לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים

The OpenG

מה זה משנה אם אני כאן או במקום אחר, אם אני תמיד יודע להוציא מזה את הטוב ביותר?

Avatarכינוי:  ™OpenG

בן: 34

תמונה



פרטים נוספים:  אודות הבלוג


מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    ספטמבר 2007    >>
אבגדהוש
      1
2345678
9101112131415
16171819202122
23242526272829
30      

 
הבלוג חבר בטבעות:
 
9/2007

"יש מצב רוח לשיר"


מעלילות הפוסטים הקודמים:

"אריאלי... איפה צוציק? איפה צוציק אריאלי? ... בה ביי אריאלי... בה ביי... בה ביי אריאלי... בה ב... בלעעע!!! הקפה הזה קר איכס... בה ביי אריאלי..." שם קוד: המתקשה

 

"עובד 36969, הוא בטח הרגיש מה זה גבר כשהוא קיבל את המספר עובד שלו..."

[נתקל בהשכלה תיכונית - טיחון קרית חיים]

"אה נו... הוא בטח לט יודע עד היום מה המספר שלו..."

 

הערב, ב... טוב בסדר סיימתי לחרטט

 

הייתי היום אצל הרופא המהולל שלי, קבעתי תור וחיכיתי רק שעה!!

אבל העברתי אותה בצורה פרודוקטיבית ☺☺

 

חיכתה איתי בתור מורה למוזיקה מהבית ספר של אמא בשם רותי. בכל מקרה לא הפסקתי לצחוק במשך שעה!!

אני כבר לא זוכר על מה ולמה, הרצנו קטעים ☺

בהתחשב בזה שהיא גדולה ממני בבערך 20 30 שנה, היה נורא משעשע!!

אחת הפעמים שאני לא מתחרט שביקרתי במרבך

 

רותי מצטרפת בזאת לאנשים האלוהיים האלה, פסח ואלה... נראה לי שפסח עדיין היחיד אז הם כבר שניים ☺

צריך לאסוף אותם ביחד ולהפריד מהם את כל מי שנמצא בעולם חוץ מהם! יהיה שוס!!

כמובן שבתנאי שגם אני בפנים ☺

 

מחר בדיקת דם, אחרי שנה שלא טרחתי לעשות את זה

טוב נו זה לכבוד הרוקוטן

 

אני עפתי לנקות כפכפים

סוף החודש אני אסיים לעבוד

אז אני מזדהה מאוד עם השיר של Green Day, עם הWake me up when September Ends

זה היה שם השיר במקרה?

מה זה משנה ☺

 

"עובדי בתי זיקוק קיבלו מענקי הפרטה של מאות אלפי שקלים. על מה ולמה? לא ברור! מיד..." שדרן חדשות ☺☺

נכתב על ידי ™OpenG , 2/9/2007 17:50  
8 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של kaFkaFiM ב-7/9/2007 15:43



20,960
הבלוג משוייך לקטגוריות: צבא , האופטימיים , החנונים
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות ל™OpenG אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על ™OpenG ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)