולקע לא הרגו את עצמם מצחוק.

 

תחשבו על זה, הסיטואציה של המצאת המילה פולקע...

"איך נקרא לזה?"

"למה?"

"נו... לשוקיים של העוף..."

"פולקע!"

"חחחחחחחעעעע!!! חעעעע!!! חחעחעח עחעחעח עחע חע!!!!!!"

"אני יודע אני יודע!!! חחעחחעחעחעח חעח עחעחעחעחעחע!!!!!"

"חכה!!! חכה!!! עוד לא נרגעתי!! חעעעחעע חעחעעחעעעע!!!!"

" גם אני לא!! חחחחחחחחחעעעעעעעעעחחחחעעע!!!!"

"טוב... זה היה טוב!!!"

"כן, הא...."

"ועכשיו ברצינות?"

"לא יודע..."

"טוב נשאיר פולקע, נראה איך חחחחחחחחחחחעעעעעעעעעע!!!!! חחעח עחעחחע!!!!"

"חעעעעע חעחעחעחחחחחעעע!!!!"

"חחחחחחחעעעעעעעעע!!!!"

"טוב שלא אמרת גפילטע!!! חחחחחחחעעעעעעעע!!!!"

"לא, עזוב, את זה נשמור לדג מלוח!!! חחחחחחחחחעעעעעעעעעחחעח עחעחחעעעע!!!!!"

"חחחחחחעעעעע!!! חחעכחע חעחעחחעחע!!"

"אני נחנק פה!!! חחחעעעעעעעעעעעחעחעחע!!!!"

"תאר לך... עוד 2000 שנה כזה... איזה אחד ישאל את עצמו, מה אני אוכל היום? פולקע!!! חחחחחחחעעעעעע!!!!"

"חחחעעע...."

"עזוב, בשביל הקטע, נשאיר פולקע..."

"יאללה..."

"חעעעעעעעעעעעעע!!!!!!"

 

בכל מקרה אתמול אחרתי לשיעור ספורט ב2 דקות ולא הכניסו אותי כי לא עשיתי חימום.

חזרתי הבייתה בוכה וביקשתי את כל הנייר טואלט שיכלתי למצוא.

טוב לא ממש, אבל מילא...

 

השיעורי נהיגה שלי מצאו את עצמם בשפל, יחד עם למעלה מ5 פעמים שנכבה לי האוטו.

המורה שלי הניח שנדלקתי על הפרנציפ שנכבה האוטו.

 

אני ארחיב את הפוסט הזה אחר כך...

 

"עופר!!! הקיץ ממשמש ובא!!!" עליזה

 

"נו אל תמהרי, חצי שעה ראשונה גם ככה זה רק פרסומות..." אני לשונית לפני בגרות באנגלית...

 

נכתב ב- 21:41, 21/5/2007

נכתב על ידי ™OpenG , 31/5/2007 01:23  
הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט



20,960
הבלוג משוייך לקטגוריות: צבא , האופטימיים , החנונים
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות ל™OpenG אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על ™OpenG ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)