לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים

The OpenG

מה זה משנה אם אני כאן או במקום אחר, אם אני תמיד יודע להוציא מזה את הטוב ביותר?

Avatarכינוי:  ™OpenG

בן: 34

תמונה



פרטים נוספים:  אודות הבלוג


מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    מאי 2007    >>
אבגדהוש
  12345
6789101112
13141516171819
20212223242526
2728293031  

 
הבלוג חבר בטבעות:
 
5/2007

ניתוח אף ++


טוב ניתוח אף זה... לא נכביר במילים.

וזו הייתה דעתי על ניתוח אף.

 

כעיקרון זה יציאה ענקית של Holy_senia שהוא בפעילים שמה בתור "בראשית ברא אותי אלוהים אבל אז התחרט" כשנתתי לו את זה בתור משימה לפוסט... אבל פשוט לא יכולתי להרגע מזה... הרג אותי...

יש לו בלוג מצחיק והסברים על איך להביא ביד... תבקרו מתישהו (אני לא שם קישור כי הוא רואה את הדברים האלה יש לו פרו)


טיילתי קצת באינטרנט וגיליתי שוב את המבחן של התמימות ההוא שכביכול אומר האם אני תמים. האמת שלפני כשנה וחצי עשיתי אותו, סתם רציתי להזכר כמה מטומטם הוא. עכשיו הקטע הוא שלפני שנה היה לי לפי המבחן 40%.

עכשיו מסתבר שיש בי 75%.

 

והאמת היא שזה לא ממש מפריע לי, אם השאלות שם הן מה שמסמל תמימות. לעזור לילד שנפל מהאופניים זה לא נראה לי כמו תמימות. וכיצד לענות לשאלה מטומטמת לא באמת מעיד אם אני תמים או לא... שאלון דיי מטומטם אם להגיד את האמת...

אבל מילא ☺


העתיד כבר כאן.

89 במתכונת באזרחות.

 


אני יוצר עיצוב חדש למקום הזה ככה שהוא יהיה יותר מגניב מהישן, אבל אני לא אפציץ עם רשימות וקישורים ושיט עוד פעם... אני אוהב את המקום צנוע...


מסתבר שאנשים מבקרים פה אף על פי שהמקום מוגדר כבשיפוצים.

עכשיו יש קטע כזה, חבורת נבלות, והוא שאף אחד לא אמר שאסור להגיב פה בינתיים!!! כי לא יזיק לי לדעת מי נכנס ומי יוצא!!

כן זה רמז. תגיבו. תגידו שלום.

אפילו תתחדש אחד לא שמעתי!!!

כולרע!!


אני עובד על ז'אנר חדש של לחצנים בהם אני מדגים מה לא כדאי לעשות בחיי היומיום (כמו הזה שנחתכתי מפותחן בקבוקי בירה הישן) אבל יש לי עוד כמה רעיונות ליישם ☺

 

בסוף יהיה פה יותר מגניב מבקודם.

אבל לא הזיק למחוק את ההוא, עכשיו כל מי שפתח בלוג בגלל שאני פתחתי מוחק אותו ☺

 

בכל מקרה כולם נבלות...

 

ונראה לי שהפקרתי אדם אקראי היום אז נרים טלפון ☺

 

"אני באמת לא מבין למה מראים לי בעמוד הראשי של הלוח שידורים שביס 2 ביום רביעי הקרוב יש סרט משנת 87???" אני, תוהה למה עושים כזה ביג דיל מהנסיכה הקסומה ☺☺

נכתב ב-21:04, 27/5/2007
נכתב על ידי ™OpenG , 31/5/2007 01:24  
4 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של kaFkaFiM ב-31/5/2007 02:55



20,960
הבלוג משוייך לקטגוריות: צבא , האופטימיים , החנונים
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות ל™OpenG אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על ™OpenG ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)