לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים

The OpenG

מה זה משנה אם אני כאן או במקום אחר, אם אני תמיד יודע להוציא מזה את הטוב ביותר?

Avatarכינוי:  ™OpenG

בן: 34

תמונה



פרטים נוספים:  אודות הבלוג


מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    יוני 2007    >>
אבגדהוש
     12
3456789
10111213141516
17181920212223
24252627282930

 
הבלוג חבר בטבעות:
 
6/2007

יואו...



 

עוד שעה האיקס שסימנתי על ה30 ביוני בטבלת היאוש שלי לחודשיים האחרונים יהיה ראוי לשמו, ובזאת הסתיים יוני.

פאק! החודשיים האלה עברו כמו טיל!!!

ומצד שני, אני יושב ומסתכל על התאריכים, המתכונות, ונזכר במה שהיה... פאק!! כל זה בחודשיים שלא הרגשתי שעברו!!

והכותרו של 5/2007 ו6/2007 עוד מעט ילכו להן, ומי הרגיש שהן שם בכלל?

כותרות אינפורמטיביות, לקוח מהשלושה שיעורים שציפי הגיעה בכתה ט'... ☺

החודשיים האלה חלפו בהרגשה של רק לשרוד אותם... בלי באמת לנסות לחיות אותם

אבל גם כשלא ניסיתי, מרגיש לי כאילו עברתי בהם המון!!

אני לא אתחיל למנות

 

אבל לעומת זאת, את הטבלת יאוש טרחתי לקשט מסביב, בתחשב בזה שביליתי איתה חודשיים

ההערות שבצד

יהי שוס

[חץ מצביע על האות המחוקה ליד הש' של שבת בזה של הימים] לא ז'!!

מה לעשות אני לא וורד...

עופר לפני - ☺ עופר אחרי - ☺ יהההה

עשיתי עם סרגל!!!

משחק הסולמות והחבלים... רק בלי הסולמות והחבלים

הישגים בדרך:

איבוד שפיות! זה עוד מלפני

בונוס בפיזיקה על אמירת משפט במקום - "שלא יטעו בחור"

גילוי משמעותם של כאבי בטן

לאבא היו 3 יציאות באותו יום

אייתתי את המילה באסה ב3 שפות באותה שיחה

גרמתי למנחם לצחוק!!!

 

נראה לי שעל רוב ההישגים הללו יש פוסטים

 

אתמול הלכנו לבאולינג.

הרגשתי משוחרר פתאום... שום דבר לא ישב לי על הלב

אחרי שבוע שלם של טרטורים ומריחות, באמת הרגשתי חופשי ומאושר...

כבר המון זמן לא הרגשתי ככה. לא לגמרי, בכל אופן.

אז כשאין לי צרות משל עצמי, מן הראוי שאני אתעסק בצרות של אחרים ☺

בכל מקרה מסתבר שאני לא גרוע כמו שחשבתי, אחרי זה נשארנו עד איזה 4 בבוקר בככר שמה וצפינו בעליזה רוקדת ☺

ואז דניאל ולואי לקחו בקבוקים ריקים ועשו אחד לשני קזבובו ודפקו אחד לשני על הראש

אבל בסוף ללואי נמאס אז דניאל החליטה לדפוק לי על הראש פעם אחת.

ואז עף לה הבקבוק מהראש של מישהו אחר ופגע בי עוד פעם

ואז היא דפקה לי ישר באף ☺

אז הצקתי לה קצת

וליוויתי אותם הבייתה

והלכתי

 

אז קמתי היום בבוקר לצלילי "מי ניתק את הראוטר?!!?!"

מרחתי את היום

וביקרתי אצל עידו לאות הזדהות

WWE זה משחק גרועעע ☺☺

 

ולסיום יש לציין שאנשים שנכנסים בלי להגיב ולפחות לספר שהם נכנסים זה איכסה (הקישור זה ליצירת אמנות מלפני כמה חודשים בה קילסתי את הנבלות שנכנסים ולא משאירים סימן חיים... לבן מותר לגנוב את זה ולשים גם אצלו, כי שמתי לב שגם אליו נכנסים כולרות שלא מגיבים (כעיקרון גם לפה אבל כבר לא אכפת לי מעוברים ושבים) בתנאי שהוא יכתוב שמה שזה שלי ☺☺)

אבל אני לא באמת שם זין יותר... זה סתם בשביל הקטע

 

נראה לי אני צריך לקום ב6 בבוקר מחר אז סיימתי להחודש, עם שיא בלוגי של 25 פוסטים (שזה יותר ממה שאור כתב בכל הבלוג שלו) ב9 עמודים, עתיד מזהיר כחולה נפש, ואי חשק ללכת לישון.

ליל"ט ילדיי

נכתב על ידי ™OpenG , 30/6/2007 23:03  
6 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של kaFkaFiM ב-3/7/2007 16:15



20,960
הבלוג משוייך לקטגוריות: צבא , האופטימיים , החנונים
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות ל™OpenG אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על ™OpenG ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)