לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים

The OpenG

מה זה משנה אם אני כאן או במקום אחר, אם אני תמיד יודע להוציא מזה את הטוב ביותר?

Avatarכינוי:  ™OpenG

בן: 34

תמונה



פרטים נוספים:  אודות הבלוג


מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    אוגוסט 2007    >>
אבגדהוש
   1234
567891011
12131415161718
19202122232425
262728293031 

 
הבלוג חבר בטבעות:
 
8/2007

הפוסט החותם לחודש הזה


טוב כעיקרון סיגלתי לעצמי מנהג כזה שכל סוף חודש אני מנצל את הפעם האחרונה שיהיה כתוב את החודש שם בפינה, ועכשיו כתוב בפעם האחרונה 8/2007 אז...

 

טוב אז מה היה לנו החודש?!

 

...

 

אממ....

 

....

 

הממ....

 

.... אהה...

 

...?

 

אה!

 

...

 

אה....

 

תודה רבה שבאתם?

 

טוב אז מה אם לא היה החודש שום דבר?! חודש לחלוטין ריק מתכלית, אולי החודש הכי מיותר שחייתי בו, אבל מה אכפת לי, אני סוגר אותו עם 3900+ בכיס...

 

אז... זה אומר כמה דברים שנגמר החודש

ואולי הראשון שיש להזכיר הוא שלבננגגגג יש יומולדת

אז מן הראוי לאחל לו משהו...

נעע לא צריך

 

בחורי הטוב

שיהיה לך את הטוב שבימי ההולדת

וכמובן אי אפשר בלי היציאת ההההה בן חוקי הההה לברוח מהבארים בן חוקי הההה
מדהים כמה מטומטם אני מרגיש אחרי שכתבתי את זה

 

אבל מילא

את השאר אני כבר אמסור [או שמסרתי, תלוי מתי מישהו קורא את זה] בעצמי

 

טוב הדבר הבא - זה ספטמבר מחר!! אמור להיות בית ספר!!

וזה מוזר האמת, כי רק עכשיו מרגישים - לא חוזרים לבית ספר. סיימנו בית ספר.

ותכלס הייתי חוזר לעוד שנה [כמובן בתנאי שכולם היו]

כי היה שוס

ורק עכשיו אני קולט את זה... ☺

 

ומה עוד חדש?

 

הייתי אצל רופאת עור ובדקתי נקודת חן שחורה וקטנה שנמצאת לי מאחורי האוזן.

"כמה זמן היא שם?"

"אני לא יודע... אולי זה קשור לזה שהיא מאחורי האוזן שלי..."

 

בכל מקרה אמור להיות לי עוד שבועיים כירורג פלסטי או איך שלא קוראים לזה והוא יסיר את זה או משהו

משום מה לא באמת חבל לי על הנקודה הזאת בהתחשב בזה שאף פעם לא ראיתי אותה מחוץ למראה או מצלמה או משהו

 

טוב הדבר הנוסף הוא שכל כך שעמם לי בעבודה עד שבניתי לעצמי מקום לרשום בו שטויות בעבודה

רק שבגלל שאין לי אינטרנט נאלצתי לבנות אותו בכוחות עצמי

יצא ככה



טוב מן הסתם אי אפשר דבר כזה נחמד בלי לפוצץ אותו בשטויות

 

למעלה כתוב - לכל הפולשים למחשב הזה: למחוק את זה יעשה את זה רק יותר גרוע ☺

זה זז מצד לצד ☺

 

נראה לי נטחן פחד לשים פה הכל אז נוותר נכון? ☺

הם אצלי על המחשב גם ככה

...

 

נראה לי שזה סוף הפוסט

 

פוסט סתמי לחודש סתמי עוד יותר

ולא נראה לי שזה ישתפר עם הזמן ☺

 

עידו - אני מקווה שאתה מרוצה מעצמך, תראה מה עשית!!

 

ימ"ט ימלדת"ש ושות'

נכתב על ידי ™OpenG , 31/8/2007 14:14  
7 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של DBJ ב-2/9/2007 03:12



20,960
הבלוג משוייך לקטגוריות: צבא , האופטימיים , החנונים
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות ל™OpenG אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על ™OpenG ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)