לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים

The OpenG

מה זה משנה אם אני כאן או במקום אחר, אם אני תמיד יודע להוציא מזה את הטוב ביותר?

Avatarכינוי:  ™OpenG

בן: 34

תמונה



פרטים נוספים:  אודות הבלוג


מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    ספטמבר 2007    >>
אבגדהוש
      1
2345678
9101112131415
16171819202122
23242526272829
30      

 
הבלוג חבר בטבעות:
 
9/2007

יש עתודה, יש שפה - C++


יש חג סוכות!

מה שמעניין זה שזה לא עוד "חופש סוכות", זה "חג סוכות", אני לא ממש חופשי משום דבר

סוכות זה עוד חג מסקרן, דנתי בזה עם עומר היום, שאנחנו אמורים כביכול לישון בסוכה כי אבות אבותינו ישנו בסוכות במדבר (למיטב ידיעתי, מקסימום יצאתי אידיוט)

עכשיו, תוהה עומר, מאיפה היו להם קרשים, סדינים וסכך? זה מדבר דאמיט, אז לא נראה לי שהיו עצי דקל כל 10 דקות, וכנראה שגם לא היו את החנויות המעצבנות האלה של התחנות דלק...

מהשמיים מפיסטו!! מהשמיים!!

 

כן

 

סוכות אומר כמה דברים

אחד זה שנגמר ספטמבר עוד יומיים

השני זה שעוד שלושה ימים מגיעה קריירת הפקידות המהוללת שלי לסיומה

השלישי זה שהסמסטר בטכניון יתחיל עוד 3 שבועות ואין לי מושג מה אני אמור לעשות בקשר לזה, אני מניח שצה"ל ישכח אותי

[התקבלתי לעתודה בהנדסת מחשבים אגב, סתם שתדעו, לא פרט חיוני במיוחד, רק יעסיק אותי ב10 השנים הקרובות]

והרביעי זה שסוכות אומר כמה דברים.

וחוזר חלילה.

חלילה.

כן נמשיך

 

נסענו היום לבקר את ליטל בבית שלה על הכרמל. עלינו במונית.

כאמור, המזל שלי עם נהגי מוניות שואף ל0, ונפלנו על עוד נהג קצת טיפש...

בנסיעה ברחוב של ליטל הוא הסתכל על הנוף של חיפה והמפרץ, וטען ש"רואים את הזיהום אוויר, את הפיח"...

ותשמעו, אין לי מושג על מה הוא מדבר! אבל מה אכפת לי, הגענו בשלום...

החדר של ליטל זה צימר!!

בכל מקרה ניצלנו את הזמן והמקום לבקר בפסטיבל הסרטים ההוא, ונתקלתי בדן!!

דן המאמן שלי מכתה ח'!!! עידו זוכר אותו בטח, קרח עם קוקו ומשקפיים, אבל הוא ידע כדורסל כמו שצריך... הוא פשוט לא ידע להעביר אותו לילדים בכתה ח'... סיימנו אז עם ניצחון אחד ב28 משחקים או משהו, מקום אחרון מן הסתם, אבל עשיתי שיפור דיי רציני בזכותו...

 

בכל אופן ראינו סרט בשם עם המילה יקום, לא זוכר אותו, והוא היה דיי... מטמטם...

כלומר, כמו שאמרתי קודם לכן, בין סמים, ביטלס, וסיניות בלי פטמות, לא הבנתי מה המסר של הסרט שמבוסס על תקופה שעברה לפני 40+ שנה. טמטום מוחלט.

עומר וכו' נהנו מהסרט, אבל לא היה שווה לזרוק עליו 40 שקל...

 

ובכל זאת, היה ערב מקורי ביותר, נתקפתי דחף עז לזיין בשכל, הרבה דברים אמרתי שנרשום, שכחתי את כולם, ולעומת מספר האנשים שראיתי במהלך השבוע (2) ראיתי קצת יותר הערב (+2).

 ועם זאת, הייתי שמח לבזבז יותר זמן מחוץ לסרט, עם האנשים שאני פחות רואה מבדרך כלל כגון ליטל מאי ושות'

כי אחרי הכל לא בדיוק נסעתי את כל זה בשביל פסטיבל הסרטים, נכון?

את מי שאלתי את זה?

 

למה אני לא מוחק את זה?

כדי לנצור בזכרוני את אי היציבות הנפשית שלי ☺

אלו היו הרפתקאותיי להערב...

 

נגמר הקיץ באופן רשמי, לפני כמה שבועות אפילו היה גשם, וכבר יש עננים בשמיים וזה.

ואני חייב לומר, כאולי האדם היחיד בעולם שחושב שעננים זה יפה, שהשמיים נראים בנזונה.

תעיפו מבט בהזדמנות, ביחד עם שמש, ירח, שמיים ועננים, יש מה לראות.

המלצה אישית.

 

בינתיים אני מטמטם קצת את ההיא שהגיבה בפוסט של אמא, מחרטש לה את השכל ברמות אינסופיות

אשמתה, היא הוסיפה אותי למסנג'ר ☺☺

 

אאחל לכם בזאת עוד חג שמח

ורק שנצהל ☺

 

ימ"ט מזל"ט חרט"ט ושות'

נכתב על ידי ™OpenG , 29/9/2007 01:54  
16 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של ™OpenG ב-27/2/2010 02:53



20,960
הבלוג משוייך לקטגוריות: צבא , האופטימיים , החנונים
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות ל™OpenG אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על ™OpenG ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)