לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים

The OpenG

מה זה משנה אם אני כאן או במקום אחר, אם אני תמיד יודע להוציא מזה את הטוב ביותר?

Avatarכינוי:  ™OpenG

בן: 34

תמונה



פרטים נוספים:  אודות הבלוג


מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    אוגוסט 2007    >>
אבגדהוש
   1234
567891011
12131415161718
19202122232425
262728293031 

 
הבלוג חבר בטבעות:
 
8/2007

טוב המצב הוא ככה


בזמן הקרוב אני בספק אם אני אעדכן משהו. אולי ציטוט לכאן ולשם, אבל אין לי ממש משהו מעבר לזה.

מה שהיה חדש בשבילי הפך לשגרה, ולשגרה מתרגלים... מאוד מונוטוני המצב נהיה

חזרתי משני [הבית קפה] עכשיו, היינו עם נופר וחגגנו לה יומולדת ☺

לאחר שדקלמתי בפומבי שירי דפנה דקל בקול של רן התפננו לאכול משהו ☺

 

אז בין שיעורי נהיגה הזויים, שיחות מקריות בעבודה, משיגנעס מטפסות על מדפי ביסלי וימי הולדת של סאדיסטיות ידידותיות למראה אני כבר לא זוכר איך קוראים לי. כמה ציטוטים ולישון ☺

 

"סטייסי!! פיספסת את האוטובוס!!! טוב נו, תאכלי ביסלי עד שיבוא האוטובוס הבא..." דניאל, לאחר שהיא וסטייסי קנו הרבההה חבילות ביסלי גדולות בשביל השרוכים...

 

"משיגנע!!! לא זורקים אוכל!! מאיפה את באה?!" אני למישהי מהעבודה, שהתכוונה לזרוק סנדוויץ'

"אה... קרית אתא?" המישהי מציעה פתרון

 

"ורק הבנות!!" שונית, מלאת התלהבות בשירי דפנה דקל

"כן!! ועכשיו רק ההומואים! דולב?" נופר, בטינה ניצחת

 

אולי יבואו לי עוד אחר כך

ימ"ט, מזל"ט וכו'

נכתב על ידי ™OpenG , 3/8/2007 01:31  
16 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של daniellepo ב-5/8/2007 18:09



20,960
הבלוג משוייך לקטגוריות: צבא , האופטימיים , החנונים
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות ל™OpenG אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על ™OpenG ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)