לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים

The OpenG

מה זה משנה אם אני כאן או במקום אחר, אם אני תמיד יודע להוציא מזה את הטוב ביותר?

Avatarכינוי:  ™OpenG

בן: 34

תמונה



פרטים נוספים:  אודות הבלוג


מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    מאי 2007    >>
אבגדהוש
  12345
6789101112
13141516171819
20212223242526
2728293031  

 
הבלוג חבר בטבעות:
 
5/2007

טוב כעיקרון...


אין לי כוח כל פעם לרדת עד למטה כי הפוסט הקודם היה נורא נורא ארוך!! אז אני מוצא לנכון לעדכן

פאק!!! שעה וחצי לקח לי לטחון את החרא מהבלוג הקודם, ותראו איזה אורך זה יצא!!

 

היום עשיתי את השיעור נהיגה ה20 שלי ☺

וכעת אני עוסק בלחקות את המורה שלי, משקפי שמש, קירח ולא מתבדח...

אני עדיין מוצא בו אדם משעשע ☺

 

בכל מקרה היום יש לציין שלאבא שלי היו היום 3 יציאות!!! יציאות שצחקתי מהן צחוק אמיתי!!! אהא!!!

טוב טוב זה היה ככה...

אני: "אבל אני הולך לעבוד בבתי זיקוק!!"

אבא (שעובד בבתי זיקוק): וואו!! אפשר לגעת בך?!"

 

אני עומר ואבא באוטו, בינתיים מתנגן השיר אשם של סינרגיה (שיר מטומטם להחריד)

אבא: "איך אפשר לגלות שאתה ישן???"

עומר: "מה?!"

אבא: "הנה, הוא שר עכשיו גיליתי שאני ישן!"

עומר: "אשם, בנאדם!! לשיר קוראים אשם!!! הוא שר אשם!!!"

 

עומר: "רוצה לשמוע את מופע הארנבות של דוקטור קספר?"

אבא: "אני לא רוצה לשמוע לא ארנבות, לא קספר ולא דוקטור!!! קודם אחד שגילה שהוא ישן, ועכשיו מישהו עם מופע ארנבות שהחליט שהוא דוקטור!!!"

 

והיום הייתה בגרות במתמטיקה לכל מי שלא טרח לסיים אותה קודם ☺

אני חייב לומר שהטופס שלי היה קל, בהתחשב בזה שלא ידעתי חצי מהחומר בכלל, ועדיין קיבלתי 99 כי היו שתי שאלות באנליטית ושאלה במרוכבים בטופס 007 ☺

למרות זאת, שיהיה בהצלחה

 

לפני כמה זמן כתבו בYnet שאמיר פיי גוטמן יצא מהארון. נורא הצחיקה אותי המחשבה על הפרצוף שציפי, המורה האהובה לשעבר לספרות מכתה ח' ט' י' עשתה אם היא שמעה על זה, בהתחשב בזה שבשנתיים שהיא חינכה אותי היא השוויצה בזה שהיא חינכה גם אותו...

אבל מצד שני עדיף שאני לא אצחק עליה יותר מדי כי היא דודה של עומר (לא אח שלי ☺)...

 

בנוסף הייתי מעוניין שכל המשוטטים למיניהם בבלוג הזה ישאירו תגובה בין אם היא רלוונטית ובין אם לא

לא משנה לי מי נכנס אבל לא יזיק לכם להגיד שלום

 

שיהיה יום טוב ☺

נכתב על ידי ™OpenG , 31/5/2007 01:24  
2 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של kaFkaFiM ב-31/5/2007 02:54



20,960
הבלוג משוייך לקטגוריות: צבא , האופטימיים , החנונים
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות ל™OpenG אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על ™OpenG ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)