לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים

The OpenG

מה זה משנה אם אני כאן או במקום אחר, אם אני תמיד יודע להוציא מזה את הטוב ביותר?

Avatarכינוי:  ™OpenG

בן: 34

תמונה



פרטים נוספים:  אודות הבלוג


מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    אוקטובר 2007    >>
אבגדהוש
 123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
28293031   

 
הבלוג חבר בטבעות:
 
10/2007

Friday Night HQ


זה מהפוסטים האלה שיוצא לי לכתוב אחרי שאני חוזר מאיפה שלא הייתי מלא תובנות ותהיות למיניהן ואחרי רבע שעה מתחרט והולך לישון

 

נו נראה אם אני אתחרט

 

חדשות?

יש שביתת מרצים!!

 

חדשות פחות טובות?

הסגל הלא בכיר [יעני מי שאין לו פרופסור לפני השם] כן מלמד!!

 

פחות טובות?

למי?

 

מילא

 

חלפתי לי בין ההרצאות והתרגולים למיניהן, מאולמן [המתרגל נעלם וחזר אחר כך, למזלי גם אני] לטאוב ["רגע, פה זה לא קורס 112?!" "לא, אבל את עדיין יכולה לבוא לפה מדי פעם!!"] וחזרה לאולמן ["אז רגע, ממוצע הרמוני, מה זה עושה?" "כלום..."]...

בדרך לשווארמה של חמודי [כמה פעמים אפשר להגיד "חומוס?" באותו טון ברצף?!]

לתפוס מחשב אחר כך לבדוק אם 5 דקות אחרי התחלת השיעור הודיעו על שינוי חדר במייל ["גם אתה פוגש פה אנשים תמוהים עופר?" "כשחשבת שהתיכון לא הספיק...", אכן, נתקלתי במיכאל]

ובדרך גם לנחות בחדר הלא נכון ["שלום, אני גלית, ברוכים הבאים לאלגברה א', לא ציפיתי שיהיו פה כל כך הרבה..." "שיט!!! חדר לא נכון!! איזה פאדיחה..." מיד 10 אנשים דופקים יד במצח...][פאק!! בדיוק כשחשבתי לי "אני לא מהאידיוטים שנכנסים לכתה הלא נכונה, תראו מה יצא ממני..." איזה זין!!]

ואני נאלץ לומר שנהניתי עד עכשיו ☺

 

ובדרך גם לעומר היה יומולדת

וחרזתי לו ברכה

K RAP זה CRAP

 

ולפני חצי שעה או משהו חזרנו הבייתה מעומר

מצאתי את מקש הרווח שלי מתפקד

למרות ששברתי אותו לפני שבועיים או משהו כי דפקתי עליו בעצבים

 

אחרי דיון מעמיק בנושאים שונים, ואחרי שהפסקתי להציק לליטל [היא תסלח [נראה לי...]] ומתחתי כל מיני עיניים ולסתות ופיות וגבות ואלוהים יודע מה עוד [אלוהים הזה יודע הרבה דברים, שמתי לב, או יודעת... גם את זה רק אלוהים יודע/ת] רבצתי על פירות הכיבוש [הספה שהשתלטתי עליה ביד ברזל].

 

דאבל עומר דיברו על כל השטויות האלה של בגרויות ומה עושים אחרי ושות' וכל אחד עם השאיפות וההתלבטויות שלו.

עכשיו התלבטויות מהסוג הזה לא של "קל וקצר מול קשה, מפרך אבל יסודי" או "טוב ורע". אלא התלבטויות יותר שקולות, ההתלבטויות הבאמת קשות. של לבחור בין להיות אמן לבין להיות מהנדס. של "מה אני אעשה עכשיו לעומת מה אני אעשה אחר כך" ושות'.

 

וכל אחד מתמודד עם הבחירות האלה, אני מניח...

ובסופו של דבר צריך לצאת מחלומות מכתה ב' של "אני אהיה אסטרונאוט" ו"אני אהיה שוטר" ולהתמודד עם מי שהתעצבנו להיות.

 

כל אחד יבחר את דרכו

ואז גם יצטרך ללכת בה.

 

רק שלא ייכנס לחדר הלא נכון ☺

 

הנה פוסט קצר

יחסית לחודש

 

זה היה יכול להיות חפרני פילוסופי ומייגע

אבל התחרטתי בסוף ☺

 

לקח לי שעה לכתוב את זה, לפחות תגיבו ☺

נכתב על ידי ™OpenG , 27/10/2007 03:42  
7 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של ™OpenG ב-16/9/2009 19:54



20,960
הבלוג משוייך לקטגוריות: צבא , האופטימיים , החנונים
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות ל™OpenG אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על ™OpenG ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)