לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים

The OpenG

מה זה משנה אם אני כאן או במקום אחר, אם אני תמיד יודע להוציא מזה את הטוב ביותר?

Avatarכינוי:  ™OpenG

בן: 34

תמונה



פרטים נוספים:  אודות הבלוג


מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    אוקטובר 2007    >>
אבגדהוש
 123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
28293031   

 
הבלוג חבר בטבעות:
 
10/2007

תוציאו אותי מהבית הזה


במהלך 3 הימים האחרונים מצאתי את עצמי בהרבה מקומות שלא הייתי בהם מזה זמן רב

אחד זה הג'וייסטיק, כי לאדם אקראי שעובד שם התחשק לנצל את עוצמתו הפוליטית והצבאית ולשחק משחקים בחינם

וכמובן שאי אפשר לעשות שטויות כאלה לבד וגם בלי אלכוהול ☺

השני זה הלשכת גיוס, כי אין לי ארץ אחרת

וכי הייתי אמור לחתום עם ההורים על טופס בו אני מסכים שיגייסו אותי לפני גיל 18.

אז לאחר טיפוס 5 קומות במדרגות שלאורכן ההורים התלוננו על הגרבצת בלשכת גיוס, נתקלתי במר אא"א ☺

מסתבר שהוא יושב שם בקד"צ, מה שמסביר את זה שלבן עדיין אין תוצאות של העתודה ☺☺

שלא יעבדו עליך בן - זה הכל אשמתו בלבד ☺

באותו ערב היה כדורסל

מצאתי את מר שקד שנמצא ברגילה לפני שגם הוא מתחיל ללמוד

וחזר עם מאות חוויות מהטירונות ☺

ויצא ששיחקנו חצי שעה ודיברנו שעתיים או משהו

לא נורא, בשביל זה שיחקנו גם היום ☺

המילה שמתארת כמה גרוע נהייתי זהה למילה שמתארת כמה הטירונות שלי קשה.

מילא ☺

 

בכל מקרה...

עוד 10 ימים מתחיל הסמסטר.

אני לא מרגיש מיוחד, אין את ההרגשה הזו של "אוף, נגמר החופש הגדול, עוד מעט נלך עם אמא לקנות תיק חדש של דרגון בול, איזה באסה" או משהו [בשביל הרקורד, היו לי בחיי 3 תיקים לבית ספר - אחד של ספיידרמן שסבתא שלי ז"ל רקמה עליו בגדול "עופר", אחד של נייק, שפשוט היה קטן מדי ולא בנוי למשקל של בלוקים של ספרים שהיה עליי בכתה ז' או ח' [זו לא פרסומת סמוייה, זו אנטי פרסומת סמוייה], ואחד שהוא הנוכחי שאני משתמש בו, ומתכוון להמשיך למרות הפיתוי שמציע התיק של אס"ט]

והאמת שאין גם הרגשה של "יש יופייי יוהו אלמטרי!!! הולכים עם אמא לקנות תיק של דרגון בול, אוח היה כזה משעמם החופש, אני מת לחזור לבית ספר ולפגוש אנשים ולהשוויץ בתיק עם הדרגון בול!!!"

כי מצד אחד - לא ממש היה לי כל כך הרבה חופש,

ומצד שני, מי יפגוש אנשים?

אין נפש חיה בטכניון שעומדת ללמוד איתי [זה מוציא את עומר ואור מהעסק ☺] שאני מכיר...

נו בשביל זה ניחנתי בכישוריי תקשורת יוצאים מגדר הרגיל.

ומצד שלישי, אם אני כבר כאן, מי ישוויץ בתיק עם דרגון בול?! אפילו המשחקי פלייסטיישן שלהם נעשו מעפנים... ☺

 

מה שכן, אני מרוצה מזה.

שאין מי שייתקע לי בתחת במהלך הסמסטר. אני מרוצה להיות תלוי רק בעצמי.

זה קצת מכוער וקצת מגעיל, ובטח כל מי שנכנס חושב שאני איזה סוציו... איך שהמילה הזאת לא הולכת... פוב, מט, פט, אותו חרא

והאמת שמדברים על הסוציומשהו שלי, שמתי לב שקצת ניתקתי מגע עם כל מיני אנשים שבעבר כן יצא לי לגעת בהם

עכשיו אני לא יודע כמה הם שמים על זה זין

ואני לא יודע איך הגענו למצב, כנראה שלא היה לי כוח ליצור מגע

אבל האמת שאם עוד לא עשיתי משהו בנידון כנראה זה לא מפריע לי כל כך ☺

 

בלי קשר, אני מתנצל בפני מי שמגיע לו. מי שמגיע לו - יודע.

יואו איזה משפט טוב זה!! המשפט הכי מטומטם ששמעתם, אבל איזה משפט טוב זה!! כי סתכלו איזה פטנט כי עכשיו מי שעשיתי לו מה ולמה יחשוב שאני מודע לפשעיי ומתנצל גם אם אני לא שם זין!! משפט כזה לכסות את התחת עוד לא מצאתם!! טוב אני הולך לחתום עליו פטנט

שיהיה בהצלחה ☺

נכתב על ידי ™OpenG , 11/10/2007 20:29  
7 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של זאת עם התלתלים והחיוך ב-13/10/2007 15:07



20,960
הבלוג משוייך לקטגוריות: צבא , האופטימיים , החנונים
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות ל™OpenG אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על ™OpenG ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)