לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים

The OpenG

מה זה משנה אם אני כאן או במקום אחר, אם אני תמיד יודע להוציא מזה את הטוב ביותר?

Avatarכינוי:  ™OpenG

בן: 34

תמונה



פרטים נוספים:  אודות הבלוג


מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    יולי 2007    >>
אבגדהוש
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
293031    

 
הבלוג חבר בטבעות:
 
7/2007

ויפה שעה אחת קודם


אהא יש לי על מה לכתוב ☺

ולא באמת אכפת לי (מוקדש באהבה וד"ש חם למגיבות הנאצה בעלות החוש הומור המפותח) אם זה חכם או לא

 

אז...

היה טקס סיום!!!

יצא בנזונה!!!

יצא משהו בסט!!! יצא פי 12039 מהטקס של עומר לפני שנה!!!

כמובן שעומר בחיים לא יודה בזה אבל בפנים הוא יודע ☺☺

 

הטקס היה אמור להתחיל ב7 וחצי. ברבע ל8 דודי דיבר למיקרופון (במלוא מובן המילה) ואמר שהם רוצים להתחיל עוד 10 דקות.

ב8:20 דודי עלה עוד פעם וביקש לשבת כי עוד 5 דקות מתחילים.

באיזה 8:30 התחיל הטקס.

ידעתי שהסטופר שלו מקולקל משיעורי ספורט, אבל זאת חתיכת שגיאה יחסית... אה אה אה

 

בית ספר תפס שכל!!! הוא לא נתן לי תלמיד מצטיין!!!

ואז בהתחלת הטקס היה את הקטע של כל אנשי ההנהלה והראשי עיר וזה של הנאומים הצבועים שלהם

"אנחנו צפינו בכם מתבגרים!!" אמר מישהו שאנחנו לא מכירים

"אתם דור המחר!!" אמר מישהו שלא מכיר אותנו

"באמת אני חושבת שאתם שכבה נהדרת, תודה ל....................................................................................................................................................... [כן זה היה ארוך] .......................................................... כן כן ושלא נהיה צינים (במילעיל או מילרע ההפך ממה שאומרים בדרך כלל... ונראה לי שקצת מאוחר מדי, לפחות בשבילי (ובשביל דניאל, אבל ציניות זה שליטה ☺))!! ובאמת אני חושבת שהגיע הזמן ל........................................" אמרה מפקחת בית ספר שלא ראינו מעולם

ודרור התחיל לצעוק לה באמצע דברים וזה הרג אותי מצחוק

ובערך 1047293 פעם קמנו למחוא כפיים לגילה (ואולי מגיע לה לשם שינוי... לא בעצם לקום היה יותר מדי... לצעוק גילה גילה עוד מילא)

וקיצר היו חפירות על כל השינויים שאנחנו עוברים ברגעים אלה ממש!!! [אהא...]

ואז התחיל הטקס

והיה שוס!!

הקליפים היו ממש שאווים, גם לא יצאתי רע כמו שציפיתי...

ותומר היה מצחיק כי הוא שלח פתק לבר עם לב מצוייר שכתוב בו "האם תואילי בטובך לצאת איתי ביום שישי" (גם צילמו את המסך עדכון של ישראבלוג כשתומר כותב בו "נמאס לנו!" או משהו)

הסצנות היו מטומטמות כי מה כבר יש לצפות מטקס סיום, הסוף היה ברור

המשחק... היה קצת עודף משחק אבל תכלס היה טוב

והשקיעו אז זה נסלח ☺

גם הריקודים היו מושקעים, רואים מה כולם עשו 7 פעמים ביום בחזרות

ותומר השני היה עוד יותר מצחיק כי הוא דילג ברחבי הבמה מזיז את השפתיים לצלילי הפלייבק שלו צועק מילים בספרדית עם שרשרת פרחונית וכובע כזה מקש

והפלייבקים באמת היו טובים (כן, חרבנו את ההזזת שפתיים, צר לי אבל קשה לי להאמין שהיה כזה דיליי בין המסך לבין המציאות)

שמתי לב ששונית יודעת לשיר ככה שישמעו כאילו היא מוציאה את כל האוויר בכל מילה אבל עדיין נשאר לה קצת כדי להמשיך... אז צריך לשלוח את שונית במעטפה לאנשים עם שירי חג שמח (אבל בפלייבק ☺)(שונית זאת מחמאה אז אל תחפשי אותי עכשיו)

ואז היה את הקטע עם המדים שבאמת לא הבנתי מה הסיפור... סך הכל בגדים... אז מה אם הם של הצבא... [עידו הרביץ אחרי זה חיקוי דיי מכוער אבל אז הוא התחיל לקפוץ ברחוב ולשיר "I Am A Sexy Boy!!!" אז זה מחפה על זה]

עכשיו בטח תחשבו שאני משבח את הקליפים והשאר היה חרא כי אני השתתפתי בקליפים ובשאר לא... אבל זה לא ככה

כי פשוט הקליפים היו מוכנים מראש אז היה הרבה יותר קל להתעסק בהם

נגיד בסצנה הסופית יובל כמעט נפל בגלל התיק של הגיטרה ועשה "וואי" ולמזלו זה התשלב טוב עם הסצנה כי הם היו אמורים להיות מפוחדים (תכלס גם אם הוא היה נופל אז זה היה משתלב אם הוא היה מתפקד נכון) אז אי אפשר להגיד "טייק 2"

ובכל הסצנות הכל היה מבוסס על תזמון זהיר

אבל בסופו של דבר הטקס היה מעולה

 

ויפה שעה אחת קודם - מה שאמרתי ללודמילה כשהיא אמרה שסיימתי "בשעה טובה"

ובהחלט טוב לי עם השנה קודם שסיימתי ☺

ומי צריך את כתה א' בכלל... כל הבעיות היו שיש לי כתב מעפן

בשביל זה היום זה עידן של מחשבים (ושל לודמילה ☺)

 

בספר מחזור יצאתי דיי טוב האמת, זה פעם ראשונה שאני רואה תמונה שלי שאני יכול להגדיר כטובה

וגם אהבתי את מה שעינב כתבה עליי ☺

 

בסוף הטקס היה את הקליפ ההוא עם התמונות וזה

לא הופעתי בהן

לא הייתי צריך

והרגשתי איזושהי שלמות.

אני לא מתחרט על כלום.

אני שמח על כל הבחירות שעשיתי.

אני שלם עם כל מה שהיה.

היה טוב וטוב שהיה.

ובכיף עוד פעם.

בהחלט נשאר טעם של עוד.

אבל כנראה שאין הרבה ברירות.

 

ללמוד עוד לא סיימתי. רק התחלתי. תלוי בצה"ל מתי אני אמשיך.

 

אחרי כל העסק הלכנו לאפטר בגאלה.

שתיתי איזה שני משקאות לא מזוהים שלא היו חריפים במיוחד, ושתי בירות

זה אפילו לא סחרר אותי

אבל בכל זאת קפצתי קצת כמו אהבל

והיה סבבה... ☺

 

אבל הלכתי מוקדם (ב2 וחצי) כי היום היה עבודה

בכל מקרה את הפוסט הזה הוספתי בשעה 2:57 כי מצאתי מחשב דלוק

ואם תלכו ותסתכלו על הפוסט הראשון, תגלו שזה בדיוק אותה שעה ואותו תאריך.

ועברה שנה.

ואני חושב שהשתניתי.

אני לא חושב שמצאתי את מה שאני רוצה.

אני לא חושב שהלכתי בשביל סלול מראש.

אבל אני מרגיש שאני הנחתי את כל הבלטות של הדרך.

גם אם דפקתי את הראש בכמה.

אני מרגיש שזו לא הייתה דרך שונה ומפותלת. זו הייתה דרך של אמת.

למדתי לעשות את מה שאני שלם איתו.

למדתי לעשות מה שאמיתי עבורי.

למדתי לדעת מה אני עושה ומתי, לזהות את מה שאני בדרך כלל עושה במקום לקשקש על "מה הייתי עושה אם".

למדתי את ההבדל בין לדעת מה נכון לבין לעשות אותו.

לא בגלל שהייתה מלחמה.

לא בגלל שארגנתי מסיבת הפתעה לא מפתיעה לעומר.

לא בגלל שטיילתי עם האנשים שאני אוהב להיות בחברתם באילת

לא בגלל שהגעתי לצו ראשון למשמוש ביצים ואחרי זה לעוד זימונים לסטרפטיז.

לא בגלל שהייתה לי את היומולדת הכי טובה שלא יכולתי לחלום עליה.

והרשימה יכולה להמשיך עד שאני אגיע בסוף לרגליים של הציור של רן...

זה יהיה מצחיק אם כבר עברתי אותן

למדתי את כל זה, בזכות עצמי, ובזכות מי שמסביבי.

ואולי עכשיו אני יותר כנה עם עצמי.

ואני מאמין בעצמי הרבה יותר.

 

זו הייתה השנה הכי משמעותית בחיים שלי, מסתבר.

ונראה לי שאני צריך להגיד תודה לכל מי שהביאני עד הלום

 

חוץ מעומר כי הוא שמוק

כן גם לעומר ☺

 

בכל מקרה, לאות סיום והוקרה אני אכתוב משהו שיצרתי בעבודה מרוב שעמום, ועשיתי איתו מיזוג דואר ככה שתהיה לזה גרסה לכל ילד שעובד, בכל ה3 מחזורים...

 

"לכבוד: [שם משפחה] [שם פרטי]

 

שלום רב,

 

הנידון: עופנננגגגג

הובא לידיעתינו כי ביצעת אינטראקציה עם היצור המכונה עופנננגגג. העופננננגגגג הוא יצור מסוכן בעל השפעה קשה מאוד על סביבתו. בפעם האחרונה הרשומה אצלנו שהיה בישוב מגוריך, [ישוב מגורים], גרם לנו [גיל] שנים של סבל וייסורים.

 

הרינו להזהירך, כי החזקתו של עופנננגגג בבית מהווה עבירה על חוק איסור גידול חזיר במדינה, וכן לבצע כל פעולה שתביא להתרבותו של יצור זה.

 

מתוך בית משפחתך, נאלץ לפתוח בחקירה עם [שם האב] [שם משפחה], לצורכי אימות. אנא הסב\י תשומת לבך, כי אביך יקבל מחזור זו הפעם ה [מספר מחזור], ולכן עליו להתכונן לשטף דם בהתאם לפיכך, להכין פלסטר, ומצלמת וידאו. במידה ונחשף להשפעת העופנננגגג, לא יקבל מחזור.

 

במידה ובידיך נמצא העופננננגגגג המדובר, תתבקש להחזירו אל משרדה של רואת החשבון במנגנון עד [תאריך התחלת העבודה].

תתבקש כמו כן, להכין לו כלוב, במפעלינו, [מפעל (יש לציין שאחת האופציות הקיימות היא עיריית קרית ים)].

מכתב זה יועד לאדם ה-[מספר סידורי] שנפגע מהשפעת העופנננגגגג.

 

בברכה

עופננננגגגג"

 

כן כן, כמעט 400 כאלה היו יכולים לצאת מהמדפסת...

הייתי רוצה לראות את הפרצוף של מישהו שיקבל מכתב כזה [בעיקר בהתחשב בכמות הערסים הענקית שיש שם]

 

בנוסף ציירתי ציור נורא יפה בצייר. הוא עוד לא גמור, אבל הוא ייצא בסט.

כן, זו העבודה שלי ☺☺

ואני מאוד נהנה ממנה ☺☺☺

ובעיקר מהאנשים ☺☺☺☺

 

נראה לי הפוסט הזה היה נחמד אז אני אצפה לתגובות נאצה

 

ויש לציין

ס"א RULEZZZZ

 

עדכון קטן: אכלתי לחמניה עם חומוס מפוצצת פפריקה חריפה.

זה הדבר הכי טעים בעולם!! ממליץ בחום... סתם כי בא לי לדבר

 

"כמה זה עלה, החומר המשלשל הזה?" אני, על פיצה שאור וסאדו קנו בבאולינג בדיוק לפני שסאדו התחילה לאכול

נכתב על ידי ™OpenG , 3/7/2007 02:57  
26 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של kaFkaFiM ב-5/7/2007 16:16



20,960
הבלוג משוייך לקטגוריות: צבא , האופטימיים , החנונים
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות ל™OpenG אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על ™OpenG ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)