לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים

The OpenG

מה זה משנה אם אני כאן או במקום אחר, אם אני תמיד יודע להוציא מזה את הטוב ביותר?

Avatarכינוי:  ™OpenG

בן: 34

תמונה



פרטים נוספים:  אודות הבלוג


מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    יוני 2007    >>
אבגדהוש
     12
3456789
10111213141516
17181920212223
24252627282930

 
הבלוג חבר בטבעות:
 
6/2007

אני לא פועל בבתי זיקוק, אני עבד שחור


שיואו

ניסיתי פטנט חדש כזה לעיצוב

אני חייב לומר שלדעתי יצא בנזונה...

עכשיו אין מצב שתעלו על זה ששני הכלים היחידים שאני משתמש בהם בשביל הדברים בבלוג הזה הם WORD והצייר ☺

 

בכל מקרה התחלתי לעבוד היום, ישבתי בערך 9 שעות והכנסתי נתונים באקסל במשרד בבתי זיקוק.

כבר שמעתי על עבודות יותר גרועות

אבל שמעתי על מקומות שבריא יותר לעבוד בהם ☺

 

תראו איזה התקדמות אני עושה, שנה שעברה הייתי בבסיסי צה"ל וזרקו אותי ואת כולם מהעבודה כי הייתה מלחמה (יש גם על זה פוסט ביולי אבל הוא לא טוב מספיק כדי להכנס למומלצים), ועכשיו אני כבר עומד בפסגה של העבודות בצה"ל, אני קובע מי הולך לאן, אני!!! I HAVE THE POWER TO CONTROL!!!

בכל מקרה אם תחשבו על זה רגע, הייתי שם מרבע ל7 בבוקר עד 5 ורבע אחרי הצהריים, זה אומר ששעה וחצי עשיתי משהו אחר - חצי שעה ארוחת צהריים, ועוד שעה עד שהפרות באבטחה יחליטו לצלם אותי ולעשות לי כרטיס עובד.

בחיי שהפעם יצאתי עבריין!!!

לא כמו שיהיה ברשיון נהיגה ב"ה אבל עדיין ☺

אני נאלץ לסכם בכך שזאתי שישבתי במשרד שלה היא דיי... ננסח את זה במילים עדינות... רפת שכל...

 

אבל אם אני כבר כאן, חלמתי אתמול בלילה חלום.

ואני בטוח שיש לו פירוש ואני לא מוצא אותו. בשום אופן.

אני לא אתחיל לסכם את תולדותיי כדי שתעזרו לי אבל אני צריך לשים את זה איפשהו...

טוב אני מתחיל בתוך שוק.

מישהו נותן לי שקית במבה ואומר לי להשאיר בפנים בדיוק 10.

אני לא זוכר אם אני עושה את זה או לא, אבל אני מסתובב אחר כך, רואה מישהו עם פרצוף כועס והוא מפרק אותי במכות.

אחר כך אני מוצא את עצמי מאחורי הבית שלי, במגרש חנייה.

יש לי ביד קופסת קרטון ובתוכה יש אוגרים או עכברים או סתם מכרסמים ממש ממש קטנים וחמודים (מלטף את היד כמו שדניאל עושה ☺) ושוב, הייתי אמור להשאיר 10.

אז...

אותו סיפור...

הסתובבתי, וראיתי מישהו עם פרצוף כועס.

אבל הוא לא הספיק לפרק לי את הצורה כי התעוררתי לעבודה.

 

עכשיו בגלל הגופים הפשוטים שבחלום אין לי מושג לאן הוא חותר.

 

אבל אין לי כוח להטחן עם זה עכשיו.

עומר מוסר לכולנו ד"ש חם

 

ושיהיה לילה טוב, צריך ללמוד לספרות מתישהו ☺

 

Take your past
Burn it up and let it go
Carry on
I'm stronger than you'll ever know
That's the deal
You get no respect
You're gonna get yours
You better watch your fuckin' neck

Papa Roach - To Be Loved

נכתב על ידי ™OpenG , 13/6/2007 23:53  
3 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של danny ב-14/6/2007 15:46



20,960
הבלוג משוייך לקטגוריות: צבא , האופטימיים , החנונים
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות ל™OpenG אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על ™OpenG ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)