לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים

The OpenG

מה זה משנה אם אני כאן או במקום אחר, אם אני תמיד יודע להוציא מזה את הטוב ביותר?

Avatarכינוי:  ™OpenG

בן: 34

תמונה



פרטים נוספים:  אודות הבלוג


מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    יולי 2007    >>
אבגדהוש
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
293031    

 
הבלוג חבר בטבעות:
 
7/2007

Cheerful!


נכנסה לי המילה הזאת לראש כשנכנסתי לקריון היום

האמת שהיא דווקא נורא התאימה לי

 

מצאתי את סאדו בג'ויסטיק!! החולצה שלה עשתה לי את זה

מטרותיי בקריון היו חסויות ביותר

אבל נאלצתי לשפוך בפני סאדו את התכניות למסיבת ההפתעה שתכננו לה בשירותי הבנים בבאג!!!

בהתחשב בזה שאין שם שירותים, אני חושב שיחסית למה שיכולתי להמציא זה בסדר ☺

 

מילא ☺

 

הקלטתי את עצמי היום בקול של רן מדקלם את מילות השיר 'פתאום אני שמחה' של דפנה דקל, כוכבת העבר הנוראה שהדרדרה לפילגשות אצל יצור שעיר וכתום בערוץ הופ

כל המעוניין יכול לפנות אליי במסנג'ר

אני מבטיח לכם, שאתם תצחקו.

לפחות חצי דקה.

טוב אולי פחות

מה זה משנה?! שנית הדגמתי במלוא כוחי את השריטה הקשה שיש לי במוח!!! איזה מוח?!

 

עכשיו באמת, הגעתי למסקנה שיש לי איזשהי שריטה כזאתי, שריטה שאין לאחרים...

איזה עוד מטומטם יתנצל בפני מוכרות בבראשית שהוא יוצא משם בידיים ריקות?!

במחשבה נוספת, איזה מטומטם יחפש משהו שימושי בבראשית?!?!

כל מה שתחפשו שם הם יתנו לכם משהו נגד רוחות רעות...

אז אמרתי להם שאני לא מאמין בשטויות שלהם אז הם אמרו לי שאין להם הרבה מה להציע לי...

 

בכל מקרה השגתי את הפנס שקיבלתי מתנה מריקושט!! מחר הוא בטח יתקלקל

אבל מה אכפת לי?! הרווחתי טבעת חדשה למחזיק מפתחות

 

מדי פעם ברחבי החנויות נכנסה מטומטמת אחת בשאלה "אתם צריכים במקרה עובדים?"

הייתי עונה "כן, יש לך?"

 

מסתבר שבקריון יש שני סטימצקים!!

 

ומסתבר שהם הרחיבו אותו ויש שם גם גרג עכשיו

אבל נשרוד גם את זה

 

טוב נגמר יולי!! גם הוא לא היה מעניין במיוחד

אבל הרגשתי האמת שיש לי בשביל מה לקום בבוקר

יש עבודה לקום אליה!!

עשיתי לעצמי באקסל תכנית כלכלית ל4 שנים הקרובות, גיליתי שכדי לא לסיים את השנים האלה עם פחות ממה שיהיה לי בהתחלתן, יהיה מותר לי להוציא בממוצע ביו 666 ל1300 שקל לחודש, תלוי במסלול ☺

אני דיי מרוצה מעצמי ☺

 

טוב סגרתי את החודש, בלי צורה מיוחדת מדי

ומי צריך להיות מיוחדים

מצד שני, הנורמליות היא עוד אחת מהשטויות שנבראו בעולם הזה

 

ליל"ט

נכתב על ידי ™OpenG , 31/7/2007 21:26  
20 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של knyxkiia ב-17/2/2013 10:10



20,960
הבלוג משוייך לקטגוריות: צבא , האופטימיים , החנונים
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות ל™OpenG אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על ™OpenG ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)