לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

בלה בלה אני יצור



כינוי:  lakasha

בת: 30

ICQ: 291872439 





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


 
הבלוג חבר בטבעות:
 
8/2008

XOXO


 הרגשתי צורך לכתוב פתאום לא שמישהו יראה את זה אבל בשביל עצמי .

XOXO- חיבוקים ונשיקות .

שבוע הבא כיתה ט' .

שנה אחרונה של חטיבה =P

אני חצויה מבפנים

לעבור ביצפר בי' או פנימייה או מה לעזאזל לעשות עם עצמי =[


אני מרגישה ריקנות

הרבה זמ לא היה משהו רציני , לא משהו שריגש או אכזב או שימח פשוט ריקנות

חלל שצריך למלא - אבל אין במה

למה ? למה ?

למה לא מצאתי אהבת קיץ סתמית

או עבודה

או ......... פשוט משהו

 


 

אז הכרתי את לילך והיא כנראה תחליף את לונה בהרכב

היא ממש אחלה זמרת ונועה חזרה כי ביקשתי ממש יפה =]

אז נחזור להתאמן בקרוב

אני ממש שמחה מזה

 

טוב הנה שיר :

 

ליזה העליזה \ לאקי גל

 

תאריך : 30.12.07

בזמן : שיעור כלשהו

מוזה : ליזה פירסוב

 

אפור וחום מעטרים את גופה

עיניים עיני שקד

גבוהה רזה ומאוד אדיבה

זו הילדה שלומדת בחדר

 

שיער גלי נופל על כתפיה

 רגליים של רקדנית

רוקדת רוקדת עד עלות השחר 

מיום שני לחמישי

 

ילדה מדהימה ושמה הוא ליזה

ליזה היא ילדה מאוד עליזה

ליזה מדהימה רקדנית מעולה

חכמה מבריקה והכי חמודה

 

בנוסף לזאת ליזה פצצה

גוף מדהים – אמרנו רזה

עיניים מהפנטות כמו אצל בובה

זוהי ליזה העליזה 

 

 

ליזינק'ה עם יוצא לך לראות את זה תדעי שאני מתגעגעת אלייך 3>

 

 


 

טוב אני מאלחת לכולם לילה טוב ואולי אני עוד יחזור לאב יו 3>

ליאור\לאקי\גרגורי\כפית\קמילה וכדומ'ה

נכתב על ידי lakasha , 25/8/2008 03:10  
הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 





842
הבלוג משוייך לקטגוריות: משוגעים , פילוסופיית חיים , מתוסבכים
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לlakasha אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על lakasha ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)