לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים

The OpenG

מה זה משנה אם אני כאן או במקום אחר, אם אני תמיד יודע להוציא מזה את הטוב ביותר?

Avatarכינוי:  ™OpenG

בן: 34

תמונה



פרטים נוספים:  אודות הבלוג


מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    יוני 2007    >>
אבגדהוש
     12
3456789
10111213141516
17181920212223
24252627282930

 
הבלוג חבר בטבעות:
 
6/2007

רדיו חזק


ראיתי עכשיו סרט בשם "רדיו חזק"

אני חייב לומר, סרט פנטסטי.

זה מספר על בחור חנון למראה, כביכול, שעוזב את ניו יורק לאיזה מדינה אחרת. הוא מקים עם כל מיני ציוד תחנת רדיו פיראטית שבה הוא שם מוזיקה פה ושם ודיי מדבר על החיים שלו

על הקשיים שהוא נתקל בהם כנער יעני

כל השיט הזה של הציפיות של אנשים מבוגרים ש"כל בנאדם נורמלי יש לו מיליון חברים, הוא מוצא חברה יפה, לומד טוב ומוצא קריירה לחיים, אם הוא לא אז הוא צריך פסיכיאטר..."

ובאיזשהו מקום זה מוביל הזדהות.

הוא קורא לבני נוער להתחיל להשתולל ולעשות מה שהגיל אומר להם, במקום כל הזמן לחשוב על "להיות נורמליים". הוא קורא להם להתמרד מול השטויות האלה. לצרוח, להשתגע, להשתולל, כמו שהם היו רוצים לעשות.

וכל השטויות האלה של נורמות חברתיות ולעמוד בהן, זה פשוט בולשיט.

כמו שנוסח במהלך הסרט, "אם הכל בסדר אצלנו, משהו לא בסדר".

ובנוסף "אתם לא עוברים את גיל ההתבגרות, אתם שורדים אותו".

והאמת שזה נכון.

דוגמא טובה למישהו שמצפה מאיתנו להיות "נורמליים" זה הצבא.

כלומר, אני לא מבין, אתם מצפים שמישהו באמת יאהב את הצבא ויעריץ אותו? אתם תפסלו מישהו כי הוא חשב על התאבדות?

אתם תפסלו מישהו כי הוא מחפש את עצמו במקום שהוא לא יכול למצוא?

כעיקרון קיבלנו סדנא שמכינה אותנו לצו ראשון לפני שנה וחצי (אם אני לא טועה לבחור שהרצה קראו מורן, בטח בן זוכר) והמסר שהבנתי ממנה, היה "תשקרו, וכמה שיותר, תעמידו פני שפויים ותקוו לטוב".

וכנראה שזה מה שצריך לעשות עם מקומות רשמיים כדי להתקדם בחיים.

להתמרד מול זה באופן פעיל אני לא מתכוון בינתיים, אבל אני תוהה אם הצבא באמת מאמין לכל המיונים שלו.

 

אני לא אתחיל לקשקש על העלילה כי היא לא מה שעניין אותי.

 

עומר חזר מת"א, הוא הביא לי ארנק מעור שיהיה לי איפה לשים שטויות...

אני אסלח לו ☺

 

את החלום שהיה לי הצלחתי לפרש סופית, מי שזה באמת מעניין אותו עד כדי רטט באיזור המפשעה, יכול לדבר איתי ☺

 

מממ... אהבתי את הפוסט הזה, נוסיף למומלצים

מי שתוהה מה זה מממ זה קיצור של מה מה מה ☺

 

כן סיימתי אתם יכולים ללכת

 

"עופר!!! נפלה לי עוד חולצה על הגגון!! תביא מגב ותרים אותה משם!! אתה לא תצליח מפה, אתה צריך מהחדר של רן!! ... מהחדר של רן, [מתגוננת מהמגב] נו תלך ותרים אותה כבר!!!" אמא שלי בעת תליית כביסה

נכתב על ידי ™OpenG , 16/6/2007 19:04  
3 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של ™OpenG ב-18/8/2010 04:34



20,960
הבלוג משוייך לקטגוריות: צבא , האופטימיים , החנונים
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות ל™OpenG אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על ™OpenG ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)