לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים

The OpenG

מה זה משנה אם אני כאן או במקום אחר, אם אני תמיד יודע להוציא מזה את הטוב ביותר?

Avatarכינוי:  ™OpenG

בן: 34

תמונה



פרטים נוספים:  אודות הבלוג


מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    ספטמבר 2007    >>
אבגדהוש
      1
2345678
9101112131415
16171819202122
23242526272829
30      

 
הבלוג חבר בטבעות:
 
9/2007

לך, נכבדי


לךֳ.

עם קמץ בסוף.

 

לנחש שאתה קיים כבר אין לי צורך.

כמובן שכולם יגידו שאתה לא.

לא יעזור להם הרבה, אני יודע שאתה כן.

שאתה שם. שאתה כאן. שאתה בכל מקום.

אוניברסלי.

 

אתה שומע, אתה קורא, ולפי המסורת - אתה מרחם וסולח.

אתה יודע, במצב רגיל אני מניח שהייתי שואל את עצמי מה עשיתי ועל מה לבקש סליחה ממך,

אבל תכלס, זה לא באמת רלוונטי להתחיל לחפש מתי אכלתי חלב 5:59 שעות אחרי שאכלתי בשר. אין לי טעם בזה.

ואני מניח שזה גם לא העיקר.

 

ייתכן שפשעתי.

ייתכן שהייתי שמוק.

ייתכן שהייתי זבל.

ייתכן שלכלכתי את העולם שלך יותר ממה שהוא כבר. אני לא באמת יודע.

 

אבל ממך אני לא אבקש לרחם עליי.

למדתי בשנה האחרונה, בדרך קלה או קשה, זה רק אתה יודע, שצריך לקחת אחריות על המעשים שלך.

ועל כן לא יהיה הוגן יותר מלבקש ממך, שתביא בי בדיוק את מה שמגיע לי.

מכות, אושר ועושר, עשר מכות מצרים, לא אכפת לי.

אחרי הכל, איפה יהיה הלקח הפדגוגי אם תחליק את זה?

 

ולכם, ידידיי

על כל השורות שלא במקום

על כל היציאות המלוכלכות

על כל השטויות הלא ראויות

על כל מעשיי הרעים והמרושעים מכל הבא ליד

אני אשמח אם תסלחו לי

בתודה

 

עבדיכם הנאמן

בתודה לאל

עופנננגגגג ☺

נכתב על ידי ™OpenG , 16/9/2007 16:55  
5 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של דובי ב-20/9/2007 12:22



20,960
הבלוג משוייך לקטגוריות: צבא , האופטימיים , החנונים
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות ל™OpenG אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על ™OpenG ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)