לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים

The OpenG

מה זה משנה אם אני כאן או במקום אחר, אם אני תמיד יודע להוציא מזה את הטוב ביותר?

Avatarכינוי:  ™OpenG

בן: 34

תמונה



פרטים נוספים:  אודות הבלוג


מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    יוני 2007    >>
אבגדהוש
     12
3456789
10111213141516
17181920212223
24252627282930

 
הבלוג חבר בטבעות:
 
6/2007

שוב החלום הזה


לפני שיצאתי, חיפשתי את הכובע שלי, ולא מצאתי אותו.

ואז פתאום חזר אליי החלום ההוא מלפני כמה שבועות. מסתבר ששכחתי ממנו.

אחרי רבע שעה של חיפוש ברחבי הבית מצאתי את הכובע.

תהיתי אם יש קשר בין הדברים.

אבל את החלום - הבנתי.

 

לפני כמה זמן כתבתי פה על חלום שהיה לי עם כובע, שאני בהווה של אז גונב לאני לפני בתחילת י"א בערך.

בכל מקרה אתם יכולים לקרוא שם.

 

השינוי שאני מנסה לעשות עם עצמי בשביל עצמי בזמן האחרון, הוא עבורי איזושהי הגדרה חדשה בשביל עצמי. מישהו שונה ממי שהייתי אז, וממי שהייתי לפני אז.

אז שני הדבילים שהייתי בחלום יכולים לחפש כובע אחר.

אני את שלי מצאתי.

והדבר היחיד שנותר לקוות

זה שהכובע יתאים לראש.

 

בחלום האחרון שדיברתי עליו עם העכברים, נזכרתי בפרט שמישהו או קול כלשהו של דמות לא מזוהה אמר לי להשיג 10.

את הבמבה והעכברים ניסיתי להפוך ל10, ולכן הילד הרביץ לי כי רימיתי.

אני אמור למצוא 10 מקורי, טבעי.

אז מה ש10 אמור להיות - אני לא אמור ליצור אחד, אני אמור למצוא אחד.

איזשהו משחק מצא את המטמון בערך...

בסוף אני אגלה ש10 זאת בעצם מידת נעליים...

 

צריך ללכת לישון, מחר עבודה ב7 בבוקר...

שיהיה לבריאות

 

אני מצטער שלא הייתי ליידך יותר.

אני מקבל דכאונות מאירועים כאלה ואני מעדיף לשמור מרחק.

מקווה שתסלחי לי.

על הכל.

נכתב על ידי ™OpenG , 19/6/2007 23:05  
9 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של עופנגגגגגגגגגגגגגגגג ב-21/6/2007 00:13



20,960
הבלוג משוייך לקטגוריות: צבא , האופטימיים , החנונים
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות ל™OpenG אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על ™OpenG ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)