לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים

The OpenG

מה זה משנה אם אני כאן או במקום אחר, אם אני תמיד יודע להוציא מזה את הטוב ביותר?

Avatarכינוי:  ™OpenG

בן: 34

תמונה



פרטים נוספים:  אודות הבלוג


מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    יוני 2007    >>
אבגדהוש
     12
3456789
10111213141516
17181920212223
24252627282930

 
הבלוג חבר בטבעות:
 
6/2007

תשמעי.


אני אגיד לך מה הלך והפעם ברצינות.

 

היינו בדיזל, אמרתי לדולב שאפשר ללכת לטל, זה יותר קרוב וכל זה.

דולב בדק את דעת הקהל.

מכולם, רק אני רציתי לבוא.

ב12 וחצי בערך הגענו לדולב.

התכוונתי ללכת באחת לכיוונכם אז לא חשבתי להודיע לכן כי זה נראה לי זמן לא רחוק. מבחינתך - טעות.

בעשרה ל1 עליזה התקשרה לבדוק.

אמרתי לה שאנחנו אצל דולב.

שלחתי לך הודעה אם ב1 עוד תהיו.

אמרת לי להשאר שם.

אמרת לי שאת לא חוזרת על טעויות פעם שלישית.

 

ונפגעתי מזה.

נפגעתי שהגדרת אותי כטעות.

נפגעתי מזה שאת לא מתכוונת לחזור על הטעות שאני.

זכותך, אבל נפגעתי.

ואת יודעת שרציתי לראות אתכן באותו ערב.

תסתכלי על זה, משני הצדדים הייתי יוצא חרא.

ובפוסט שלך הצגת דברים אחרת.

שאת לא תנתקי קשרים בגלל יום שישי מעפן.

השטויות לא היו תירוץ.

השטויות היו ביני לבין עצמי, ללמה אני צריך להמשיך ולספוג את מה שיקרה.

 

חשבתי שאני אוכל לסמוך עלייך שתקחי את זה בקלות.

לא חשבתי שאתן יושבות שם וחושבות לכן "איפה הם, איפה הם".

ואכזב אותי הסוף.

 

הפוסט שכתבתי, אני לא חשבתי לרגע שאת בודקת עד כמה החבל יימתח, זה פשוט יצא באותה פסקה.

העובדה שאת לא מתכוונת לחזור על אותה טעות גרמה לי להבין שבגלל דברים כאלה את מוכנה לנטוש קשר.

 

אני לא כותב את זה רק בגלל הפוסט האחרון שלך, אני כותב את זה כי את חשובה לי. ואם אני אנטוש אותך ברגע כזה ההרגשה שלי תהרוס אותי.

ואם את עדיין מוכנה, אני חושב שראוי שנסגור את הסיפור הזה.

וחוץ מזה נראה לי שבזמנים כאלה צריכים להיות ביחד במקום להתקוטט.

 

אז...

אני מצטער.

מכל הלב, הראש, איפה שזה לא יהיה.

 

אם את לא מתכוונת לסלוח אני אבין.

ואני אקבל את זה בלי להרגיש צורך להתנקם בך על משהו.

ייסורי המצפון שלי יהיו מספיקים לי.

 

ובקשר ללמה לא אמרתי את זה באופן ישיר, מה שאולי תתהי, זה כי אין לי את הכושר.

ואולי את מכירה אותי יותר טוב ממה שאני חושב...

ואם לא, אני מקווה שתקחי עוד הזדמנות לנסות.

 

תהיי חזקה.

נכתב על ידי ™OpenG , 18/6/2007 22:12  
2 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של kaFkaFiM ב-19/6/2007 16:22



20,960
הבלוג משוייך לקטגוריות: צבא , האופטימיים , החנונים
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות ל™OpenG אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על ™OpenG ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)