לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים

The OpenG

מה זה משנה אם אני כאן או במקום אחר, אם אני תמיד יודע להוציא מזה את הטוב ביותר?

Avatarכינוי:  ™OpenG

בן: 34

תמונה



פרטים נוספים:  אודות הבלוג


מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    אוקטובר 2007    >>
אבגדהוש
 123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
28293031   

 
הבלוג חבר בטבעות:
 
10/2007

התחיילתי - עכשיו אני כבר לא אזרח, אני בדיחה על מדים


2:35~ AM - "טוב מיידלע, אני עף לישון, יש לי עוד קצת יותר מ3 שעות..."

"לילה טוב, ותזכור - אל תתווכח איתם!"

 

6:35~ AM - "קצחקצקחקחצקחקצקח [צחצוח שיניים אקסטרימלי]"

"עופר אני באוטו..."

"גם אני.."

 

7:40~ AM "***** עופר?"

[קם, מצדיע למיכאל והולך לכיוון אוטובוס.]

 

וכך התחיל לו יום מלא הרפתקאות שנגמר עם יבלות ברגליים בגודל של הפה שלי כל אחת בכל רגל...

אבל היה חוויה ☺

 

נסענו לבקו"ם.

מה שמזכיר לי שעידו התקשר בבוקר אבל בדיוק ברגע שהוא התקשר אמרו לכבות פלאפונים...

מילא

אחר כך

 

אז הרצו לנו קצת על עתודה, משהו על זה שאם נפשל עדיין לא אכלנו אותה, שאנחנו יכולים לשכוח מלחיות בקיצים ב4 שנים הקרובות, ואסור לנו לקרוא את החוזה שאנחנו חותמים עליו

ושחצי ממה שהם יגידו לנו לא נזכור גם ככה

אבל הם יוכלו להגיד שהם אמרו החבורת אימפוטנטים ☺

 

בנוסף הם גם אמרו שמעכשיו מחלקת עתודה היא האחראית עלינו...

עכשיו כשאני חושב על זה, זה יחסוך לי להתקשר לקד"צ, שיגיד לי להתקשר ללשכת גיוס, שיענו בהודעה מוקלטת שאומרת להתקשר לקד"צ, אני אבקש מענה אנושי שיגיד לי להתקשר לקד"צ, וכשאני אתקשר לקד"צ אחרי חצי שעה המתנה עם הגלגל"צ המזופת שלהם הם יגידו לי שאני צריך לשלוח פקס בו אני מנמק את זה שלשכת גיוס החליטה שאני צריך להתקשר לקד"צ.

תודה לאל

 

בכל מקרה אחרי החפירות שלהם התחילו כמה שעות שאפילו לא שמתי לב כמה, שרובן הלכו בעמידה בתור

שכללו כל מיני אימותי פרטים ודרכים מעניינות לחורר לנו את היד

נו באמת, 3 חורים באותה יד זה לא קצת מוגזם? מה אכפת לי תרמתי מוח עצם או משהו כזה ☺

וכל מיני צילומים וטביעות אצבע

אבל העיקר שהתמונה על החוגר יצאה טוב ☺

 

אז הגיע החלק המפתיע - שמו אותנו על מדים

 

עכשיו כמה דברים על המדים - אני בינתיים אתלונן על מדי א' כי עוד לא נחתתי על משהו אחר.

נתחיל מהחולצה.

הייתי מרוצה מהקטע שצריך חולצה לבנה מתחת אז נשארתי עם שלי, שבמקרה הייתה לבנה [של שיקאגו] ולא שמו לב שהיא לא ממש של הצבא, אבל שמעתי תלונות שהחולצה של המדים דיי מגרדת...

משום מה לא הופתעתי ☺

עכשיו המכנסיים, יש להם במקום ריצ'רץ' 5 כפתורים, והכפתורים שלהם מציקים

משהו פחד

אי אפשר בשום דרך קונבנציונלית לסגור את כולם.

גם היה בקיטבג שנתנו לי את המעיל, ועוד כמה שטויות מיותרות

הקיטבג שלי היה של מישהי בשם קרן דניאלי פעם, היא שמה עליו את המספר האישי שלה ולא טרחה להזיז אותו משם...

נו מילא ☺

עכשיו יש את הקטע של הנעליים.

בחיים שלכם, כשאתם נועלים נעליים צבאיות, אל תשתמשו בגרביים משלכם.

From Attempt.

אבל אני חושב שהיבלות שלי ברגליים יותר מגעילו מכל מיני חתכים באצבע מבקבוקי בירה אז אני לא אעשה מזה לחצן, זה מבחיל.

הנעליים האלה הן בטונדות.

ביקשתי מידה 49 כי עומר הציע לי לבקש מידה אחת יותר - התפשרתי על חצי מידה...

למרות שהיו 5 זוגות גרבי צמר בקיטבג לא טרחתי להחליף אליהם, ונשארתי עם שלי.

גאד כמה התחרטתי על זה אחר כך...

 

כמובן שלא יכלו לתת לנו ישר דח"שים אלא היו חייבים לתת לנו חוגרים ואז 4 שעות בשמש לייבש אותנו עד שהם יסיימו לחלק לכולם

 

בסופו של דבר אחרי כל המריחות הורידו אותנו ב...

אין לי מושג איפה הורידו אותנו.

היה שם תחנת אוטובוס שיכולתי לקפוץ משם לרכבת

אבל החלטתי להשאר קצת ולדבר עם האנשים שפגשתי במקום

באמת אנשים איכות ☺

 

אבל משהו מוזר היה שם.

כמה מהדקות שהייתי שם, היו זהות בדיוק לחלום שהיה לי לפני המון זמן. לא ידעתי מה הוא אומר אז השארתי אותו בצד, והיום הוא פשוט חזר אליי. אין לי מושג איך זה קרה, אבל ידעתי בדיוק מה הולך לקרות וזה קרה!

זה אף פעם לא קרה לי, זה מוזר להחריד.

אלה אנשים שלא ראיתי בחיים שלי, ופתאום באותה סיטואציה ידעתי שאני מכיר אותם משם!

ואל תגידו שאני מוזר כי אני בטוח שזה מה שהיה שם!!

 

בכל מקרה הודות לרכבת המחורבנת שעצרה בתחנת קרית חיים בדיוק ל3 שניות, נחתתי בקרית מוצקין

ונאלצתי לעשות את כל הדרך הבייתה ברגלי, שכבר אינן כל כך קלות...

למעשה הן כל כך לא קלות שאם הייתי בועט איתן בתמרורים כמו לואי כל הזמן התמרורים היו נעקרים

 

וכמו שהייתם מצפים אי אפשר שלא להתקל במישהו מוכר בסיטואציות כאלה

ובמי נתקלתי אם לא במר עדי הכלב?!

 

אבל הבנאדם בסדר כשלירן לא ליד אז הוא שאל אותי מה הולך איתי, נתתי לו את החפירה הרגילה והגעתי הבייתה

הורדתי את הנעליים ואבא לא הספיק לצלם

אז תאלצו לחכות עד יולי אוגוסט בשביל שאני אשים מדים שוב ☺

אבל אני לא אהיה באבל ☺

 

אגב אל תגעו בנעליים הגדולות והשחורות יותר מדי - הידיים שלכם ישחירו גם

 

אבל לא טרטרו אותנו שם, לא עשו לנו טקס של פה זה צבא לא בית זונות, כי אנחנו הזונות של הצבא הזה ☺

 

אז אפשר לומר

שהיום הזה היה נחמד בדרכו שלו

פגשתי 8989253 אנשים

ויצאתי דיי מרוצה

 

3 חורים ביד, יבלת לכל רגל, ושריטה אחת קשה במוח... כנראה שלא יורידו לי עוד פרופיל, הא...

 

ותכלס הייתי מוכן ללכת היום לטירונות של חודש מינוס

אין לי ספק שהייתי נהנה ☺

אבל מה יישאר לקיץ?

כמו שאומר השיר הגאוני

"שיו איזה כיף הקיץ בא, משהו עם ביקיני וחוטיני וכל מיני שטויות של שרלילות"

 

☺☺ יום טוב ☺☺

נכתב על ידי ™OpenG , 15/10/2007 21:11  
9 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של ™OpenG ב-19/3/2011 20:03



20,960
הבלוג משוייך לקטגוריות: צבא , האופטימיים , החנונים
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות ל™OpenG אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על ™OpenG ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)