לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים

The OpenG

מה זה משנה אם אני כאן או במקום אחר, אם אני תמיד יודע להוציא מזה את הטוב ביותר?

Avatarכינוי:  ™OpenG

בן: 34

תמונה



פרטים נוספים:  אודות הבלוג


מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    יולי 2007    >>
אבגדהוש
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
293031    

 
הבלוג חבר בטבעות:
 
7/2007

"המחזור השני שלי" [אני עדיין גבר זה בסדר]


בפרק הקודם, עופר התמים והקט התמרד נגד מחסורם של 3 מוזרים בחוש הומור, כאשר עומר הטמפיט העמיד פני שיכור

 

מחר מסתיים מחזור מס' 2 (רמז מטרים לזה שאני אתבדח על מחזור),

לבוס של עופר כואב ב..  ב... עיניים (כן כן ניחשתם)!

ועופר הקט לחוץ כטמפון,

קטן ודחוק רק בלי השיטפון (?!?)

כי מחר צריך לשלם ל100 ילדים,

שממפעל לבסיס הם כבר מזה 10 ימים נודדים

ומי ב7 בבוקר יצעק במגפון,

שלמשיהו גנבו את הפלאפון?

ומי יאמר לא לזרוק את הפחיות,

כי האוטובוס אינו לגמרי גן חיות?

ומי יזיין את השכל ש"טוב חברה, היום זה היום האחרון, הייתם 100 אחוז,

בואו נהיה ככה עוד יום" ולא מצאתי חרוז?

ומי ישב אצל הבוס במשרד,

עונה לטלפונים ועושה ביד?

 

כן כן זהו עופר השמוק,

ומרוב לחץ הוא כבר אחוז אמוק,

התרוצץ בבית וביקש מאחיו,

לספר לו איך יהיה פחות מכאיב

סיפר לו עופר שכבר בריא,

שהוא לחוץ כמו לפני התחלת המחזור הרא...

קולט עופר מה הוא אומר,

מתחיל צחוקו של עופר לזמר

"המחזור הראשון!! המחזור הראשון!!",

עופר היום כבר לא יוכל לישון!!

 

ועכשיו, אני פשוט חייב להכריז,

שאני לא נורמלי, אבל לפחות אני לא בקריז

ואת הצחוק שלי תשמעו עד פריז,

ואת המחזור השני לא תוכלו להזיז

וגם כשאני לחוץ ואמור להיות פזיז,

אני עדיין חושב שצריך בצחוק להפגיז

שבדלת ירעיד כל זיז

ויפוצץ לבן ודין את החזיז

ומרוב צחוק כבר דם יקיז

ולהפסיק אותו - מי יעיז?

 

וזהו סיומו של עוד סיפור עליז

ואת התשלום צריך לשלוח למריז

וביטוי כמו להכריז הוא מאוד חריז

אבל אני כבר לא אחיז

 

הלכתי לישון ילדים ☺


סיפור זה מוקדש בהערכה מאין כמוה

לאחים אור ומעיין שתוהים כמה אני תמוה

שקוראים פה ולא מגיבים

אבל שניהם עובדים איתי אז שניהם מגניבים ☺


המחזור השני שלי - סיפורו של המחזור השני

☺ עצות ידידותיות לבת התשחורת ☺

להשיג בעמוד 58 של הארי פוטר 7

 

"חולה?! עם הקאות ושלשולים?! נו ידעתי.. נו מגיע לו, כל היום מסתובב עם חתיכות..." פסח, שלא זכה להכיר את המילה 'כוסית'

נכתב על ידי ™OpenG , 22/7/2007 22:51  
13 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של עליזה ב-23/7/2007 21:13



20,960
הבלוג משוייך לקטגוריות: צבא , האופטימיים , החנונים
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות ל™OpenG אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על ™OpenG ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)