לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים

The OpenG

מה זה משנה אם אני כאן או במקום אחר, אם אני תמיד יודע להוציא מזה את הטוב ביותר?

Avatarכינוי:  ™OpenG

בן: 34

תמונה



פרטים נוספים:  אודות הבלוג


מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    מאי 2007    >>
אבגדהוש
  12345
6789101112
13141516171819
20212223242526
2728293031  

 
הבלוג חבר בטבעות:
 
5/2007

"בילוי אקסקלוסיבי לשניים"


 דיי מוזר אבל... הצלחתי לשחזר את הבלוג הישן...

אבל שיניתי לו את השם משתמש בשביל שאני אמשיך להכנס לבלוג הזה

ושכחתי למה שיניתי!! בלאט!!!

אז עשיתי שכחתי סיסמא בדף הראשי

כתבתי מייל

זה לא שלח לי שום דבר

אבל לא נורא

עכשיו אני בבית ☺

 

מן הסתם אני אתאים לו את העיצוב של החדש. הגעתי למסקנה שאני אוהב אותו יותר, צנוע שכזה...

 

בכל מקרה הבוקר עשיתי שיעור נהיגה 22, אני בהחלט מרגיש שאני שולט יותר באוטו

אפילו שהוא ממשיך לעשות לי בעיות

אבל נעזוב אותו עכשיו

 

חזרתי לפני חצי שעה הבייתה, הלכתי עם דניאל לפול

והיה ממש נחמד...

בכל מקרה כשהיא תשים עוד פעם פוסטים בהם היא תולה חלוק אמבטיה מהסל שלה אז תאשימו אותי!!

 

אבל בין הקטע שנכוויתי בלשון לקטע שנחנקתי עם המה שמו, דיברנו קצת על המשמעות של 6 שנים.

וזה הרבה זמן!! ראבאק!!

כעיקרון תחשבו על זה

להכיר מישהו 6 שנים. תחשבו על זה שזה בערך 35% מהחיים שלי!! וגם את ה6 שנים הראשונות אני לא זוכר בכלל! זה אומר שחצי מהזמן שאני מכיר את עצמי אני מכיר גם את הבנאדם.

עברו גם 6 שנים מאז אסון ורסאי.

אני אפילו זוכר את אותו היום!

משום מה הוציאו את ממציא שיטת הבנייה של האולם ואת המהנדסים או מי שזה לא היה אשמים בהריגה ברשלנות מכל העסק. ממה שהבנתי זו לא הייתה אשמתם, כי מישהו או משהו העיף עמודי תמיכה, אין לי מושג

 

באיזשהו שלב שחשבתי על זה, אני מרגיש שהתבנית שלי דיי ברורה ומוכרת... החנון הטיפוסי, שלומד בטכניון, מרוויח בוחטות, משיג משקפיים ומיליוני מחשבים ומסתדר בחיים (זאת השאיפה, אני עוד לא מתיימר להגיע לזה). עכשיו את הצד השני של המטבע אף פעם לא שקלתי לנסות.

כל הטיולים אחרי צבא להודו למיניהם, כל העבודות מזדמנות, כל הלהשכיר דירה נידחת ולהתאלתר... אני מנסה להתחמק מזה בנתיב שבחרתי באיזשהו אופן. והאמת שאני לא חושב שאני תופש את זה לגמרי שיש אנשים שמבלים ככה את כל החיים.

 

בכל אופן

היה שוס

וראיתי את חץ שחזר הבייתה

והוא כבר הפסיק לנסות לרמוס את האיברים האינטימיים שלי

ובזה סיימתי את שלי...

 

עכשיו הארכיון הישן זמין אז יש באפשרותכם לגשת אליו ואין צורך בפוסט הנוסטלגי ההוא

עם זה שהוא מסכם יפה מאוד את החודשים ההם...

בעצם לא יזיק לתרום לו סלוט

אבל בחודש הבא כבר...

 

מה שכן העתקתי את התגובות מהבלוג ההוא לכאן בתגובות לא מאושרות וכתבתי את הזמנים והשעות

יהיה טוב

 

שאלה לבן - הסתכלת משהו על העסק של הקליפים??? טוב שלא ביקשו מאיתנו להביא את כל הבית, כולל צנרת!!

 

"הנה תראה, כתוב לי בנקודות חן בברייל על היד 'תמות!'" דניאל

"לך? לך כתוב 'אני טיפש!!'" כנ"ל ☺

נכתב על ידי ™OpenG , 31/5/2007 01:29  
4 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של kaFkaFiM ב-2/6/2007 00:07



20,960
הבלוג משוייך לקטגוריות: צבא , האופטימיים , החנונים
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות ל™OpenG אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על ™OpenG ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)