לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים

The OpenG

מה זה משנה אם אני כאן או במקום אחר, אם אני תמיד יודע להוציא מזה את הטוב ביותר?

Avatarכינוי:  ™OpenG

בן: 34

תמונה



פרטים נוספים:  אודות הבלוג


מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    יוני 2007    >>
אבגדהוש
     12
3456789
10111213141516
17181920212223
24252627282930

 
הבלוג חבר בטבעות:
 
6/2007

בגרות בספרות, למידה Extreme... פחחחחחח


טוב סיימתי ללמוד, מה נותר לומר...

התחלתי ללמוד היום ב3 בצהריים, סיימתי לפני 5 דקות... אני במצב טוב

את המגן לא היה לי כוח לבדוק

כנ"ל את המתכונת

מחר שמו לי לבוא לעבודה מרבע ל7 בבוקר עד מי יודע מתי

אבל הלמידה היום הייתה משעשעת למדיי

 

בתור התחלה נאמר שבין 2 למי יודע מתי הייתי עם דניאל במסנג'ר, ומשיחה עמוקה ומרתקת כל לבב זה הפך לשיחה שכונתית ביותר ואחת היפות שלא נשמרות לי בהיסטוריה כי קפץ הפקק. וזה דפק את העסק!!

בכל מקרה מצאתי את עצמי עושה עוד הבטחה שאני אתחרט עליה והיא תמונת מדים עם דניאל!!! אההעאאהע!!!

יש לציין שלדניאל יהיו מדי בנים. אני אבקש להביע הזדהות בדקה של ישיבה ללא מכנסיים. ההזדהות עדיין תרשם לכם במונה אם אמא\אבא\אחות יכנסו לחדר.

בכל מקרה 

אני: "נו הצבא... שכשנגיע לגשר, נראה שאנחנו עומדים במגבלת המשקל ואז נעבור..."

דניאל: "אוח אתה לא שמן אבל!!"

[מוציאים כל מיני נוסחאות מפגרות]

בסוף

דניאל: "נו זה לא משנה מה אומרות הנוסחאות, איך שאתה נראה זה משנה, ואתה נראה בסדר!! מה אתה מפחד מהצבא בגלל המשקל שלך?!"

אני: "מה הקשר לצבא אבל?! סתם אמרתי את זה ויצאת עליי עם החבילת בריאות לילד הזאת שלך!!"

 

תוך עיון בהיסטורית השיחות מצאתי

"חחחחחחחחח סוסית!!D=D=D= זה נשמע כמו סוס ים!!!" דניאל במסנג'ר

 

בכל מקרה את הלמידה שלי עשיתי מהאתר ההוא של אלוני יצחק או משהו ושונית התגנבה לחדר בזמן שקראתי את הסיכום של מדירה לדירה (של ש"י עגנון) ובילינו למידה לצד עומר שעשה שטויות במחשב בעשיית קולות של חיים, מוות, שלמות, סמיילים, מילות סוגריים, ו"אל תגעו במשיחי מקף אלו תינוקות של בית רבן" בקול ערסי.

ככה צריך ללמוד ספרות ☺

 

וואו הסיפורים לבגרות הזאת מטומטמים...

מי שמע על ילד כושי קטן ששמו הוא סמבו, שבורח משישה נמרים צהובים, הכושי מסמל את הגיבור, והנמרים מסמלים את החברה?!

והגיבור במקרה מכנה את אישתו "הזונה הרוחנית של 1948".

לאות הזדהות עם הגיבור נקפוץ פעם אחת מחלון קומת הקרקע, ונקווה שאין קוצים בתחתית. ברוב המשחקי מחשב זה לא כיף ליפול על קוצים. זה לא נראה גם כיף ליפול עליהם במציאות.

 

עברה תהיה במוחי הקודח וזה מה לעזאזל עושים עם הכניסות??? דניאל אמרה שזה בשביל הכיף או משהו כזה אבל אני לא מאמין לה כי היא הולכת לצבא אז הכל אצלה חסוי

כאילו, כל ישראבלוג מקפיץ פוסטים 7 פעמים ביום בכל מיני דרכים ומבקש כניסות, ואין לי מושג מה הסיפור?!

אני עוד מעט חוגג שנה לבלוג הזה ועדיין לא הבנתי מה הקטע?!

בתור בלוג בלי יותר מדי כניסות (יחסית לאחרים) אני דיי מרוצה ממנו! אני לא צריך שתכנסו לפה כדי להמשיך לכתוב, כמו שההוא בשמיים לא צריך שתעשו מנגל בשביל שהוא יחיה!! אז מי שמוכן להסביר לי מה הקטע אני אודה לו ואקדיש גם לו דקה כלשהי, רוב הסיכויים בשתיית מים מלוחים... ☺

 

יאללה ילדים

נשלח נשיקות ולילה טוב

ואשכים מפלטינה

 

"די!! תן לי ללמוד!! עוד לא התחלתי את הסיפורים!!" דניאל

"אז מה חדש?" אני

נכתב על ידי ™OpenG , 25/6/2007 21:21  
3 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של דני ב-26/6/2007 17:14



20,960
הבלוג משוייך לקטגוריות: צבא , האופטימיים , החנונים
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות ל™OpenG אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על ™OpenG ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)