לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים

The OpenG

מה זה משנה אם אני כאן או במקום אחר, אם אני תמיד יודע להוציא מזה את הטוב ביותר?

Avatarכינוי:  ™OpenG

בן: 34

תמונה



פרטים נוספים:  אודות הבלוג


מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    נובמבר 2007    >>
אבגדהוש
    123
45678910
11121314151617
18192021222324
252627282930 

 
הבלוג חבר בטבעות:
 
11/2007

פוסט סתמי


ממעלליי?

 

קיבלתי חזרה את העבודות בית באלגברה. משהו שנראה כמו סלסול מסוגנן מאוד היה מקושקש עליהן, ובפנים הכל היה וי. הזוי קצת. לא נורא.

 

קיבלתי חזרה את העבודה שהגשתי בחדו"א. בדקו מתוך 6 תרגילים שניים. שניהם הסתיימו ב"ההוכחה איננה נכונה."

 

סאדו התקשרה אליי, בטענה שהיא התגעגעה לדבר עם "גברררר, עם קול של בס".

מי שרוצה למסור ד"ש חם לסאדו - בתגובות. אני כבר מסרתי

 

פתרתי למיכאל את מתנט 3.

 

קיבלתי קריזה על האידיוטים ששומרים מקומות בהרצאות.

 

קיבלתי קריזה על האידיוטים ששומרים מקומות בהרצאות עם פקק של עט.

 

פתרתי למיכאל את מתנט 4.

 

כתבתי חיבור בנושא חדו"א. להלן:

חדו"א

זה מציק

ומעצבן

זה לקחת את הסינית שאתה יודע

ולתרגם אותה למצרית עתיקה

כדי שגם אתה לא תדע אותה יותר

ואז תרוץ להרצאות של קופרמן [שם משפחה בבלוג - רק כי קופרמן אי אפשר לא להזכיר]

ולא יהיה מקום

כי מישהו שמר מקומות עם פקק של עט.

 

מיכאל התקשר. הוא צריך עזרה במתנט 5.

 

תכנתתי תוכנה שמחשבת למתכנת כושל בשם "מושון" כמה הוא מרוויח ממסחר במניות מטופש. אם ביקרתם פה בין 1 וחצי ל4 בערך - הייתם רואים אותה. הייתם בורחים ☺

 

התלוננתי על הקטע הזה בהרצאות בחדו"א [לא הזה עם הפקקים של העטים] - כל הזמן אותה בדיחה מפגרת!!!

"[במבטא קופרמני כבד] - איך מתמטיקאי תופס אריה במדבר??"

253 פעמים הוא סיפר אותה כבר!!!

בסדר!!! הבנו!!! הוא לוקח את המדבר, חוצה אותו לחצי, ואז הוא יודע באיזה חצי האריה!! ואז הוא חוצה את החצי הזה וגם אז אותו דבר עד שבסוף האריה נשאר עומד על רגל אחת [בהתחשב בזה שאני בספק אם קופרמן זוכר איך לעמוד על שתיהן - מצבו טוב יחסית].

ואז כשנגמרת ההרצאה, חוזרים הבייתה למתנט.

פתרון הבעיה: חוש הומור!!!!!!!!!!

 

ואז מתפלאים שיש לי טענות. ☺

 

היה היום "פורום חשמל", שזה אם יש לנו שאלות וטענות אז שיהיה למי לפנות [ז"א בחרנו נציג סמסטר]

"תעשייה וניהול עשו מסיבה ואי אפשר היה לנשום שם, אז החלטנו להיות קצת יותר צנועים"

 

"אגב, שבוע הבא יש מסיבה לחשמל, מדעי המחשב וארכיטקטורה, אתם יודעים מה זה אומר..."

"שיש בנות!"

 

אגב הפקצות של "תבייייייאוווווווו לייייייי פרווווווו 23$%^^" לא נמאס להן עדיין, והתחרויות על הדבר הזה נהיות יותר ויותר הזויות...

פעם זה היה "מי שמגיב ראשון"

אז זה הפך ל"מי שמגיב הכי יפה"

אז נהיו טבעות שרשרת שמעבירים לאחד והוא מעביר לזה שאחריו, אז מישהי הגיבה בבלוג ששייך לטבעת כזו שאם כל מי שבטבעת יגיב אצלה בבלוג, היא תהיה מוכנה להעביר את הפרו.

חרא של אזרחית, בכללי, אבל חכו -

הטמטום הוא, שלאחרונה נכנסתי לבלוג של ישראבלוג [מספר 5] והם מסרו שהפרו יהיה לכולם עוד שבוע.

והמפגרות ההן עדיין מקפיצות את ה"בבקשהההה תנווווווווו לייייייי פרווווווו ^%&&!!!!!!!11111"

 

מחרתיים יהיה תאריך לטסט.

 

מה שכן - הורדתי קצת מוזיקה.

ואני מרוצה ממנה ☺

 

אז מחר חדו"א ב10 בבוקר, צריך גם לישון מתישהו...

אז אני הולך לטייל.

נכתב על ידי ™OpenG , 29/11/2007 00:43  
9 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של זאת עם התלתלים והחיוך ב-1/12/2007 18:57
 



And If You're Walkin' Through Hell And High Water, Please Don't Do It Alone


היינו אצל עומר היום

מסתבר שהייתה רעידת אדמה! מי הרגיש?!

חזרתי ומצאתי את זה בכותרת בYNET עם 950 תגובות, לחצי מהטוקבקיסטים הייתה רעידת אדמה "כשהם היו במיטה עם חברה שלהם"... צירוף מקרים מעניין - כל הטוקבקיסטים של YNET נמצאים במיטה עם חברה שלהם בחצות של שישי בערב.

הממ... דווקא דיי הגיוני.

לא משנה! לא הפואנטה!

הפואנטה!

 

בילינו ערב אצל עומר שהכיל 3 גיטרות ומספר לא קונבנציונלי של פסיכופתים

אבל גם זו לא הפואנטה!

אני לא מתכוון להתחיל לחפור על כל הטרומבונים שבתוך המגדלי שמירה בבה"ד 16 ☺

 

קצת אחרי

לפני חצי שעה בערך יצאנו, כמובן שאני לקחתי את הזבל בזמן שדניאל ולואי מיהרו למונית [המונית יכולה לחכות!!! אתם משלמים לה מספיק בשביל זה!! אהמ "אמות"... ☺] חיפשנו פח מאחורי הבית של עומר, אך מה שהובטח להיות פח, התברר כזוג בלוני גז! אבוי!

בכל מקרה מצאתי פח, בעוד דולב דמיין אחד, והתפצלנו איש לדרכו.

 

המשכתי במורד רחוב שקר כלשהו, ולפתע ראיתי אוטו חונה באלכסון כבד עם אורות דולקים, ושלט מאחור - נהג/ת חדש/ה. "זו בטח נהגת..."

ואכן זו הייתה נהגת. נראיתה דיי טוב בשביל הרקורד. העיניים שלה היו עצומות. חשבתי שראיתי מישהו במושב ליד אבל הסתבר שלא.

העפתי מבט.

הקפתי את החלק הקדמי של האוטו - אולי היא ערה והיא תעיף מבט?

נאדה.

דפקתי קצת על החלון.

דפקתי עוד קצת על החלון.

ה"נהגת" התנערה והביטה בי.

עשיתי בתיאום מרהיב של הזזות שפתיים וידיים איזושהי קומבינציה של "הכל בסדר?!"

היא חייכה בעייפות, והנהנה.

יש. היא חיה. תודה אלוהים, חסכת לי שיחה שרק אתה יודע למי...

 

המשכתי את הדרך שלי.

והרהרתי בזה קצת.

ותכלס, כל אחד אחר שהיה עובר שם יכול היה לעשות 1001 דברים אחרים שאני בחרתי לא לעשות.

עזבו כל אחד אחר - אני הייתי יכול לעשות 1001 דברים כאלה.

יכול להיות שבמקום לחרטש לכם במוח הייתי עכשיו נוהג בטויוטה לבנה אוטומטית עם שלט נהג/ת חדש/ה לאחר שזרקתי בחורה ישנונית וחסרת אונים על אמצע הכביש. במקרה הטוב.

אבל - בסופו של דבר, כולנו אנשים עייפים קצת שמתרוצצים ברחוב שקר כלשהו ב5 בבוקר.

ואם זה המצב - למה לנו לדפוק אחד את השני/ה.

כולנו באותה סירה, וכמה שיותר חותרים - יותר קל לנווט בים. אולי לאחד מהם גם יש מצפן אז בכלל.

וזה לא רק אנשי 5 בבוקר של רחוב שקר כלשהו,

זה גם אנשי 8 בבוקר של רחוב שקר כלשהו,

זה גם סטודנטי 6 בערב של הטכניון,

זה גם עתודאי RD&D שמשחקים בגרזני עץ ליד הבריכה שלא נותנים רפרנסים כי הם מניאקים,

זה גם כל תושבי איזורי חיוג 02-06 כולל,

זה גם כולנו כעם,

כולנו כאזרחים,

כולנו כבני אדם.

כולנו מחוברים.

ואנחנו צריכים לתמוך אחד בשני. וזה בדיוק הזמן.

בדיוק עכשיו, כשכל יום מופיעה עוד 37635 כותרות על אונס ועוד 52456 על רצח, [ועוד אחת על חזיז במגרש כדורסל, בני זונות] אנחנו צריכים לגבות אחד את השני.

וכל רגע שאנחנו חולמים לנו בהרהורים שלנו - יכול להיות שפספסנו צ'אנס לעזור לעוד מישהו.

ולכו תדעו איזה אנשים כלולים בקבוצת 5 בבוקר של רחוב שקר כלשהו.

 

בסופו של דבר הגעתי לצומת של רחוב שקר כלשהו עם רחוב אקראי אחר. העפתי מבט לאחור.

האוטו שלה עדיין היה באותו מקום באותו מצב. אורות דולקים ושיט.

עכשיו זה הקטע של "טוב אתה יודע שהיא חיה, אתה יודע שהערת אותה, אם ילך המצבר זה לא אסון, קר לי והשפתיים יבשות, בוא נמשיך ללכת"

"ואולי...?"

 

הסתובבתי, התחלתי לחזור. לא כי ציפיתי לשיחת נפש מעמיקה עם ההיא או שהיו לי כוונות נסתרות

כי באמת חששתי שעלול לקרות משהו.

בערך בחצי הדרך היא הצליחה לצאת מהחור שהיא הייתה בו ונסעה.

היא חלפה על פניי ולא זהתה אותי כמי שהעיר אותה.

סתם עוד עובר אורח של 5 בבוקר של רחוב שקר כלשהו.

ועם זאת - אנחנו גם בני אדם.

 

הוי, תהיות מהסוג הזה, כמה זמן לא היו לי כאלו.

 

בוקר טוב

ושבת שלום.

 

And I'm gone through Hell and High Water

,Washed away with the tide

,I can lose a damn war all by myself

.if you were on the other side

,So, in the morning when the rooster crows

back your bags and get ready to go

If you're walkin' through hell and high water

 ...please don't do it alone

[Black Stone Cherry - Hell And High Water]

 

"היה אצלינו ברד בבראודה, יעני ברד ממש, כדורי פינג פונג, אז ספיר עמד בדלת ומישהו דחף אותו החוצה, שמענו מבחוץ "אח, איה, אח..."" לואי

נכתב על ידי ™OpenG , 24/11/2007 05:26  
16 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   1 הפניות לכאן   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של זאת עם התלתלים והחיוך ב-26/11/2007 16:28
 



"עתודאי?" "לא..." "לא נורא!"


המממ נכנסתי לפה למסך של העדכון אחרי הצהריים ומסתבר שישראבלוג זרקו את הקטע של לשלם בשביל לקבל אופציות ליצור זבל [מה שהם קראו לו "מנוי פרו"], אלא נותנים זבל בחינם [וכמובן עם פרסומות]...

עכשיו הם החליטו לעשות קטע בו הם מתחילים עם לתת את זה לאט, כלומר לתת למי שיש לו כבר כי הוא שילם להעביר אחד למישהו אחד, וההוא יכול להעביר לעוד אחד וכו'

 

3 דקות אחרי - כל הפרחות והפקאצות בנות ה15 בישראבלוג הכינו פוסטים כאלה:

"

~@%^&#@!*& תנו לי פרווו כי אניייי כזאתתייייי מותתקקקקק #$@^%*&%$*$%~!~~

 

הייייי!!!@@!!!!@1112!!! אניייי רוצההההה פרווווו!!! מי שתורם לי יקבללללל בתחחחחתתתתת!!!!

 

"

ראיתי אחת שהקפיצה אותו 89754 ב5 אחה"צ, ב9 בערב ראיתי אותה שוב...

 

עכשיו יותר גרוע הם אלו שאיכשהו השיגו פרו!

הבלוג שלהם נראה ככה:

"

@%$&^%@$^ מאמושששש ישששש לייי פרווו!!!!! $#&%^~~~^)*

 

יאאאיייייי #@$% יש לי #@$%^ פרו #$@%^ מי שיגיב תגובה הכי יפה/מס' 89572/בשעה ? בדיוק/שתגיד לי בדיוק כמה אני פקאצה, @#%^#@, יקבל אותו!!!@@!!!!111!!!!

"

 

ומיד!

גל של תגובות כמו

יאאאאא פלייזזזזז תניייי ליייייי

אווייייי איזה מוווותקקקקק תנייי ליייי

אווו איזה בלוגגגג יפההההה תנניייייי לייייי!!

אל תתתתנייייי להההה מפגרתתתתת תניייי לייי!

 

ואף אחת מהתגובות האלה לא באמת ניסתה להראות הכי יפה! חשבתי לנסות לצייר חתול אבל נמאס לי בזנב

הרבה הבנת הנקרא בישראבלוג.

 

מדברים על הבנת הנקרא - כנראה שכל הפרחות דילגו על השורה

שאומרת שכולם יקבלו את זה בסופו של דבר גם ככה...

 

אז או שזה טמטום

או שזו פשוט פרוסטטה לוחצת לכתוב פוסט כמתואר למעלה

או שכולנו חיים בתוך פרוסטטה אחת גדולה...

 

המסקנה - אלללל תהיו פרחותתתת בנות 14 [עמדתי למתוח את ה4 אבל פרחות בגיל כזה כבר אין] שעושותתתתת פוסטטטטיייםםםם מושתנים.

 

לצורך רפרנס: הגדרת הפקצה על פי ויקיפדיה ☺

 

ולתוספת קלה: חוויה בהרצאה במחשבים:

המרצה מדליק את המקרן, פותח את הפאוורפוינט עם המצגת המתסכלת והמשעממת שלו

ולפתע:

 

 

המרצה מנסה Ctrl+Alt+Del בשביל לסגור את התהליך, ושוב זה קופץ! הפעם עם 3:44 דקות!

 

מי שלא מכיר - זבל!!!

ההודעה המתסכלת הזאת קופצת כל פעם אחרי שעושים liveupdate למחשב ואם אומרים לו Later אחרי דקה הוא כבר קופץ עוד פעם, עם 5 דקות חדשות!!

 

דברים כאלה הם מה שעושים את הפקולטה למדעי המחשב לכל כך לא אפקטיבית - במקום להתעסק בזבל - תפטרו אותנו מהדבר הזה כבר!!!!

 

יום טוב ילדים

נכתב על ידי ™OpenG , 20/11/2007 00:53  
14 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של - Forever young - ב-23/11/2007 17:06
 



"ושלא נבייש את הפירמה"...


מחר טסט פנימי.

הפ.

 

הבטחתי למנחם לא לרטוט מרוב התרגשות.

הפ.

 

האף שלי הפך למצבור נזלת בלתי נדלה והשפתיים שלי נראות כאילו הן יצאו מסרט של חניבעל.

הפ.

 

ג'ק ניקולסון גרועעע... ולא רק בגלל שהוא אוהד את הלייקרס... ☺

...

הפ.

 

ועם זאת פישלנתי בשיעור היום... לא נורא ☺

...

...

הפ.

 

ולמרבה ההפתעה - יש לי שיעורים.

הפ.

 

יום טוב ☺

 

...

 

הפ...

נכתב על ידי ™OpenG , 15/11/2007 17:23  
10 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של kaFkaFiM ב-19/11/2007 20:11
 



Restless Nights


זה כבר כמה לילות שאני לא ישן כמו בנאדם

 

לילה אחד אני לא נרדם עד 4 בבוקר

לילה אחר יש לי חלום הזוי ומוזר שאני אפילו לא זוכר

עוד לילה אני חולם משהו הזוי ומוזר עוד יותר, מפרש אותו ומגלה שאני כבר יודע את המסר, כנראה נגמר לי הסטוק של מסרים הזויים להעביר בדרכים משונות ☺

ובשאר הלילות - חלומות הזויים לגמרי שאני פשוט פוקח את העיניים ומתעורר ולו כדי לצאת מהם.

 

זה ככה מתחילת החודש בערך...

 

למה לא עידכנתי עד עכשיו?

פשוט לא היה מה...

 

הכי הרבה שיש לי לספר זה על התרגיל בית האחרון בפיזיקה! הו כן, עד כדי כך

נתנו אותו לפני שבועיים בנושא וקטורים [שמישהו אקראי לא ממש למד בתיכון, לא כי לא למדו, אלא כי יש בחירה בבגרות]

זה היה אחרי תרגול בנושא שנועד להזכיר למישהו מאיפה הוא בא

לא עזר הרבה

במשך שעתיים מצאתי את עצמי מחפש את ההבדל בין הנקודה של הכפל לX של הכפל במקרה של וקטורים [מי שעדיין מחפש - מכפלה סקלרית ומכפלה וקטורית], ואז גם הייתי צריך להבין מה זה אומר

ואז גם להבין מה מה שהם אומרים נותן לי

ואז גם לשבת ולפתור את מה שצריך

להגיע למצב שאני יודע וקטורים ברמה של 25 יחידות בגרות [ye right]

ולהגיע היום לתרגול שממשיך את הנושא ומראה את מה שחיפשתי 3 שעות באינטרנט - ברבע שעה...

 

לכל מי שאין לו מושג מה זה היה בפסקה האחרונה - מלוא התנצלויותיי.

 

מה כן הצלחתי לעשות?

נזק ☺

 

אולי השבוע טסט פנימי בשעה טובה

 

אולי גם מנחם יפסיק לקרוא לי ולעומר צמד חמד ☺

 

אבל יהיה בסדר ☺

 

ליל"ט

נכתב על ידי ™OpenG , 13/11/2007 00:28  
2 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של kaFkaFiM ב-14/11/2007 15:09
 





20,960
הבלוג משוייך לקטגוריות: צבא , האופטימיים , החנונים
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות ל™OpenG אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על ™OpenG ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)