לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים

The OpenG

מה זה משנה אם אני כאן או במקום אחר, אם אני תמיד יודע להוציא מזה את הטוב ביותר?

Avatarכינוי:  ™OpenG

בן: 34

תמונה



פרטים נוספים:  אודות הבלוג


מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    יוני 2007    >>
אבגדהוש
     12
3456789
10111213141516
17181920212223
24252627282930

 
הבלוג חבר בטבעות:
 
6/2007

"גלישה והתחלת נסיעה"


אני שם לב שאנשים מתחילים למצוא את המקום (ככה זה שמגלים משהו למישהו אחד...)

העובדה שלא הזמנתי אתכם לפה בעצמי לא אומרת שאסור לכם להגיב.

מי שנכנס שיגיב.

נקודה

 

עכשיו אם כבר התחלנו לכתוב בפומבי שוב אולי כדאי שאני אתן הגדרה רשמית יותר למקום הזה.

כל מה שהיה לפני תחילת מאי - היסטוריה. מחוק. הוא שם לקריאה בלבד.

 

עכשיו נגדיר קצת את המקום.

 

אני לא מתכוון לחשוב על שום דבר ואף אחד כשאני כותב פה. אני כותב מה שאני חושב. יש בעיות?

לא שמעתי התנגדות...

יופי מצויין

אם אני מלכלך על מישהו זה יהיה בעילום שם, וזה גם יגיע לו.

אם אני פוגע בכם, אתם יכולים לבקש ממני להזיז את הפוסט, אבל זה לא יבטל את מה שאני חושב.

אני לא צריך שתכנסו לפה בשביל לבדוק אם אתם מוזכרים. אכפת לכם ממני וממה שאני חושב - תכנסו. אם אתם נכנסים לפה אתם אוטומטית שואלים לדעתי ומבקשים ממני להביע אותה. לא מעניין אותי על מה - אני מביע אותה בכל זאת.

אם אתם קוראים פה ונהנים, ברכותיי. אבל אם אתם חושבים שגם אתם יכולים, פותחים בלוג משלכם וכשאני סוגר פתאום נגמרת לכם ההשראה, תחסכו מעצמכם את המאמץ.

אם מתחשק לכם לפרוץ לפה בגלל שלכלכתי עליכם, שוב, אין לי בעיה. זה לא ישנה את מה שאמרתי.

חוץ מזה אני מגבה הכל אז לא יודע כמה מועיל זה יהיה...

אין לי בעיה עם ביקורת, בונה, הורסת ודורסת, כל סוג של ביקורת. אבל אני עונה לכם במטבע שלכם. אם תשלמו לי בזלוטים אני לא אחזיר עודף בדולרים.

קוראים שיחליטו להגיב לי שאני משעמם וחסר חיים עבורם, שבבקשה יורידו את מכנסיהם וימצצו לעצמם. לא, חברים, הרוק שלכם מגעיל אותי אז אל תמצצו לי. תודה.

אין לי בעיה שתריבו בתגובות, האמת. אבל בסוף אם יימאס לי אני אזרוק אתכם מפה.

אם מצאתם משהו מלפני יותר משני פוסטים שלא אהבתם ואתם רוצים שאני אשנה - תשכחו מזה!!! נבלות!!

אם שמתי קישור שלא עובד או שלא אמור להיות תודיעו לי בתגובות.

אה, כן ו... אני מעדכן כמה שבא לי ומתי שבא לי. אף אחד לא יגיד לי אם אני מעדכן מעט מדי או הרבה מדי. ואם הוא יגיד שיעקוב אחרי ההנחיות לקוראים שמשתעממים פה.

נראה לי שזהו...

 

טוב טוב עכשיו אפשר להמשיך לצחוק ☺

 

עוד יומיים בגרות בתנ"ך, בחרתי לא להתחיל ללמוד כי פשוט אני יודע את החומר כבר

נראה לכם?!

בכנות חשבתי לבלות את האחרי הצהריים בתנ"ך, אבל הודות לעובדה שהיו שני גורמים זרים שהעירו אותי מוקדם מהמצופה, נרדמתי לאורך כל השעתיים כתוצאה משני גורמים - השני גורמים ממקודם, והעובדה שתנ"ך זה מרדים תחת!!

שני הגורמים הזרים, שאחד היה צפוי ומצופה גם מחר, והשני לא היה צפוי אבל לא יזיק לו לבוא גם מחר הם שיעור ספורט - ודניאל שקפצה לבקר אחרי מתכונת ☺

מסתבר שאני משתתף בקליפ "גן עדן" שכולל הנחיות ללבוש מינימלי כגון בגדי ים, חולצות פתוחות ובוקסרים... משום מה... זה לא כל כך מפריע לי!! ☺

לעומת זאת אנשים שונים צריכים לתור את הארץ בחיפוש אחר שני דברים - מכנסי חאקי, וחוש הומור!!!

 

מסתבר שמכבי תל אביב לקחה את האליפות ה14 ברציפות.

דפקו להפועל ירושלים סל נצחון 2 שניות לסיום ומאיר טפירו בכה...

מאיר טפירו בכה!!! כי הוציאו אותו ב5 עבירות!!!

"שזה הרגע שהוא חיכה לו כל הקריירה!!! שהשופט לא מתבייש לזרוק עבירה!!"

אם זה היה הרגע שחיכית לו כל הקריירה, כבודו, אז למה אתה חושב שזה מעניין לשופטים את הזין?

ובזאת אני מברך את השופט ההוא בכר משמו

וכמובן שהטוקבקיסטים בYnet התחילו עם השטויות שלהם ש"הכדורסל מכור לשופטים" ושיט כזה

אבל תגובה שבאמת הדהימה אותי זה "תושבי שדרות יותר חשובים מאיזה גביע דבילי. בושה לתקשורת"

וכאילו מה נדפק לך המוח?!?! מה זה התגובה המפגרת הזאת?? אתה חושב לעצמך, שבגלל ששדרות נמצאת במצב שאני באמת מקווה שהיא תצא ממנו, צריך להפסיק לחיות?! מה נראה לך??? תחפש חיים כבר!!

 

וזו הייתה פינת הכדורסל להערב

 

בכל מקרה את היום שלי ביליתי חלקית בשיעור ספורט, חלקית באוטו של מנחם (והיה לי שיעור ממש טוב היום!!), במיטה על ספר תנ"ך, אצל טל, ולפני שעה קלה - במגרש עם עידו ואדם נחמד בשם חמיה ☺.

בעיה אחת עם חמיה - הוא נמוך ומבוגר. אז הוא ביקש ממני לשחק מחוץ לצבע.

 

...

 

...

 

כוס אמק!!!!

 

היום אני נחמד

כן, סיימתי...

נכתב על ידי ™OpenG , 1/6/2007 00:13  
13 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   1 הפניות לכאן   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של kaFkaFiM ב-3/6/2007 15:13



20,960
הבלוג משוייך לקטגוריות: צבא , האופטימיים , החנונים
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות ל™OpenG אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על ™OpenG ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)