לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה


אני

Avatarכינוי:  פשוט מעין

מין: נקבה

ICQ: 287022213 

תמונה





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


 
הבלוג חבר בטבעות:
 



הוסף מסר

6/2008

פוסטתמונות מהטיול השנתי






נממ אין לי פתיחה נורמלית אז אני פשוט יגיד להתעלם מהפוסט שעבר... אבל תודה לכל שלושת האנשים שאכפת להם ממני ><"

אניווי.. תמונות מהטיול השנתי לירושליים [כן אני יודעת שזה בדיליי של חודש אבל תתגברו!] :

 

 

 

 

 

  חיחי שימו לב לסמיילי XD

 

 

 

 

 

 

 יורי המאבטח הכוסון *.*

 

 טל עשה לי פפראצי XD

 

 

נכתב על ידי פשוט מעין , 14/6/2008 11:09  
10 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של -The Princess- ב-3/7/2008 18:14
 



בלעכס


למה הכותרת אתם שואלים?

כי כבר באלי להקיא-

מכל הצביעות, הזיוף והגועל הזה באנשים שחשבתי שהם חברים שלי =\

עד שהכל הלך בסדר.. דבר כזה היה חייב לקרות.

בטח, זו אני. לא יכול להיות שיהיה לי טוב מתישהו תמיד הכל חייב לההרס S=

ואח"כ עוד אנשים שואלים למה אני לא מאמינה באלוהים.

אולי לקח קצת זמן אבל סופסוף אני מבינה מיהם החברים האמיתיים שלי.

לא רק כאלה שמדברים איתי כשהם צריכים דברים, או כאלה שנגררים אחרי אנשים בעניים עצומות ואז חושבים שהכל בסדר.

אז זהו

נמאס לי

אני לא משקיעה יותר את הזמן שלי בכלבים שלא שווים אפילו שנייה ממנו!

 

לתגובות עידוד בטח אינלי מה לצפות.


 

                

נכתב על ידי פשוט מעין , 7/6/2008 14:43  
5 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של ב-26/6/2008 18:03
 





4,713
הבלוג משוייך לקטגוריות: החיים כמשל , נוער נוער נוער , תרשו לי להעיר
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לפשוט מעין אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על פשוט מעין ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)