לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים

Mrs. Mistake


Welcome to the Moulin Rouge

Avatarכינוי:  -Lust & Temptation-

בת: 36





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


 
הבלוג חבר בטבעות:
 
11/2007


דיי...אני מרגישה מזה רע. אני מתאהבת מחדש. יש לי את אותם הפרפרים בבטן. ופאק. יש לי חבר. ואין לי את האומץ להיפרד ממנו. והינה מה אני אעשה. כל הקטע של הצבא הזה. ישר חושבים שאת שרמוטה. וכאילו הבנים כאלה קדושים. סעמוק.

הוא גרוזיני, כל כך חמוד!!! והחיוך שלו...החיוך..מוריד אותי מהרגליים.

נכתב על ידי -Lust & Temptation- , 19/11/2007 09:40  
הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



האם זה רק למען סיפוק מיני?


אהההההההההההההההההההההההההההה הוא משגע אותי. לפעמים עולה על דעתי מחשבה מציקה. ואם אני איתו רק בשביל סיפוק מיני?

אני כבר לא יודעת אם אני באמת אוהבת אותו או לא. אפילו חשבתי על פרדה. אבל מעט מפחדת. מפחדת מהחלל הריק של חוסר רגשות שיבוא אחרי זה. מפחדת לעשות טעות שאצטער עלי מאוחר יותר. איני מסוגלת לקחת על עצמי אחריות כה גדולה ולהחליט לבד מה לעשות בעניין.

נכתב על ידי -Lust & Temptation- , 9/11/2007 08:55  
הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 





649

© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות ל-Lust & Temptation- אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על -Lust & Temptation- ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)