לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים

The OpenG

מה זה משנה אם אני כאן או במקום אחר, אם אני תמיד יודע להוציא מזה את הטוב ביותר?

Avatarכינוי:  ™OpenG

בן: 34

תמונה



פרטים נוספים:  אודות הבלוג


מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    אוקטובר 2007    >>
אבגדהוש
 123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
28293031   

 
הבלוג חבר בטבעות:
 
10/2007

מאבטלה סמוייה לאבטלת רווחה


את קריירת הפקידות שלי סיימתי באופן רשמי.

אני מקווה.

נטע ונאור (כן גם הוא התחיל לעבוד שם) יעבדו עוד קצת אני מניח ☺

 

והבאתי עוגה

חגגנו את זה שלא יסתובב יותר למחלקת שכר איזה ילד מצחיק בין הרגליים

 

אבל את האימפקט שלי השארתי ☺

שמעתי את אבא שלי והבוס שלי מדברים בטלפון ומחקים את זאת שאני יושב אצלה במשרד בהתלהבות

למרבה ההפתעה, כל אחד עשה קולות יותר מפגרים!!

"בבו!!! איפה בבו!!!"

"הגלוטן הגלוטן!!!"

"בלעע, הקפה הזה קר איכ... בה ביי אריאלי..."

"אריאלי? איפה בבו?!"

"בבו!!!"

בערך 5 דקות כאלה

 

את היומיים האחרונים שלי ביליתי בלשכה המשפטית, אבל שם היה לי אינטרנט!

עורך דין בשם סטיוארט: [במבטא אמריקני] "שלום, מי אתה?"

אני: "אני עופר, המזכירה שלך ליומיים הקרובים..."

סטיוארט: "נעים מאוד..."

 

באמת האנשים שעבדתי איתם נשמות טהורות

נרשום את זה לזכותם.

 

וכשיצאתי מהמפעל והדפסתי כרטיס בפעם האחרונה, אחרי שכבר סיימתי לומר שלום לכולם, הרגשתי הרגשה כזו, כמו במשחקי מחשב שעוברים שלב ונפתח איזור חדש במשחק, כאילו נפתח לפניי כל העולם.

 

נראה לי שהשגתי את מה שהייתי יכול חוץ מכסף בתקופה הזו

כלומר כלום

 

עכשיו יש לי 3 שבועות של נהיגה, והתכוננות ל4 שנים הקרובות, המלאות בחרישה מתמדת וסטודנטיות עם זקן

עכשיו כמה חידושים זה שהמייל שלי בוואלה אני אשתמש בו לעתים מאוד רחוקות לזמן הקרוב, עברתי לT2

ואני משתמש באאוטלוק הרגיל, לא האקספרס, אז זה הולך גם עם לוח שנה ודברים לא שימושיים נוספים

אם אתם מתכננים לשלוח לי מיילים ב4 שנים הקרובות, אני ממליץ לשלוח לי לשם. אני אשים אותו בתגובות ככה שרק מי שמשועמם מספיק כדי להכנס לשם יקבל אותו

 

הערה לכל הפרחות שתמיד נכנסות לפה, לא קוראות מילה, אפילו לא בודקות אם אני בן או בת, ומוסיפות אותי למסנג'ר שלהן כי אין להן חיים: זה אי מייל, לא מסנג'ר, אז אין טעם להשאר פה.

 

הנהיגה מי שמתעניין, וגם מי שלא מתעניין בעצם, אני קצת מחרבן את הפניות שמאלה אבל כבר רואים תמונה כוללת.

 

אי אפשר לדלג על שורות שלא מעניינות אתכם! עד שתתלבטו אם שווה לדלג או לא כבר תספיקו לקרוא את כל השורה! בדוק!

על פסקאות עוד מילא...

 

ביום האחרון שלי בבתי זיקוק שעמם לי מאוד אז ביליתי בערך שעה בארכיון של הבלוג הזה, העליתי זכרונות אפשר לומר.

ואני לא יודע להסביר את זה, אבל...

המון קטעים, חלק ישנים יותר וחלק אחר ישנים פחות, נראו לי מאוד לא סבירים שאני אכתוב.

כלומר, חלק גדול מהדברים כבר נתפש אצלי כמובן מאליו. חלק אחר שכחתי בכלל.

וחלק עצום פשוט הרגיש לי כאילו מישהו אחר כתב את זה. ידעתי שזה אני, פשוט לא הכרתי את עצמי.

האמת שזה עושה את כל הקטע של לכתוב פה נורא יפה.

אז שמתי לי תזכורת בעוד שנה מהיום להסתכל אחורה ולראות מה עשיתי.

לא שאני אזכור מה עשיתי, אבל ליתר בטחון... ☺

כאילו יש לי כוח להעביר את כל החודשים עד שנה הבאה שוב בלוח שנה... ☺

 

בכל מקרה, הטכניון!

21/10/2007 IT'S ON -

נרשמתי למקצועות, סידרתי "מערכת", שיניתי חשבון אי מייל, שלחתי פרטים לכרטיס סטודנט, דפקתי על המקלדת כי זה לא נתן לי לשנות אותם, שברתי את המקש רווח במקלדת שלי מרוב עצבים (הוא עדיין מתפקד, הוא פשוט הרבה פחות עדין, מתנדנד אפילו... מי שתהה אני כותב במחשב השני אז פה המקלדת בסדר).

כמובן שהודות למדור העתודה הצה"לי, שהזדרז במיוחד עם התשובות, ההרשמות למקצועות הסתיימה היום אז אתמול נאלצתי להרשם, ברוב הקבוצות בכל המקצועות לא היה מקום בכלל, כי לא כולם עתודאים אז הם ידעו שהם לומדים, הם לא תלויים בחלק האידיוט של הצבא המדהים שלנו, והם נרשמו כבר בינואר לפני שנתיים או משהו...

אז נאלצתי להרשם למערכת אחת, וליצור לעצמי מערכת פיראטית.

יעני אני ארשם לאן שאפשר ואלך לאן שמתחשק. טכניון, גם ככה לא שמים זין

 

נרשמתי שוב לאלגברה. לא אותה אחת שעשיתי, אלא יותר קלה.

כמובן שאבא ועומר שאלו אותי למהההה, כי קיבלתי 60 באלגברה א', אז יש לי פטור מהאלגברה הזאת כי עברתי, אבל לא נתתי שם את כל מה שיכולתי. אני רוצה יותר. ☺

כמובן שהטכניון עדיין חי באשליות שאני עומד לעשות קורס אנגלית.

שינשקו בתחת ☺

בהזדמנות אני אנפנף להם עם הטופס של האמי"ר

זה ישעשע אותי מאוד ☺

 

ובזאת נגמרים להם 4 חודשים מיותרים

אבל יש לי קצת כסף בכיס

 

הודעה לעידונננגגג!

בתור התחלה

טיול פורה

בתור המשך

Summerslam היה גרוע!

מילא

 

כן אתם יכולים ללכת

תודה ששאלתם

 

On This Day

I See Clearly

Everything Has Come To Life

Another Chance

To Chase A Dream

.Another Chance To Feel Alive

Alter Bridge - Metalingus

נכתב על ידי ™OpenG , 2/10/2007 22:41  
4 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של kaFkaFiM ב-3/10/2007 16:41



20,960
הבלוג משוייך לקטגוריות: צבא , האופטימיים , החנונים
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות ל™OpenG אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על ™OpenG ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)