לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים

The OpenG

מה זה משנה אם אני כאן או במקום אחר, אם אני תמיד יודע להוציא מזה את הטוב ביותר?

Avatarכינוי:  ™OpenG

בן: 34

תמונה



פרטים נוספים:  אודות הבלוג


מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    אוקטובר 2007    >>
אבגדהוש
 123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
28293031   

 
הבלוג חבר בטבעות:
 
10/2007

חיובי הכרטיס להחודש


אז מה בעצם היה פה?

 

זה לא היה חודש מלא תובנות

זה גם לא היה חודש ששינה את נקודת המבט שלי על העולם ב180 מעלות [לא 360, כי אז היא לא משתנה ☺]

אבל זה היה חודש שקרו בו המון דברים יחסית!

 

בתור התחלה - סיימתי עם בתי זיקוק

אחרי יומיים בלשכה המשפטית, בגירוד מתמשך ב... אף, אז יהיו לי עוד 160~ שקל עוד 10 ימים

ואז מלהתבטל בבתי זיקוק עברתי להתבטל בבית

 

תכננתי לחזור קצת על חומר

אבל כמובן שכל מה שבאמת היה עוזר, ירד לנו מהמיקוד

אז לא היה לי אותו גם ככה... לא נורא

 

לאחר שבועיים של עשיית שום דבר מוחלט היה את היום חיול.

מלא שטויות, בסוף מדים ופתאום קיטבג

מקבלים קיטבג!!

עכשיו זה ויכוח שלי עם עצמי:

"טוב, מה אני עושה עם זה עכשיו?"

"מממ... שם דברים בפנים?"

"אפשרי, אולי גם... מי לעזאזל זאת קרן דניאלי?!"

"לשאלה היותר רלוונטית: היא שווה?"

"אם היא כבר החזירה את הקיטבג, כנראה שלא..."

"מתי מחזירים קיטבג בכלל?"

"בסוף היום?"

 

כמובן שזה ביאס את התחת שנאלצתי לסחוב אותו את כל הדרך הביתה

כנראה שהדרך הביתה יותר קשה מהטירונות שאני אעשה בקיץ

אבל גם על זה אני לא באבל ☺

 

בכמה ימים שאחרי היום הזה הרגשתי משונה לחלוטין

תהיתי אם זה העובדה שעוד לא מצאתי מקום לקיטבג אז הריח הזה שלו עושה אותי מסטול קצת (והאמת שהגעתי למסקנה שזה לא ריח רע, הרחתי אותו כבר כשעבדתי בבסיסי צה"ל בקיצים שעברו, פשוט התעלמתי ממנו קצת)

אבל בסופו של דבר כבר ירד לי האסימון – לא הייתי מוכן.

זה לא האוטובוס המפוצץ [לא במפתיע] שהכניס אותי להלם, מן הסתם

זה גם לא המדים שקפצו עליי בהפתעה

וזה ממש לא השטויות שהעבירו אותנו שם

זה מה שהם מסמלים בעצם.

אז מה הם מסמלים? [מהמרצים האלה שכופים על הסטודנטים להשתתף... בתרגול באלגברה – מייבשים אותו ☺]

 

הם מסמלים את המעבר מילד תיכון ל... מה שזה לא יהיה.

ופתאום כל העסק של מדים על כולם וזה עשו את זה ממש מוחשי!

 

זה לא הלם מהצבא, זה הלם מהלא-מה-שהיה-קודם.

[אם כי גם הצבא הוא גורם טוב להלם]

 

לקח לי בערך 5 ימי הרהורים לעלות על זה

אבל זלזלתי במשמעות של היום הזה.

 

רק כשהכל פתאום הפך למוחשי, מציאותי, חי, נושם, זה הכה בי.

 

ידעתם שוורד לא יודע מה זה כשהכל? כבר פעמיים הוא עשה קו אדום

למה אני כותב בוורד? כי עומר יושב פה וצופה בהרצאות פיזיקה, ומבקש מהמרצה במדיה פלייר "תשפשף, מותק, תשפשף"...

 

מכאן – יום הכוון

 

עכשיו אני לא אחזור על מה שהלך שם, אתם יכולים לחזור לקרוא... זה בדיוק כפתור אחד, אולי פחות

 

בכל מקרה -  יום ראשון ללימודים. 3 שעות... ☺

 

שעה פיזיקה [שלימדו בה חדו"א]

שעתיים מבוא למדעי המחשב [שלימדו בהן... אמ... אני לא יודע מה לימדו בהן... שעתיים ללא פואנטה]

 

עכשיו אתם חוזרים הביתה לתיבת הדואר שלכם, דבר מכובד, T2, לא צחוק. טוב כן צחוק, אבל מילא.

ואין לכם מושג אם ההרשמה שלכם לקורסים הצליחה, אם אתם לא מקבלים הודעה "ברוכים הבאים לקורס צרחות אקסטזיות 54ת'" מהמתרגל האחראי.

 

ואז כשאתם באמת בטוחים שאתם במקום הנכון בהכל -  יש את הפרוצדורה של לחזור כל יום הביתה ובמשך חצי שעה – שעה פשוט לשבת ולחפש דברים.

שימו לב:

לבדוק מייל – אם הגיע משהו הקשור לשינויי חדרים, שביתות, תרגילי בית ושות'.

להכנס לאתר של פיזיקה – לראות אם יש תרגילים או שחזרו ההרצאות מהשביתה.

להכנס לאתר של חדו"א – לראות אם יש משהו שימושי.

להכנס לאתר מת'נט של חדו"א [מקום אפור ומפחיד המכיל תרגילי בית ממוחשבים...] – לראות אם יש תרגילי הכנה, תרגילי תרגול, או תרגילי בית... בסופו של דבר כולם בית, רק שהתרגול זה רשות, ההכנה זה 2% מהציון, והבית זה 8%... וההכנה זה ממש מטומטם.

אז איפה היינו? אה... להכנס לאתר של אלגברה לראות אם יש תאריך הגשה לאיזשהו קובץ תרגילים.

להכנס לאתר של מדעי המחשב לראות אם המרצה הערבי כבר הבין שהוא לא יודע מחשבים ופרש, ואז גם לבדוק אם יש תרגילי בית

ןאז, להכנס לאתר של מערכות ספרתיות לבדוק אם יש שם משהו מעניין. עד עכשיו – לא היה שום כלום. גורנישט.

ואז כשגיליתם [בסבירות גבוהה] שיש שיעורים, לפני שתכינו אותם [או תסמנו באאוטלוק להכין אותם ☺] תמשיכו להבטיח שהכתות הרשומות לכם במערכת הם נכונים בדרכים שונות ומשונות, תסתכלו במייל – תראו אידיוטים שלא קלטו עדיין שכל הודעה לפורומים שולחת את ההודעה לכולם במייל. כך יוצא, שאני מקבל כל יום 9839263 הודעות, שנראות ככה:

 

"Oo lol im so scerd thet wi mis a leson oo btw fmn ooo"

 

והן נורא נורא מציקות.

 

מכאן – תמשיכו לשיעורי בית עצמם.

יש להם נטייה לתת שיעורי בית לפני שהם מלמדים את החומר הרלוונטי. כך יצא, שעומר גרם לי לעשות תרגילים בחומר שעוד לא נלמד. אחד מהם היה חישוב גבולות של דברים כמו (1-cos(1/n)) ∙n².

נכנסתי למסנג'ר בזעקות עזרה על הדבר הזה שם.

אף אחד מועיל לא היה מחובר.

 

אמרתי, טוב נו, במצבים נואשים משתמשים באמצעים נואשים...

שאלתי את תומר.

 

תומר התחיל לחשוב על זה, והתרוצץ בכל הבית בחיפוש אחרי תזכורות שונות

אמרתי לו לעזוב.

בינתיים אור התחבר, שלחתי לו הודעה הדורשת עזרה.

בינתיים תומר הגיב שכבר "הכנסתי אותו לשוונק".

גם וורד לא יודע מה זה שוונק.

הזהרתי את אור – תומר נכנס לשוונק!

ואין קול ואין עונה.

 

בכל מקרה בדרך גאונית ממש הצבתי את הסדרה באקסל עד איזה 29 או משהו כזה וראיתי לאן היא שואפת.

"תומר, זה חצי."

"מה?! זה לא מה שיצא לי... איך הגעת?!"

"עזוב..."

"טוב אני אנסה להבין את זה בעצמי אני אספר לך כשאני אפתור..."

 

לא שמעתי ממנו מאז. ☺

 

כמובן שהיום כבר למדתי להתמודד עם זה. כלל סיוטי בשם סנדוויץ'.

לוורד יש קטע עם המילה הזאת, סנדוויץ'. הוא מציע לי תיקון, וכל פעם שאני מחל אותו, הוא מוסיף עוד דגש לץ'. נראה לי שאי שם בנבכי המחשב הוא גוזר את המילה סנדוויץ'. הגעתי לנגזרת הרביעית וויתרתי על התיקון המטומטם. פוסט הבא נכתוב כריך.

 

אה את זה הוא מבין האימפוטנט...

 

עכשיו התרגול במקצוע המכוער הזה תפקידו להכניס אלמנט חדש לכל המקצוע – היגיון.

ברוב המקצועות אין את זה... ☺

 

עוד באגים במוסד הזה:

לשני המתרגלים באלגברה שכבר חוויתי, יש מבט כזה בעיניים כשהם מסיימים תרגיל כאילו "הם קולטים? אני לא..."

למתרגל בפיזיקה יש ת' כזאת - ז

למרצה לאלגברה יש שם של מורה מסתורית למחשבים מהתיכון, שהיוותה בסיס ל3 סרטים. מעניין מי היא... [מיכאל אהב את העובדה הזאת, בטענה ש"אני לא מוותר על לודמילה", הו כן! לודמילה עד התואר!!]

המרצה לחדו"א חולה נפש.

המתרגל בחדו"א הוא מלך ☺.

 

מעבר לזה – ספק אם יש עוד משהו מעניין לספר...

 

זה היה החודש?

כנראה ☺

וחודש מעניין זה היה ☺

 

2.5 עמודים בוורד, לא הולך ברגל [עכשיו יקפוץ הפקק]

 

טוב אני הולך ל... לא משנה, הולך!

 

כמו שאומר השיר של צביקה פיק, "מעלה מעלה מעלה..."

אופס! צריך להמיר לרדיאנים...

 

ימ"ט

 

תוספת: תגובה של דוד מYNET שהייתי חייב להנציח:

"אני וקמה אחוקים ואחוקיות מהמיזרחי ניפגשים ומדברים לא רק על כדורגל אלה גם על נוסעים חשובים החושרמוטה

אם נהג מונית שקורעים אוטו עמוס מביא אותך הביתה ברוורס האם האחוק מהמיזרחי צריח לשלם לו?"

ענקקק!!

נכתב על ידי ™OpenG , 31/10/2007 23:37  
17 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של kaFkaFiM ב-12/11/2007 17:10



20,960
הבלוג משוייך לקטגוריות: צבא , האופטימיים , החנונים
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות ל™OpenG אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על ™OpenG ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)