לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

החיים על פי קיטי


just me alone, can you go now?

כינוי:  Kiti.B

בת: 31

ICQ: 270833794 

תמונה





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


6/2008

תודה לך


לפעמים השיחות האלו איתך כואבות, במיוחד זו של אתמול.

אבל כמה שזה כאב, בסוף זה עזר.

 

אני מודה לך על הכל

אני מודה שהכרתי אותך

אני מודה שאני חברה שלך

אני מודה שיש כלפי כזו אהבה ממך

אני מודה על הדאגה

אני מודה על ההשקעה

אני מודה על התמיכה

 

אני אוהבת אותך

 

תודה.

 

נכתב על ידי Kiti.B , 17/6/2008 17:09  
הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



מתי זה יעבור


כל פעם שאני מביטה על עצמי במראה

כל פעם שאני רואה איזה פרצוף שיפה, לדעתי

שאני כל כך מאושרת שקיבלתי איזה משהו שאני משלימה איתו

שזה לא סתם...שבאמת יש אנשים שחושבים כמוני

שאני יפה

זה בין הדברים שעושים אותי מאושרת...

אבל כל פעם, כצפוי לאופי שלי

אני מסתכלת על הגוף ורוצה להתמוטט.

אני יודעת שאני רזה אבל אני רוצה עוד.

אני רוצה להיות גבוהה..

לראות את כולכם מלמעלה ולהרגיש כל כך מרוצה

להיות דקה..

קצת פחות ממה שאני.

שכולם יסתכלו ויהיו עם פה פעור.

שיעבור איזה סוכן דוגמניות ויגשים את החלום.

אני לא אוהבת להיות עוד סתם אחת כמו כל הבנות היפות בפרצוף.

אני רוצה להיות גם בגוף..עם גובה של 175

כמוך.

כמוך! ילדה שאני כל כך שונאת

שונאת את זה שאת מסוגלת להגשים את החלום שלך ואני לא

שונאת שאת כל כך גבוהה, כל כך רזה וכל כך יפה.

שונאת שכולם נדהמים מיופיך ולא רואים אותי בכלל לידך.

שונאת את הרגע הזה שישבנו בכיתה והמורה אמרה לך"היפיפיה של הכיתה"

ואת כל כך חייכת, היית מאושרת, ידעת את זה והראת לכולם שאת יודעת.

וכולם הוקסמו ממך.

ואני מסתכלת עלייך בעיניים מקנאות כשכולם מפרגנים לך,

מפרגנים לך על התמונות דוגמנות,

מפרגנים לך על יופייך.

ותמיד שאני נזכרת, תמיד שאני חווה את זה

אני רוצה להיות כמוך

אני רוצה את הגובה שלך, אני רוצה את הגוף שלך

אני רוצה שזה יקרה כבר

וכל פעם שאני אומרת שאני רוצה שזה יקרה, בדיוק כמו עכשיו

יש לי איזה שבר בלב

יש לי דמעה בעיין

יש לי פרצוף של מישהי מנסה להתמודד

הכאב הכי גדול שלי

הכאב שיש לי חלום ושאיפה עוד מאז שאני כל כך קטנה

הכאב שאני מרגישה שאם זה לא יהיה מה החיים האלו שווים בכלל בלי ההגשמה של עצמי

הכאב הזה שלעולם זה לא יהיה.

לא גובה

לא גוף

ולא מסלול.

הבעיה, שאני אפילו לא רוצה להפסיק לרצות את זה

זה עושה לי כל כך טוב

אני אוהבת לרצות את זה.

אני כל כך רוצה להגשים את זה

וזה לא יקרה..

וזה שוב רק אשליה

ועוד מחשבה שתמיד עושה בסוף רע אבל איכשהו מביאה עוד תקווה

אני צריכה עזרה להגיע לזה

אני רוצה להגשים את זה

וכישבוא האדם ויעזור לי, אפילו ינסה

אני אתן לו את החיים שלי,

כי הוא זה שיצליח להגשים לי אותם

 

 

דמעה זולגת ואני מנגבת לפני שמישהו יראה

ככה כל פעם כשאני רואה אותך

ככה כל פעם שאני נזכרת כמה אני רוצה להיות כמוך

ככה, בדיוק עכשיו

 

 

 

 

אני רוצה את התגובות שלכם, אני רוצה תמיכה, אני צריכה עוד טיפת תקווה..

נכתב על ידי Kiti.B , 15/6/2008 21:26  
2 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 





402

© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לKiti.B אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על Kiti.B ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)