לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים

The OpenG

מה זה משנה אם אני כאן או במקום אחר, אם אני תמיד יודע להוציא מזה את הטוב ביותר?

Avatarכינוי:  ™OpenG

בן: 34

תמונה



פרטים נוספים:  אודות הבלוג


מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    יולי 2006    >>
אבגדהוש
      1
2345678
9101112131415
16171819202122
23242526272829
3031     

 
הבלוג חבר בטבעות:
 
7/2006

הרבה מטען לפרוק. בהרבה משמעויות.



לפוסט זה משמעות עצומה וכבדה בכל הקשור לגישה שלי לחיים. יש לציין שהכתוב העיקרי נמצא החל מהמילים "ועכשיו הגענו לחלק האמנותי".

ENJOY


 

לא עדכנתי מאז שנסעתי לת"א. אני עומד להמשיך מהנקודה שהייתי בה פעם קודמת. אני רק אומר שאני בריא ושלם. ואפילו מרוצה. עכשיו אני עומד לחפור חפירה שכמוה הבלוג הזה עוד לא ידע. והנה תיאור הרפתקאותיי ב4 הימים האחרונים בפירוט, כמו שאני אוהב. ספק אם יהיה לכם כוח לקרוא הכל. אתם לא חייבים, אבל ל אם תרצו לדעת מאיפה אני כותב אני מניח שתיאלצו לקרוא לפחות את יום שני. אני לא כותב בשבילכם אלא בשבילי. כל פיסקה זה יום אחר.

 

ביום רביעי שעבר מזה כבר נסענו לחוף בית ינאי עם המשפחה. החוף הזה הכי טוב בארץ. שקט, כמעט נקי, ואפשר לשכב במים כמו ג'מוסים ולהנות מהגלים. נשרפתי בצורה מטורפת בכתפיים. מי שמכיר היה הרבה מה לשרוף.

ביום חמישי אחרי יום נוסף מלא בחוסר מעש נסענו בערב לת"א. בביקורים הקצרים שהיו לי בעבר בעיר לא שמתי לב לגודל שלה. היא נראתה לי כמו רצף עירוני גדול פי 4 מחיפה והקריות. אבל מי שם על גיאוגרפיה...

התארחנו באותו ערב אצל דודים שלי. היה נחמד לראות אותם שוב, אפילו שבמשפחה המגובשת שלי כולנו אוהבים זה את זה.

מבחוץ.

אחרי זה אני, רן, אבאמא ודודתי היקרה אסתי (שרן מפחד ממנה כי היא תמיד נותנת לו נשיקות) נסענו לקנות לחמניות בעוד שעומר ודודי אורי (שהוא אח של אבא) נסעו להכין את הדירה של נועה.

נועה, מיה ואירית הן הבנות של אורי ואסתי, סתם חשבתי שכדאי שתדעו לצורך העניין, ואורי הוא אח של אבא שלי, וזה הקשר.

נועה בת 30 בערך, מיה בת 20 ומשהו, ובינה לבין אירית יש הפרש דומה לזה ביני לבין עומר, ואירית משתחררת מצה"ל עוד 16 יום. ברכות.

לנועה, שגרה לבד, יש דירה ענקית בקומה שלישית. כ-6 חדרים, כולל שירותים ולא כולל פרוזדור, כך שלא היה חסר מקום. נועה מאוד נחמדה (ורווקה לכל בעלי העניין). תמיד מאז הילדות הסתכלתי עליה כדמות בוגרת עם המון הומור.

גם הדירה יפה, אבל לא הייתי רוצה לגור בכזאת לבד. לא הטעם שלי.

התוכנית הייתה להשאר בדירה של נועה בלילה של יום חמישי, ובלילה של יום ראשון. ביניהם לשהות במלון ויום שני להתלבט אם לחזור לקרייה או ל

 

למחרת (שישי) עשינו את הסיור שתמיד עושים כשבאים לת"א. לשוק הכרמל ונחלת בנימין, ולים. קניתי חולצה חדשה שמתארת כמה אני ביישן, אבל הפעם בלבן כדי הכביסה המקצועית של אמי היקרה לא תעשה אותה ורודה כמו הקודמת. והיא גם יפה בלבן. עומר קנה סט שח סוף סוף, ואספקה אדירה של ענבים ובייגלה ירושלמי (?!?!?!). אחרי זה הלכנו למלון שבו נהיה ליומיים הקרובים. אחה"צ הלכנו לים, שנמצא 100 מטר מהמלון בלי אבא (שהלך לבקר את סבא, ולא, זה לא כמו הבדיחה של אורה שמשתינה מאחורה) ועם דודה שלומית (שימו לב: לא אסתי, שלומית, אחות של אמא).

שלומית בת 30 בערך, ויצאה מקיבוץ גבע בלי גרוש על התחת. היא מתעסקת בעבודות מזדמנות, היא בזבזנית, אבל היא הדודה הכי טובה בעולם. הרגשתי כאילו היא יכולה לשבת באחד הערבים שאני מבלה בהם ואני ארגיש כאילו היא "אחת משלנו". קולית עד הסוף. צולע הביטוי במרכאות, הא?

אז סיירנו לנו בים, אחרי שראינו שהים מאוד מאוד סוער היא הזמינה אותנו אליה לגג. בדרך תיאמתי פגישה ארוכה מאוד עם דניאל, שאורכה מזכיר את אורך יום הלימודים של עומר (כשהוא עוד למד החמור). 10 דקות - רבע שעה. ☺

יותר טוב מכלום.

אחרי זה הלכתי לבית של שלומית שהיה לא רחוק.

עכשיו הבית של שלומית, מוזנח ככל שהיה, הוא בית שדווקא כן הייתי רוצה לגור בו אם הייתי לבד.

שלומית גרה על מה שנראה כמו קוטג' קטן שבנו על גג של בניין. שלושה חדרים ומרפסת גג בגודל של הרחבה שלי. בתוך יש את הדברים הבסיסיים שזה שירותים, מטבח, וחדר שינה, ובונוסים כמו מערכת סטריאו עם רמקולים ענקיים. מהמרפסת יש אחלה נוף, ועליה יש עציצים מהבעלים הקודם. דירה פיצוץ עם המון פוטנציאל.

ישבנו לנו והרצנו קטעים. חזרנו למלון אח"כ להתקלח ושיט ואז הלכנו לארוחת ערב אצל אורי (זה האח של אבא), ואסתי (לא שלומית, אסתי. הבנתם את הארכיטקטורה?).

האוכל, בכל הכנות, לא היה הטעם שלי, אבל לא היה נורא בשבילי בצורה קיצונית. במהלך העסק אני ועומר ארגנו לעצמנו "יציאה" עם מישהי מאוד אקראית עם חבר מאוד נחמד. לצורך העניין ההורים שלה ואנחנו קוראים לה שונית, אבל ההורים עשו את זה רשמי, אנחנו סתם זורמים עם זה.

שונית היא אדם שאני מאוד מעריך. יש לה ערכים רבים והיא יודעת להיות שם בשבילי כשצריך. אולי חלק היה מגדיר אותה בצורה שונה, אבל היא אדם שבהחלט נעים לי להיות איתו.

אז נסענו שלושתינו לטיילת ליד הים. נסענו על אבא שלי, שמוכן להקריב בערך את כל העולם כדי שתהיה לנו חברה טובה.

שיתפנו אנחנו אותה ואת עצמינו בקורותינו בזמן האחרון ולפניו. כלומר מהחטיבה, לפני שעוד הכרנו. גם היא שיתפה אותנו בקורותיה השונות והמשונות. אנחנו יותר מטורפים יההההה ☺.

בדרך ראינו את רותם, יריב (מהכיתה שלי), גיא (מהכיתה של שונית) ודניאל (הזכר מהכיתה של דניאל הבת (לא נעים לכתוב נקבה נכון?)). חזרנו למלון ב4 בבוקר בערך.

 

למחרת (שבת) קמנו ב9 בבוקר (@#$%@&^#) לארוחת בוקר של המלון. אח"כ הלכנו לישון.

ב4 אחה"צ הלכנו כולנו לשלומית (לא אסתי, שלומית) לעשות על האש על הגג. היה ממש נחמד. ריכלנו בלי הפסקה, אכלנו בכמויות ושמענו דיסק עתיק כל הזמן.

אח"כ ב11 יצאנו עם שלומית אני ועומר ונתנו לה להוביל אותנו למקום נחמד לא זוכר כבר איפה. היה בר, והיה שולחן פול.

הזמנתי בירה וטעמתי גינס (שזה יורד לאט בגרון אז זה מאוד משביע לפי המומחה שלנו (שזה עומר(שהזמין גם טקילה))). אחרי זה שיחקנו שני משחקי פול עם שלומית. עומר היה שחקן ואני ושלומית עשינו תורות משלנו. היה ממש נחמד.

אחרי זה ליווינו את שלומית לגג שלה והלכנו לטיילת. לא היה לנו כוח אז עצרנו בKFC. הלכנו לחדר, ראינו סרט והלכנו לישון.

 

אתמול (ראשון) ארזנו, עזבנו את המלון הלכנו לעזריאלי. משם הלכנו שוב לדירה של נועה והתנחלנו שם עד למחרת. ראינו טלוויזיה. בקושי זכרתי איך קוראים לי (וזה לא מהבירה כולרות) אז לא היה לי כוח להזיז אצבע. הלכתי לישון מוקדם. אבא שלי לא היה איתנו, הוא נסע לחיפה לעבוד. אבא שלי עובד בבתי זיקוק במחלקת שכר, וצריך אותו כדי לשלם לעובדים. אתמול היה 30 ביולי אז מן הסתם.... הוא נשאר לישון בבית. הלוואי עליי. מתתי הבייתה כבר!!!

 

היום (שני) קמתי ב8 או משהו... סידרנו את הדירה של נועה, השארנו מכתב תודה ובונבוניירה כמתנה, נעלנו ועזבנו.

בתי זיקוק ארגנו יום הוקרה לעובדים שעבדו בזמן המלחמה (גם יום אחד נחשב ☺) בפארק שפיים. המקום הזה ממש ממש מחורבן יחסית לפארק מים. למזלי הרב הכל היה בחינם (עם תלושים אז אל תקראו לי פראייר) אז איכשהו השתלם. באמת אין לי זין להשוות בין פארקי מים מטומטמים. לכבוד ההפסקת אש החלטנו לחזור הבייתה (זהו אתם יכולים להפסיק לקרוא עכשיו). פרקתי את המזוודה, ועכשיו אני פורק את מה שעובר לי בראש. כלומר אני עומד להתחיל.

 

כן, שמעתם נכון.

 

לפני שאני אתחיל אני אעשה גרסה מקוצרת לעצלנים מביניכם:

נסענו לת"א, נשארנו 4 ימים במלון ואצל בת דודה, יום שני היינו בשפיים וחזרנו הבייתה, לקריית חיים.

אחרי זה אני רוצה לראות מי יקרא לי שמוק. מי לא בעצם? נתתי לכם לאכול חרא ולקרוא חפירה רצינית ולא טרחתי לספר על גרסא מקוצרת. טוב נו לא נורא. אני מניח שאתם שמחים שקראתם ולא הפסדתם רגע מחיי.

אין לכם מושג כמה הייתי רוצה לצחוק עליכם עכשיו אם לא הייתי כל כך נחמד.

 

מצד שני מי אמר שאני נחמד?

 

ועכשיו הגענו לחלק האמנותי. (כן טפשים זה פה)

 

בימים האחרונים באמת נתקלתי בדחף מטורף להגיד משהו. משהו חשוב ויוצא דופן. משהו אחד שבאמת מייצג את מה שעובר לי בראש. כשהוא פועל.

 

לאחרונה שמתי לב שאנשים מסתכלים עליי באור שונה. יש לי צורת הבעה והתנהגות ייחודית. זה לא התנהגות וזה לא הבעה.

זוהי הגישה שלי לחיים.

 

זה התחיל אצלי בערך מכיתה ו'. באימון כדורסל, למרבה ההפתעה. אני לא אפרט. אני פשוט הבנתי שעדיף לי לנצל את החיים האלה בשביל לצחוק. לצחוק זה דבר משחרר, דבר כיף, דבר שמבטא אותי בצורה שאני לא יודע להסביר.

אז בסוף השנה, החלטתי לממש את העניין. אני רוצה לצחוק על החיים, וכמה שיותר.

אז ככה הגעתי לחטיבה. ילד קטן, ביישן, וגבוה, שלא מפסיק לצחוק.

אבל העניין עוד לא היה שלם. ייקח לי עוד הרבה זמן והתבוננות כדי להשלים את מה שחסר.

בכתה ז' מימשתי את העניין לא בצורה שבאמת הביאה לי הנאה מלאה מהעניין. הסיבה היא, שצחקתי. אבל על חשבון אחרים. והבנתי את זה, מסתבר, מאוחר מאוד. מה שכן, ידעתי לבקש סליחה וללמוד מהטעויות. המבין יבין.

בכל מקרה, ככה בפעם הראשונה בחיים שלי היה לי חבר טוב. ביסודי מעולם לא היה לי חבר קרוב באמת. זאת הייתה הרגשה חדשה ושונה בשבילי. אני הבנתי שבמקום לצחוק על חשבון אחרים, אני צריך לצחוק יחד איתם.

זה כמו שאני אצחק על משהו יחד עם מישהו. אנחנו נצחק הרבה יותר זמן ממה שהייתי צוחק לבד. צחוק של מישהו נוסף מדרבן את הסובבים לצחוק גם הם. כך שאם אני צוחק, אז גם החבר שלי יצחק, וכשהוא יצחק, גם אני אצחק. ככה אנחנו נצחק עד שימאס. אז הפקתי את הלקחים לשנה הבאה.

מכאן המשכתי להיות בקשר עם החבר, שהוא עידו, והתחברתי גם לבן במהלך כתה ח'. היינו חברים ממש טובים. אבל אי הפנמה של לקחים מכיתה ז' גרמה לי נזק. אז הייתי ברוגז עם בן לקצת זמן. פעם אחת. השלמנו תוך זמן קצר, בטיול השנתי של ט'. היום אני מרגיש שהתרחקתי מהם. אולי כי כבר הרבה זמן לא יצא לי לצאת איתם. ואולי זה כי הם מעבירים קשר בדרך הקלאסית. כולם יודעים הכל ורק עופר יודע 10 דקות לפני. היא עובדת בהרבה מקומות מסתבר. אבל אני לא פה בשביל לקטר.

למדתי את הלקחים והמשכנו הלאה. בסוף כיתה י' אני הבנתי שאם רק אני אהנה מהחיים שלי, אז איך אני אהנה מהם?

הבנתי שאני צריך להפיח את הגישה הזאת בעוד אנשים. לא רק בחברים הקרובים, אלא בכל הסביבה שלי. כמובן שהנחתי שלא כל אחד ינצל את זה לטובת הכלל. ערסים למיניהם היו רוצים שאני אתקע להם בגרון ואצחק רק בשבילם, ומטומטמות למיניהן יצחקו עליי מהצד.

החלטתי לבחור למי בדיוק זה מגיע. למדתי לדעת לפי הפנים. והאופי.

מכאן זה מסביר כמה דברים שקרו ואנשים שפגשתי והכרתי בשנה האחרונה. החלטתי שלכל מי שיודע לתת ולתרום, שיודע לכבד, שיש לו ערכים, ובעיקר שיודע לאהוב, הוא אדם כלבבי. כן, אלו מחמאות. לטעמי, לאנשים כאלה מגיע לקבל את כל מה שאני יכול לתת.

אבל כמו שיש אנשים שמגיע להם, יש אנשים שלא מגיע להם כלום.

אני מדבר על אנשים שאין להם חום או רגש, אנשים בלי התחשבות, אנשים שסגורים לצרכים של עצמם או של החֶברה שלהם, אנשים שרוצים לגרום נזק ולהנות בשביל עצמם. אנשים שחושבים שכוח זה הפתרון להכל.

אנשים כאלה הם לא אנשים שאני מסמפט. וכן, אני מזהה אותם. מקילומטרים.

העיקר של הגישה הזאת, שכולם מתייחסים אליה כאל דבר חריג כל כך, הוא זה:

לצחוק זה הדבר החשוב ביותר. חיים ללא צחוק הם לא חיים מלאים.

אני כאדם מרגיש, שאדם שצוחק איתי, או ממני, נהיה באיזשהו מובן חלק ממני, מתחבר אליי ואל הגישה שלי. אני לא זה שהמציא את הצחוק, אבל אני זה שמנסה להוציא אותו מהבור שנקרא הגרון. וכמה שיותר נוציא, כך יותר טוב.

 

כשאני שומע משפטים כמו "כולכם נראים מיואשים [מכוון לאנשים אחרים], חוץ ממך [מכוון אליי]", או "עופר, יש לך שמחת חיים" או "עופר, גם כשנקיים יחסי מין אתה תצחק? (כן נשאלתי את השאלה הזאת. ועוד ממישהי. הייתם מאמינים?)" אין לי מה להגיב חוץ מלהסכים. אני רוצה לצחוק, ואני רוצה שיצחקו איתי.

זה למשל, המטרה של הלחצנים בצד. הלחצנים בצד הם בדיחות שלי, על כל מיני שטויות. אולי את חלקכם זה הצחיק, אולי לא. המטרה הייתה להצחיק כדי שתכנסו לעולם שלי. תהיו חלק ממני בזמן שאתם קוראים את הגיגיו של בן אדם שרוצה רק לצחוק.

אולי זה נשמע אנוכי, אולי זה נשמע כאילו אני מצחיק את כולכם כדי להשתלט על העולם או משהו, אבל תנסו. אתם תראו בדיוק איך זה מרגיש. ואתם לא תוכלו להפסיק אם אתם תצליחו.

 

עכשיו, אחרי הנאום הזה, נותר לי עוד דבר אחד להגיד.

 

העיקר הבריאות.

נכתב על ידי ™OpenG , 31/7/2006 18:48  
11 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של ™OpenG ב-2/6/2011 01:35
 



רגיעה זה טוב


כבר עבר זמן מאז שעדכנתי... מתוך עצלנות אני מניח

ביום חמישי שעבר, אחרי 4 לילות בגבע נסענו לאילת, יחד עם עוד חצי עולם ואחותו. פקק של 3 ק"מ לא הולך ברגל.

אילת הפעם הרגישה מאוסה, כבר הייתי בה יותר מדי פעמים בשביל באמת להנות ממנה. אז קניתי שתי גופיות חדשות ובגד ים חדש כי הקודם נקרע לי (ואל תשאלו איך ואיפה), והיינו במלון קלאב אין.

הדבר היחיד שהיה טוב במלון הזה היה המגרש כדורסל. ואני לא מגזים.

 

אז חזרנו לכאן, לגבע. ואנחנו משקיפים על הקריות דרך משקפת שנקראת טלויזיה. אבא שלי ביקר את סבא שלי היום שבבית חולים בחיפה. הוא גם עבר בבית, שעדיין עומד על תילו. זה מאוד נחמד לדעת את זה.

 

מי שמתעניין סבא שלי בבית חולים בגלל שלפני כמה חודשים הוא עבר אירוע מוחי (בערך מתי שאריאל שרון קיבל את האירוע שלו, רק שסבא שלי התאושש, חוץ מהזכרון לטווח הקצר). אז לפני כמה שבועות הוא עבר עוד אירוע. סיפור ארוך.

 

אני באמת מרגיש בסדר בגבע, הבריכה כאן היא הבריכה הכי טובה ששחיתי בה בחיים שלי, בעיקר בהתחשב בעובדה שהיא מאוד מרווחת, והיא נועדה ליישוב מאוד קטן. תחשבו על הבריכת שחייה של חוף כאן, הזאת בלי המגלשות, אבל גדולה פי 4 ועמוקה פי 2. כפי שאמרו חכמינו, משהו בנזונה.

 

מה שכן בן דוד שלי מציק, יחד עם רן הוא גם מזיק... אז אני מאוד מתגעגע הבייתה.

יום חמישי כנראה אני נוסע לבת דודה שלי בת"א... סוג של נמאס לי לעבור ממקום למקום.

נכון, נופש זה נחמד אבל אני רוצה הבייתה כבר אחרי שבועיים! דיי! נמאס! מה זה החרא הזה?!

 

 

זהו נמאס לי לקלל. דבר אחד שאני מסתדר איתו זה כמובן האנשים שאני בקשר איתם. מה הייתי עושה בלעדיהם.

 

ולחבר הנפלא שנמרח עליי ללא גבול:

 


זה באבא, הכלב של סבא וסבתא. הוא שאווה, חוץ מזה שהוא עצלן.

הוא לא מסוגל להרים את הרגל ולגרד בצוואר אז הוא בא אליי שאני אגרד לו. ואז הוא לא נותן לי להפסיק.

אבל אני מסתדר, הוא עוד לא חרבן לי על היד אז הכל בסדר.

החלטתי להקדיש לו לחצן בצד, כי אם לתיקיית פורנו ריקה, למשחק צולע, ולבדיחות גרועות על הומואים מגיע, מגיע גם לו.

פעם היה גם את רן אבל העפתי אותו כי הוא עיצבן אותי לפני שני פוסטים.

 

אז אחרי שפרקתי את העול הזה של לחפור בחור הקטן הזה, אני באמת חושב שאני אלך לישון...

לילה טוב

העיקר הבריאות

נכתב על ידי ™OpenG , 26/7/2006 01:23  
8 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של tooor ב-4/8/2006 09:58
 



ברחתי


המצב בקריות ובחיפה לא מזהיר. כמו שכולכם בטח שמתם לב. ביום ראשון זה היה הקש האחרון. אבא שלי הסיע את אמא שלי לבית ספר שבו היא עובדת והאזעקה באה בדיוק שהוא נכנס לאוטו. הוא ראה את הקטיושה נופלת בים, אמא שלי היתה במקלט ואני ועומר למרבה ההפתעה, ישנו.

 

אני נאלץ לתת להוא שבשמיים קרדיט על זה שהוא החליט להשאיר אותי בחיים אפילו שאני שמוק.

 

בכל אופן אבא שלי חזר והעיר אותנו ונמלטתי לחדר של עומר איך שקמתי. מוזר לאיזה כושר קטיושות יכולות להכניס אותי על הבוקר.

 

החלטנו לעזוב את הקריה כדי לשמור על בטחונינו האישי. לכן נסענו לגבע.

תוך כמה שעות ארזנו תיקים. בעיקרון לקחתי בגדים ועוד דברים חשובים לי במקרה והבית יופצץ. אני אמנע מלפרט.

 

גבע זה קיבוץ בצפון הארץ, 13 ק"מ מבית שאן. אמנם הוא בצפון, ובהחלט בטווח ירי של החארות האלה, אבל העניין הוא, שגבע הוא קיבוץ, מיושב בדלילות, מבודד ושכוח אל. מי יבזבז עליו טיל? אנחנו מקווים שהחיזבאללה, עם זה שהם אידיוטים גמורים, לא חושבים להפציץ קיבוץ כמו גבע. או כמו אפיקים לצורך העניין.

 

בגבע גרים סבא וסבתא שלי מצד אמא, סבא שלי נולד כאן ונשאר כאן, וניהל את המפעל של המקום כמה שנים. לקחנו מזרונים כדי שלא יהיה מצב שלא יהיה מקום למישהו לישון, והגענו לכאן בשלום. אני מעדכן מהמחשב של סבתא שלי עכשיו. אנחנו מסתדרים די טוב, אפילו מצויין אשר לומר, ואנחנו די שלווים. יום חמישי נעזוב לאילת, כמו שתכננו גם לפני שהתחיל הברדק. אחרי זה אני מניח שביום ראשון נחזור לקריית חיים ונתמודד עם המצב, שבעזרת השם ישתפר. גם דוד שלי, ניר היה כאן, וחזר לחיפה הערב. אני מקווה שיהיה בסדר.

 

אחרי זה הסתבר שאני לא היחיד שנסע לקיבוץ שכוח אל ליד הגבול הירדני. גם דניאל נסעה עם כל המשפחה לקיבוץ אפיקים. הלוואי עלי משפחה כזאת מאוחדת...

 

אז עשיתי עסק עם אבא שלי שאם אני עוזר לאמא שלי לסיים עבודה מטמטמת על אמנים תורכים (WTF???) הוא נותן לי טרמפ. בסוף הוא הסכים ולקח את אמא שלי ורן לטייל בזמן שאני ירדתי להגיד שלום. אני יכול להגיד שהאמנות התורכית שווה ביקור אצל דניאל. היא אדם שאני מאוד אוהב, ויחסית לזמן שאני מכיר אותה, חלקתי איתה המון.

ייקח לה קצת זמן עד שהיא תחליט לקרוא פה אז רק נותר לי למסור את אהבתי.

♥ (,תאלצו לדמיין סמיילי, ישראבלוג אתר מצויין, מושקע ונטול באגים דפוקים)

 

אז עכשיו אני צופה לי בחדשות בלי פחד וברוגע, אם קורה משהו באיזור קרוב למישהו אני מוודא שכולם עדיין חיים... כמובן שיכול להיות שיגיע גם לפה איכשהו, אבל אני לא רואה סיבה כזאת.

 

אז רק נותר לי לאחל לכם לשמור על עצמכם ועל האחרים, ולשמור על הבריאות, כי היא העיקר.

 

לילה טוב, חלומות פז, וימים נטולי קטיושות.

נכתב על ידי ™OpenG , 17/7/2006 21:28  
2 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של kaFkaFiM ב-24/7/2006 21:07
 



כל הכבוד לצה"ל


יום חמישי של עבודה לא מהעולם הזה, סונג'רנו לצבוע כלים...

בשעה 10 לפתע...

 

רווית: חבר'ה, תשאירו הכל ככה, רק ת'צבע תכניסו שלא יגעו.

אנחנו: למה, מה קרה? עוד לא סיימנו...

רווית: אני יודעת, אבל סוגרים את הבסיס, נפלה קטיושה בנהריה...

אנחנו: אז רגע מה עושים איתנו?

רווית: לכו לאלונה ותגידו לה שתקרא להסעה, רציתי להודות לכם על העזרה שלכם בשלושה ימים אחרונים, בהחלט עזרתם הרבה...

 

ב11 ורבע הגיע האוטובוס לקחת אותנו לבתי  זיקוק או הביתה... כמובן שהדבר קצת הכניס ללחץ...

 

אז עכשיו אנחנו חיים בחור שעלול להיות מופצץ, והדבר היחיד שמעודד אותי זה שאנחנו קומה ראשונה ויש בית גבוה מצפון לנו ככה שיצטרכו חתיכת זווית... אפילו שאני לא אשמח אם השכנים יפגעו ואנחנו ננצל...

 

אבל בלי קשר, מלחמה זה קקי.

 

כשאתם שומעים "נפלה קטיושה 4 קילומטר מפה" זה לא בשורה שעושה לכם טוב יותר על הלב...

 

אני לא יודע כמה אתם מכירים אותי בשביל לשפוט אותי בקשר לזה, אבל אני פאצפיסט. הדבר האחרון שהייתי רוצה זה קטל של חיים. אבל הפעם זה באמת מגיע להם. הם היו כולרות מהתחלה, כשהם התחילו לתקוף ולחטוף חיילים. עכשיו הגיע הזמן שמישהו ייכנס בהם סוף סוף.

 

הקטע הוא שללבנונים זה לא ממש מגיע, עם זה שהחיזבאללה פועלים משם. זה כאילו החיזבאללה זורקים את הקטיושות וישראל מוציאה את תסכוליה הרבים על לבנון. אבל עזבו אני לא מבין בפוליטיקה. כמו שאני מכיר אותי אני טועה ב90% מהפרטים פה...

 

בכל מקרה ביליתי את היומיים האחרונים בלנוח ולשתוק קצת, רן נסע לגבע לסבא וסבתא שלי כי הוא מפחד שתיפול לו קטיושה על הראש, וגם רבנו קצת אתמול... עשיתי לו איזה תמונה והוא נעלב, משהו שלא ציפיתי ממנו, והוא ישר התחיל להתבכיין...

אז מעכשיו אני לא צוחק עם רן. טוב נו, גם ככה כל מה שהוא צוחק עליו זה פלוצים ודברים של ילד בכתה ד'...

 

אז אולי המצב לא נראה משהו אבל אני נשאר אופטימי. אני תמיד אופטימי. זה מה יש.

 

אז להתראות לכם, ואני אקווה לראות אתכם בריאים ושלמים, כשההורים שלכם ירשו לכם לצאת מהבית... ומי שיצא מהבית שישאר בריא בלי קשר.

 

יום טוב, ואולי גם לילה טוב

נכתב על ידי ™OpenG , 15/7/2006 21:31  
6 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של kaFkaFiM ב-14/2/2007 17:57
 



אני סמרטוט.


יוווו התחלתי לעבוד היום ☺

עומר ועוד איזה נקניק מטומטם החליטו שאני אהיה המלשין הקבוע שלהם אבל אני אזרום עם זה (נדלג על הקטע של לבחור אצבע)

חוצמזה אין לי ממש על מה להלשין, נודניקים... עומר המציא שאני אחראי איכשהו... אני בקושי יודע איפה המעקה שבצד ימין של המיטה שלי! אופס, נראה לי שעליתי פה על משהו...

 

טוב בכל אופן היום הראשון לעבודה! היה קשה, מטריף ו... שומם.

הבסיס היה ריק מנפשות חיות, חוץ מאיזה אחת שהחליטה שהיום היא המפקדת של הבסיס כי כולם הלכו ליום ספורט, ועוד כמה אידיוטים שקיללו בלי הפסקה... לא הפריע לי במיוחד...

עכשיו רוב החוויה הייתה הצוות, והעבודה (תדמיינו סמיילי מגלגל עיניים)...

 

ישבתי 3 שעות בתוך מחסן מטופש וניקיתי ג'ריקנים מאבק!!!! מה לעזאזל?! מה אני עושה?! זה מועיל בערך כמו ללמוד לבגרות במחשבים!!!

 

טוב, זהו, תיארתי את העבודה שלי היום. בשאר הזמן ישבתי לי במשרד שממוזג במאוורר מקולקל...

 

עכשיו לצוות...

 

אמממ עבדו איתי שלושה ועוד אחת... באמת היו בסדר

לאחד קראו עופר, במקרה, וזה לא אני, והוא מאוד... רוסי. בדיוק המילה לתאר אותו.

השניים האחרים היו אחים לא תאומים ששמותיהם ברחו ממני, ואני לא משתמש בשמות משפחה כאן כי זה אינטרנט וזה קקי...

ולאחת קראו מיכל. היה בה משהו שהזכיר את שונית, רק בלי הבלונד, המשקפיים והערבית  ☺.

אני אוהב את ההסמיילי הזה ☺☺☺☺☺.

 

אז בכל אופן דיברנו לנו במשך הזמן על מוזיקה... ומשום מה היה בעסק רוק יפני ושיט ותהרגו אותי מה עוד היה להוא על הMP3...

דיברנו קצת על בית ספר.. איזה מגמה בלה בלה... צבא... כל מיני שיט, היה נחמד... במקרה איכשהו הגענו לפסטיבל מחול בכרמיאל שאני לא בדיוק עומד לרוץ לשם בחוטיני ורוד, אבל אולי אחרים ובעיקר אחרת יתלהבו ממנו... אני לא אוהב מחול, מה לעשות.

 

האוכל היה אוכל צה"ל, שגרם לקקי שלי...

נוותר על החלק הזה.

 

בכל אופן היה חוויתי...

לעומר ומיכאל יש מחר בגרות מתמטיקה שזה קקי אבל שיהיה בהצלחה

מחר אמור להיות יום קצת פחות חפיף, שזה רע כי אני אולי גם אצטרך לעשות משהו...

 

אז לילה טוב לכם

העיקר הבריאות

ושהכסף שאני עובד בשבילו לא ילך לתרופות כי תרופות זה איכסה.

נכתב על ידי ™OpenG , 11/7/2006 22:40  
5 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   1 הפניות לכאן   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של ™OpenG ב-15/9/2009 01:25
 



לדף הבא
דפים:  

20,960
הבלוג משוייך לקטגוריות: צבא , האופטימיים , החנונים
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות ל™OpenG אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על ™OpenG ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)