לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים

The OpenG

מה זה משנה אם אני כאן או במקום אחר, אם אני תמיד יודע להוציא מזה את הטוב ביותר?

Avatarכינוי:  ™OpenG

בן: 34

תמונה



פרטים נוספים:  אודות הבלוג


מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    יוני 2007    >>
אבגדהוש
     12
3456789
10111213141516
17181920212223
24252627282930

 
הבלוג חבר בטבעות:
 
6/2007

הפוסט של ה-קריז


אני לא מבין אותך לפעמים.

כל פעם אני רואה את זה, כל פעם אני שואל את עצמי, משהו דפוק לך בשכל???

מה נסגר??

 

וזה כל פעם חוזר, כל פעם מחדש.

וכל פעם אני מתעלם מזה.

כל פעם.

לא עוד, חומד. לא עוד.

 

אתה לא חבר שלי, אתה אח שלי.

עומר, כשאתה מסיים להתקלח תחזיר את המקלחת לאמבטיה כבר במקום להשאיר אותה על המיטה שלי!!!! ראבאק!!!

ותפסיק לגנוב לי תחתונים!! אני כבר שבוע מחכה לאפורים הנוחים ההם של גטקעס!! מרגיש לי כאילו יש לי שפשפת כבר חודשיים!!!


למי שלא הבין, כל קשר בין השורות האחרונות הוא מקרי בהחלט

חוץ מהקטע שעומר באמת משאיר את המגבת אצלי בחדר אחרי שהוא מתקלח כי אין לו כוח לרדת למטה ולהתלבש שם...

אני דיי מרוצה מעצמי ☺


מצאתי בYnet פלאג לMedia Player ולWinamp שמראה מילים של שירים בזמן שהוא מנגן אותן במקום את הדברים המכוערים האלה, אני חייב לומר שזה לא רע בכלל

 

בכל אופן בזמן שבדקתי אם סרטים עדיין עובדים כמו שצריך נתקלתי ב5 סרטים שנראה לי שהם מהיומולדת של אור

נדפקתי מצחוק!!! רגעים שבהחלט ראוי לנצור על המחשב

יש לציין שתיקיית התמונות והסרטים שלי מאז היומולדת של עומר עלתה לגודל 6GB

 

ביליתי היום 3 שעות מיותרות אצל זכי ו5 שעות מיותרות בבתי זיקוק, אבל לפחות עליהן משלמים לי... ואבא שלי קרא לי אידיוט בכמה פעמים נבחרות במהלך היום אבל זה בסדר כי אני באמת אידיוט ☺

 

היה לי עוד משהו לכתוב אם אני אזכר אני אקפיץ את זה אחר כך...

את החלק הזה מהשיר אני מקדיש למי שרוצה אותו, כי לי הספיק ממנו...

 

,Came in like static off the TV
This kinda thing never goes easy
,I meant to tell you but you were gone
...I tried to get it right, i got it all wrong

MxPx - Heard That Sound

 

"מצחיק!!!" עידו לזכי, בתזמון חזק

נכתב על ידי ™OpenG , 17/6/2007 23:00  
1 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של ™OpenG ב-8/8/2009 10:42



20,960
הבלוג משוייך לקטגוריות: צבא , האופטימיים , החנונים
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות ל™OpenG אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על ™OpenG ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)